Lowlands 2024

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik moest vanmiddag nog denken aan Craig David. Dat was paar jaar terug op Werchter echt leuk. Die zou ik nog wel een keer willen zien.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Ik moest vanmiddag nog denken aan Craig David. Dat was paar jaar terug op Werchter echt leuk. Die zou ik nog wel een keer willen zien.
Staind lijkt mij ook wel een lekkere afsluiter. Voor de vrijdag of zaterdag.Ook weer bezig met nieuw werk. Ben benieuwd wat het gaat worden. Mag van mij persoonlijk wel weer wat meer rock toegevoegt worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.525
1.988
Staind lijkt mij ook wel een lekkere afsluiter. Voor de vrijdag of zaterdag.Ook weer bezig met nieuw werk. Ben benieuwd wat het gaat worden. Mag van mij persoonlijk wel weer wat meer rock toegevoegt worden.
Maar dan toch liever een act die relevanter is.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.756
3.701
Dat zou je denken..Was je erbij toen met Rock Werchter? Ik had er niet veel van verwacht maar hij brak de tent af.
Neen, heb de clashfinder even bekeken maar stonden tegelijk met Qotsa dus dan had ik ook zeker daar gestaan.

Ben ook altijd in de war met hem en Lenny Kravitz overigens 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.525
1.988
En welke zou dat zijn?

Miste dit jaar ook wel een classic act zoals Patti Smith, Nile Rodgers, Giorgio Moroder etc.
Als we het hebben over relevantere rockacts dan Staind die op LL zouden kunnen staan, eventueel als (sub)headliner: Wet Leg, Queens of the stone age, Phoebe Bridgers, Gorillaz, Arctic Monkeys, War on drugs, Fontaines DC. Zelfs acts als Green day of KoL zou ik relevanter vinden. Zet Staind maar in de 013 of op Bospop.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
801
990
Ik hoop toch echt dat het geen act ala Reinier Zonneveld wordt in de Alpha..

Dan verschuift het publiek nog veel meer richting het feest-publiek en raakt de balans echt zoek.
reken hier maar wel op. Fred again en een naam a la Reinier Zonneveld gok ik.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Beaudelaire

Campingartiest
28 sep 2022
70
86
Van mij mag het hoor, dance is nu het populaire genre. Maar wat ik zo leuk vind aan Lowlands is dat iedereen een ander weekend heeft en dat de verschillende bubbels elkaar soms tegenkomen op het terrein. Afgelopen jaar en vorig jaar ook heb ik het gevoel dat 95% naar De Jeugd ging, Billie heeft gezien en bij Charlotte de Witte stond. Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het alle drie vet. Maar vond het altijd leuk dat je na het weekend iemand hoorde praten over iets gaafs waar je bij had geweest moeten zijn (zoals Hans Kazan).
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
105
202
Vind dat lowlands komend jaar ook wel wat meer Nederlandse indierock mag boeken. Veel opkomende bands als personal trainer, pip blom, wodan boys, wies etc. mis ik elk jaar.
Heel graag, maar Amber Arcades stond aan het einde van de set voor misschien 30 mensen te spelen in de India. Dat biedt weinig hoop voor Nederlandse indie acts...
 

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
Ik vind Dance ook een prima Genre, heb ook genoten van CdW, Underworld, Avalon Emerson. Maar ik kom naar Lowlands juist omdat het van alles wat is. Voor mij voelde het dit jaar een beetje alsof de dagprogrammering een voorprogramma was voor de nacht. De inloop uurtjes..

Als ik alleen maar dance/nacht programma wil, dan ga ik wel naar Awakenings (ook een dag geweest dit jaar).
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Ze zullen eerder naar Pinkpop oid gaan
Daar stonden ze afgelopen jaar nog. Als die volgend jaar nog een festivalrondje doen zal Lowlands toch wel een grote kanshebber zijn (als ze in augustus touren)
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
801
990
Daar stonden ze afgelopen jaar nog. Als die volgend jaar nog een festivalrondje doen zal Lowlands toch wel een grote kanshebber zijn (als ze in augustus touren)
Dan zijn ze headliner met gelijk daarna de dance-afsluiter.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken