Lowlands 2025

Toch stiekem alvast even naar Lowlands 2026.

David Byrne gaat weer touren, de AFAS shows zijn georganiseerd door MOJO.

Dit zou toch echt een legendarische Bravo afsluiter zijn!
Oei! De American Utopia-show staat heel hoog in mijn favorieten! Wat was dat legendarisch. Maar nu komt er nieuwe muziek aan.

Dit voelt heel erg als een boeking die Pukkelpop gaat doen
Dat lijkt mij dus ook. Die hebben wel vaker van die acts die spontaan binnen een paar maanden groot zijn geworden. Vorig jaar hadden ze toen ook opeens die Ierse Kids van Kabin Crew die toen een hit hadden met The Spark. Stonden ook gelijk in een tent groter dan de Heineken hahahah. Dat zie ik LL misschien niet zo snel doen

Beetje gras is groener bij de overburen soms ook hoor. Met Fontaines hebben wij weer een mega vis
Hahaha ja je hebt 100% gelijk hoor. Als puntje bij paaltje zou komen, hoef ik de line-ups niet om te ruilen. Misschien is het vooral de afwezigheid van Doechii die me erg zwaar valt.

• Leuk
Waarderingen: BeWario en Mimi
Toch stiekem alvast even naar Lowlands 2026.

David Byrne gaat weer touren, de AFAS shows zijn georganiseerd door MOJO.

Dit zou toch echt een legendarische Bravo afsluiter zijn!
Poooh dit zou ik heel vet vinden, maar ergens ben ik er bang voor dat hij de shows exclusief zaalshow wilt houden. En dan vind ik LL ook weer niet de beste match (eerder Rockwerchter?). Dus dit wordt twijfelen, want de prijzen voor de AFAS zijn ook echt behoorlijk... (lijken wel ziggodome prijzen joh :cry:)

• Leuk
Waarderingen: Lowlandicus
Voor de zekerheid maar tickets voor de zaalshow gehaald van Byrne. Maar zou echt megatof vinden als ie nog eens een rondje festivalweides doet.

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Voor de zekerheid maar tickets voor de zaalshow gehaald van Byrne. Maar zou echt megatof vinden als ie nog eens een rondje festivalweides doet.
Vet hoor. Was inderdaad legendarisch op DTRH.

Maar die prijzen sla ik even over. De tering.

Misschien een beetje een offtopic vraag, maar vorig jaar ben ik er na de regenbuien op vrijdag achtergekomen dat mijn tent niet waterdicht was, ik heb deze dan ook weggedaan na Lowlands. Hebben er nog mensen tips voor een pop-up 1 of twee persoonstent? (iig met genoeg ruimte voor een éénpersoonsluchtbed en ruimte voor een grote koffer).

En volgens mij kon je vorig jaar tenten reserveren/kopen bij de campingwinkel op Lowlands. Heeft iemand hier ervaring mee?

Misschien een beetje een offtopic vraag, maar vorig jaar ben ik er na de regenbuien op vrijdag achtergekomen dat mijn tent niet waterdicht was, ik heb deze dan ook weggedaan na Lowlands. Hebben er nog mensen tips voor een pop-up 1 of twee persoonstent? (iig met genoeg ruimte voor een éénpersoonsluchtbed en ruimte voor een grote koffer).

En volgens mij kon je vorig jaar tenten reserveren/kopen bij de campingwinkel op Lowlands. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik zweer al jaren bij de Quechua Fresh & Black van de Decathlon. Vrij goed te betalen en hij blijft vrij lang donker (en redelijk fresh), wat geen overbodige luxe is als de zon vanaf 07:00 op je tent schijnt. Ik reken altijd 1 persoon minder dan wat ze aanbevelen, zodat er plek is voor spullen. In jouw geval dus de 2-persoons.

Users who are viewing this thread