Lowlands 2025

Voor de mensen die op zoek zijn naar een goedkoop kaartje. Zal net als voor down the rabbit hole eens bijhouden wanneer de kaartjes het goedkoopst zijn dit jaar.

Reguliere prijs was 349,-
Vorig jaar waren een week van te voren de kaartjes het goedkoopst in grotere getallen, goedkoopste kaartje wat ik toen heb gezien was 229,-

21 juni: ts 344 - tm 315
Vorig jaar heb ik voor DTRH op 1 juli (de dinsdag voor het festival begon) een kaartje voor 200 euro gekocht, dat was toen wel echt een van de laagste prijzen die ik heb gezien, qua timing was het wel strijden

• Leuk
Waarderingen: Mimi en daily
Nu is al gauw elk festivalterrein fijner dan dat van Pinkpop, maar dat van Lowlands vind ik uiteindelijk ook best een gedrocht. Zeker als je het vergelijkt met DTRH en BKS.
Eens, maar doelde ook meer op de aankleding. Al vind ik het water stuk van Heineken naar alpha en de schaduw plekken in het algemeen best prima.

Helemaal eens.
Als ik dat festival terrein van Pinkpop zie zijn we bij lowlands toch maar verwend als je het mij vraagt.
Het terrein was voor mij echt de grootste afknapper. Niet te doen in de volle zon, door de opbouw lijkt het wel de huishoudbeurs.
Al slenterend over Lowlands ben ik heus wel blij met de stukken asfalt en t zal nostalgie zijn maar de kans is heel klein dat ik daar nog een keer heen ga. En leuk ja dagkaarten, maar dat OV is me toch een partijtje vreselijk om bij mij terug in de regio te komen.....

Na die set op Soenda en ook gister met die Highway Rave op de a10, lijkt het me dat ze erg hun best gaan doen om TLM Airlines volgend jaar naar Biddinghuizen af te laten reizen. Zou een goede afsluiter voor de zaterdag zijn
Ze zijn alle drie eerder op Lowlands geweest, maar hebben als TLM nooit de voorkeur gekregen. Denk eigenlijk dat het niet helpt dat ze al jaren o-ver-al te zien zijn.

Ja die staan echt overal. Zullen misschien wel kunnen invliegen als vervanger van een uitgevallen DJ oid, maar ik zie ook niet echt een reden om ze te boeken.

• Leuk
Waarderingen: davadude en Archie
--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 23-6-2025, 11:06:01

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1501
• Laagste Prijs: €300.90
• Hoogste Prijs: €427.18
• Gemiddelde Prijs: €371.62
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 248
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 1253
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €300.90, €306.00, €311.10, €316.18, €316.20, €319.76, €319.77, €320.28, €321.30, €322.32

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 47
- Gemiddelde Prijs: €364.03

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 1247
- Gemiddelde Prijs: €370.79

Type: Regular
- Aantal Tickets: 201
- Gemiddelde Prijs: €377.70

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 6
- Gemiddelde Prijs: €401.64

Deze week het cabaretprogramma?

Laatste muzieknamen zullen eind juli komen icm het blokkenschema gok ik.

New wave na 10 jaar weer op Lowlands dit jaar?
Als dit een optie is, verwacht ik ze eerder volgend jaar. Ze mikken op tweemaal de Ziggo en ik denk dat een boeking op Lowlands behoorlijk de wind uit de zeilen zou halen van de zaalshows. Vooral omdat, vermoedelijk, de doelgroep van de New Wave concerten veel overlap heeft met het Lowlands-publiek. Frenna en Bokoe staan er dit jaar ook al, dus verwacht dan eerder dat er wat New Wave rappers langskomen bij hun shows.

Users who are viewing this thread