Lowlands 2025

RUFUS staat vandaag en morgen in 2x stijf uitverkochte AFAS. Heel moeilijk om aan tweedehands tickets te komen. Dit gaat in de toekomst ook gewoon een headliner zijn voor festivals als Lowlands en DTRH he.

Meesterlijke show dus wat mij betreft prima! Headliner wellicht wat overdreven wel maar een Skrillex spot van vorig jaar zou top zijn

Is er al meer bekend over waar de bussen stoppen en hoeveel voordeel dat heeft op donderdagochtend? Op de website staat: "De bussen parkeren heel dichtbij het festivalterrein op een nieuwe parking en vervolgens ga je door een aparte ingang naar binnen".
Voor donderdagochtend maakt dat niet veel uit denk ik toch, want de files beginnen altijd al op de N306 en daar moeten de bussen dus ook langs? Vraag me dus ook af hoe ze garanderen dat de touringbussen om 08:00 aankomen.
Dit is al een keer besproken, volgens mij is dit de meest logische optie (geel) en komt overeen met de (voorlopige) plattegrond op de website. Rood is de normale ingang. Een andere optie is de bushalte bij Walibi zelf, maar dan is het nog best een stuk lopen en loop je door de bezoekers van Walibi heen.

Capture.JPG

Ik ben een keer via de de MIVA en persingang gekomen, die zat daar ook ergens.

Dit is al een keer besproken, volgens mij is dit de meest logische optie (geel) en komt overeen met de (voorlopige) plattegrond op de website. Rood is de normale ingang. Een andere optie is de bushalte bij Walibi zelf, maar dan is het nog best een stuk lopen en loop je door de bezoekers van Walibi heen.

Bekijk bijlage 14683

Ik ben een keer via de de MIVA en persingang gekomen, die zat daar ook ergens.
Daar zit inderdaad de Press/Guest/Artiesten ingang. Het zou kunnen dat ze je daar droppen en dan via die ingang naar binnen laten. Wel sta je dan ook 'gewoon' in de file.

RUFUS staat vandaag en morgen in 2x stijf uitverkochte AFAS. Heel moeilijk om aan tweedehands tickets te komen. Dit gaat in de toekomst ook gewoon een headliner zijn voor festivals als Lowlands en DTRH he.
Rufus stond paar jaar geleden op zondagavond in de Heineken tegelijkertijd met de headliner, vindt zo wie zo altijd wel relax dat ze meestal rond die tijd iets in dat genre plannen daar (Brutalismus 3000, en eerder nog Fred Again) mogen ze van mij blijven doen 🥳

• Leuk
Waarderingen: Dante en davadude
Rufus stond paar jaar geleden op zondagavond in de Heineken tegelijkertijd met de headliner, vindt zo wie zo altijd wel relax dat ze meestal rond die tijd iets in dat genre plannen daar (Brutalismus 3000, en eerder nog Fred Again) mogen ze van mij blijven doen 🥳
Die zie ik volgend jaar zo op DTRH staan als afsluiter, inderdaad.

Eenig idee wanneer de laatste drop??
Ben we benieuwd hoe het afscheids feestje van EvE er uit gaat zien.
En ik mis nog een van die oude knallers
Alla Chic of Iggy of Sugababes
Ik stel voor The Cult en Radiohead voor Eve en voor ons ook een beetje.

• Geweldig
Waarderingen: degrotegeneraal
Net zoals EvE altijd veel aandacht besteedt aan jubilea van LL (NIET) verwacht ik dat ook aan zijn afscheid geen enkele aandacht wordt besteed.

Net zoals EvE altijd veel aandacht besteedt aan jubilea van LL (NIET) verwacht ik dat ook aan zijn afscheid geen enkele aandacht wordt besteed.
Nee inderdaad, hooguit het wat benoemen in wat interview en een backstage borreltje ter ere van zijn laatste editie denk ik ja

Ik verwacht ook niet dat er heel veel aandacht aan besteed gaat worden, daarnaast is het denk ik ook een utopie (helaas) om te denken dat een band als Radiohead nog aangekondigd gaat worden.

Een groot slot interview met EvE op de laatste avond in de Juliet zou ik wel weer toejuichen.

Eenig idee wanneer de laatste drop??
Ben we benieuwd hoe het afscheids feestje van EvE er uit gaat zien.
En ik mis nog een van die oude knallers
Alla Chic of Iggy of Sugababes
Ik stel voor The Cult en Radiohead voor Eve en voor ons ook een beetje.

Er van uit gaande dat we een drop gewoon compleet hebben overgeslagen (waar het wel op lijkt), krijgen we voorlopig geen nieuwe namen. Even gekeken naar vorig jaar:
- 19 juni: theater en dans
- 3 juli: literatuur
- 10 juli: hacienda namen
- 17 juli: talk talk talk
- 22 juli: film programma
- 25 juli: laatste namen
- 26 juli: blokkenschema

Ben dus bang dat je moet wachten tot ergens eind juli, tenzij dat je staat te springen om de hacienda namen. Die laatste batch bevatte overigens vorig jaar nog best wat leuke / semi grote namen: James Blake (wel vervanger), Jonna Fraser, Jordan Mackampa, Mount Kimbie, The Streets, Thundercat, Willem, Prins S. en de Geit.

• Leuk
Waarderingen: Mimi, LLoww en WTSGD
Er van uit gaande dat we een drop gewoon compleet hebben overgeslagen (waar het wel op lijkt), krijgen we voorlopig geen nieuwe namen. Even gekeken naar vorig jaar:
- 19 juni: theater en dans
- 3 juli: literatuur
- 10 juli: hacienda namen
- 17 juli: talk talk talk
- 22 juli: film programma
- 25 juli: laatste namen
- 26 juli: blokkenschema

Ben dus bang dat je moet wachten tot ergens eind juli, tenzij dat je staat te springen om de hacienda namen. Die laatste batch bevatte overigens vorig jaar nog best wat leuke / semi grote namen: James Blake (wel vervanger), Jonna Fraser, Jordan Mackampa, Mount Kimbie, The Streets, Thundercat, Willem, Prins S. en de Geit.
Met Mount Kimbie bovendien een van de tofste optredens ook nog eens.

Users who are viewing this thread