Lowlands 2025

--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 23-6-2025, 11:06:01

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1501
• Laagste Prijs: €300.90
• Hoogste Prijs: €427.18
• Gemiddelde Prijs: €371.62
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 248
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 1253
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €300.90, €306.00, €311.10, €316.18, €316.20, €319.76, €319.77, €320.28, €321.30, €322.32

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 47
- Gemiddelde Prijs: €364.03

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 1247
- Gemiddelde Prijs: €370.79

Type: Regular
- Aantal Tickets: 201
- Gemiddelde Prijs: €377.70

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 6
- Gemiddelde Prijs: €401.64
Wow, hoe haal je al deze detail info uit de ticketmaster site?

Als dit een optie is, verwacht ik ze eerder volgend jaar. Ze mikken op tweemaal de Ziggo en ik denk dat een boeking op Lowlands behoorlijk de wind uit de zeilen zou halen van de zaalshows. Vooral omdat, vermoedelijk, de doelgroep van de New Wave concerten veel overlap heeft met het Lowlands-publiek. Frenna en Bokoe staan er dit jaar ook al, dus verwacht dan eerder dat er wat New Wave rappers langskomen bij hun shows.
Dat Frenna en Bokoesam er staan, vind ik juist een reden dat het wel kan. Zijn toch in de buurt.

10 Jaar New Wave als headliner voor 2026 zou ik logischer vinden (alhoewel ze dat van mij prima mogen laten).

Headliner? Koekoek, doen ze maar bij Vunzige Deuntjes of 7Fest. Hooguit sub
Dit is ook wel kort door de bocht hoor. New Wave is niet mijn album per se maar het is wel een van de meest impactvolle albums in de Nederlandse muziek/hip-hop. Gewoon een supergroep van een paar van de grootste rappers van niet alleen het moment maar de afgelopen 10 jaar. Zou het geen gekke headliner vinden. Als je twee keer de Ziggo uitverkoopt ben je sowieso headliner materiaal (volgend jaar Bankzitters???)

• Leuk
Waarderingen: mgbss, Archie en rrr
Als je twee keer de Ziggo uitverkoopt ben je sowieso headliner materiaal (volgend jaar Bankzitters???)
Brrrrr.... Dan ben ik toch altijd blij dat je op Lowlands de combi Heineken/Lima mee kan pakken om de headliner te skippen (of eerder de Adonis in)

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
Ik zie hem eerder als headliner van dtrh, zijn laatste passage daar is al een tijdje geleden.
Dat kan natuurlijk ook. Of een dubbeldeal 26/27
Aangezien LL tegenwoordig regelmatig headliners uit de lage landen heeft past dat ook wel op LL.

Wat ik zag op TV was wel indrukwekkend, die gast is enorm gegroeid en brengt wel iets unieks!

• Leuk
Waarderingen: Mimi en pietmoeskops
Dat kan natuurlijk ook. Of een dubbeldeal 26/27
Aangezien LL tegenwoordig regelmatig headliners uit de lage landen heeft past dat ook wel op LL.

Wat ik zag op TV was wel indrukwekkend, die gast is enorm gegroeid en brengt wel iets unieks!
Ja man, ik was bij zn show in Ziggo en het lijkt bij hem altijd maar beter en grootser te worden. Ik gun hem een headliner plek op dtrh wel, vind wel dat Lowlands wat hoger mag mikken dan dat (ondanks dat ik hem erg goed vind)

Users who are viewing this thread