Lowlands 2024

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
687
625
Roisin Murphy lijkt me een goeie kanshebber voor Lowlands nu ze niet is aangekondigd voor DTRH. Volgende week 2x in Amsterdam (geboekt door MOJO), daarna aankondiging voor Lowlands? Staat ook op Rock en Seine vlak na LL
 
  • Leuk
Waarderingen: Athos

rrr

Playlistbediener
5 feb 2023
31
45
DTRH vist een aantal namen uit de pap waar ik op erg op hoopte :( Kaytranada, Sef, TLM Airlines, Yussef Dayes
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Yard Act ook naar DTRH. Volgens mij was dat hier wel een veel gehoopte LL kanshebber. Gelukkig ga ik die in april al in Paradiso zien.
 
Laatst bewerkt:

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Ja Yard Act baal ik wel van, sowieso ook complimenten voor de line-up van DTRH, erg mooie line-up. Maar gelukkig vind ik de line-up van Lowlands ook prima tot nu toe.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Waar ik op hoop (en wat realistisch is of lijkt omdat het niet te groot is, wel in de buurt is en nog niet op een ander Nederlands festival staat):

- Flogging Molly (Pukkelpop)
- Crystal Fighters (Pukkelpop)
- Fatboy Slim (Victorious Festival)
- Alvvays (Toyen Park)
- Dead Poet Society (Rock en Seine)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: sjoeske

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
569
421
Waar ik op hoop (en wat realistisch is of lijkt omdat het niet te groot is, wel in de buurt is en nog niet op een ander Nederlands festival staat):

- Flogging Molly (Pukkelpop)
- Crystal Fighters (Pukkelpop)
- Fatboy Slim (Victorious Festival)
- Last Dinner Party, The (Rock en Seine)
- Alvvays (Toyen Park)
- Dead Poet Society (Rock en Seine)
TLDP staat op dtrh.
 
  • Leuk
Waarderingen: Athos

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Mocht Solomun op LL komen dan zou ie de CdW spot moeten krijgen in de Alpha, na de afsluitende band. Maar dat wil EvE niet meer dus dan zal het idd kneitertje druk worden in de Bravo.
 
  • Leuk
Waarderingen: LLoww

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik las iets over controles bij de ingang enzo. Met de caravan wordt je altijd redelijk streng gecontroleerd. Afgelopen jaar zo'n jonge gozer die echt wat te ijverig was. Trok echt alles open tot aan de armsteun in de auto aan toe. Zag alleen het grote survival mes wat toevallig nog in het handschoen kastje lag niet eens liggen. Wilde een probleem maken van t formaat van onze muziek box. Uiteindelijk was het de oudere security die zei joh rij door.

Paaspop is in mijn beleving wel strenger dan LL.

Wat imo vaak helpt is zorgen dat alles van te voren al open staat. Dan werpen ze een keer een blik en zijn er snel klaar mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc, Athos en davadude

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Mocht Solomun op LL komen dan zou ie de CdW spot moeten krijgen in de Alpha, na de afsluitende band. Maar dat wil EvE niet meer dus dan zal het idd kneitertje druk worden in de Bravo.
Mwah er hebben toch wel vaker grotere namen gestaan in de Bravo. Ik vond het vorig jaar juist een beetje karig met Job Jobse als de grote naam. Sure hij zal publiek trekken hoor, maar kan ook best wel in de Alpha. Die lijn ligt best dun vind ik voor dit soort type acts.
 
Laatst bewerkt:

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
249
314
Mocht Solomun op LL komen dan zou ie de CdW spot moeten krijgen in de Alpha, na de afsluitende band. Maar dat wil EvE niet meer dus dan zal het idd kneitertje druk worden in de Bravo.
Weten we eigenlijk waarom niet? Ik vond het wel een goeie move.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • thijmm
  • tho