Lowlands 2025

Merk dat ik een beetje baal. Ik mis wat echte techno namen wel. Ken zeker niet alles, dus misschien zitten er wel wat verrassingen tussen. Vind zoiets als G2G wel een beetje armoe. Hebben jullie nog aanraders? Kijk zelf wel uit naar Pariah & CEM. Dj Gigola wordt ook vast leuk. Salome lijkt me ook dik.

Interessante namen, ken er weinig van, terwijl ik toch af en toe wel een dance festival meepak. Ofwel veel te ontdekken, de nachten van LL hebben me nog nooit teleurgesteld (y).

Het blijft zo ook levendig op het forum...een deel zegt nu we missen echte techno en over een maandje komen de opmerkingen weer dat er in elke tent 's nachts techno staat 😅.

• Haha
Waarderingen: Mimi
Interessante namen, ken er weinig van, terwijl ik toch af en toe wel een dance festival meepak. Ofwel veel te ontdekken, de nachten van LL hebben me nog nooit teleurgesteld (y).

Het blijft zo ook levendig op het forum...een deel zegt nu we missen echte techno en over een maandje komen de opmerkingen weer dat er in elke tent 's nachts techno staat 😅.
Dat tweede komt voornamelijk uit de mond van mensen die alles dat door een dj gedraaid wordt en iets sneller is dan house ‘techno’ noemen. Er staan nu objectief gezien niet veel techno artiesten op de line up.

Staan hier Techno namen tussen ik ken bijna niemand van deze namen 😅✌🏼
Ik ken ook lang niet alle namen, maar DJ Gigola is tof! In hetzelfde straatje als Anetha, ze heeft ooit bij Soenda gedraaid. Heb een tijdje deze boillerroom op repeat gehad

Haar album Fluid Meditations vind ik van tijd tot tijd ook heel fijn, al is dat weer en hele andere vibe

samesame, ik kan juist de mix tussen genres altijd het meest waarderen, de hard trance of acid techno enzo. Sws raak ik de genres soms helemaal kwijt, online wordt DJ Gigola als zowel deep/minimal techno omschreven, als Dance/Pop

samesame, ik kan juist de mix tussen genres altijd het meest waarderen, de hard trance of acid techno enzo. Sws raak ik de genres soms helemaal kwijt, online wordt DJ Gigola als zowel deep/minimal techno omschreven, als Dance/Pop
hahaha deep/minimal is een interessante beschrijving voor haar

Maar ja als iemand vraagt of er techno op de lineup staat is dat compleet afhankelijk voor diens beeld daarvan. Voor sommige is dat Sara landry, voor sommige Partyboi69, en voor sommige Ben Klock. Die klassiekere techno zoals die laatste staat er inderdaad niet veel, en moderne hard techno zoals die eerste ook niet, maar dat is volgens mij (en in mijn ogen gelukkig) ook niet echt iets waar Lowlands zich aan durft te branden.

Kijk zelf altijd erg uit naar de elektronische programmering, voor mij bijna net zo belangrijk als de dag.
Zeker geen sterke drop in mijn ogen, staan leuke namen tussen maar weinig wat ik niet kan missen.

Blij dat Joy Orbison opnieuw op de line up staat. DJ Heartstring mega populair met leuke tracks, maar eentonige sets die weinig verassingselement hebben.
Sammy Vijri leuk om eens in NL te zien, maar dat is toch vooral 1,5 uur lang vieze garage basslines.

Blessed madonna leuk voor (waarschijnlijk) vrijdag in de bravo?
DJ Gigola en Salome kijk ik naar uit.

Voornamelijk erg benieuwd naar Chris Stussy met een speciale show.
Heeft misschien een bad rep onder de meer vooruitstrevende dance liefhebbers, maar is absoluut een pionier van Nederlandse bodem.
Ik verwacht dat hij van al deze namen de hoogste ogen gaat gooien in de nacht.

Laatst bewerkt:
hahaha deep/minimal is een interessante beschrijving voor haar

Maar ja als iemand vraagt of er techno op de lineup staat is dat compleet afhankelijk voor diens beeld daarvan. Voor sommige is dat Sara landry, voor sommige Partyboi69, en voor sommige Ben Klock. Die klassiekere techno zoals die laatste staat er inderdaad niet veel, en moderne hard techno zoals die eerste ook niet, maar dat is volgens mij (en in mijn ogen gelukkig) ook niet echt iets waar Lowlands zich aan durft te branden.
Sorry maar hier ben ik het echt totaal mee oneens. Je hebt zo’n 150 artiesten en dan zou je als organisatie het niet aandurven om 1 alternatieve boeking in de nacht te zetten? Ze hebben nota bene Marc Rebillet uitgenodigd, misschien wel de minst populaire artiest die ze ooit hebben geprogrammeerd…

Sorry maar hier ben ik het echt totaal mee oneens. Je hebt zo’n 150 artiesten en dan zou je als organisatie het niet aandurven om 1 alternatieve boeking in de nacht te zetten? Ze hebben nota bene Marc Rebillet uitgenodigd, misschien wel de minst populaire artiest die ze ooit hebben geprogrammeerd…
Nick Young Wtf GIF

Wat lees ik?

Bedoelde te zeggen dat je met zoveel genres en namen overdag en s’nachts het toch aan moet durven als organisatie om een hard techno naam te boeken :)
Het probleem aan hard techno is juist dat het niet alternatief is en al 5000x overreden door alle hardtechnoconcepten die het succes van Verknipt na willen doen de afgelopen jaren. Dat lijkt ook de reden dat Lowlands het niet boekt

Users who are viewing this thread