Lowlands 2024

12 nov 2016
655
392
Die HOLO set gaat echt niet in de Alpha staan, dan zou er een heel programma om heen moeten staan. Denk wel dat ze nu met het succes van Charlotte en Underworld wel weer een soortgelijk iets neer willen zetten ja. Peggy Gou is misschien niet zo hard als CdW, maar trekt ook de Alpha wel vol, Carl Cox nooit. Die moet lekker zijn ding doen in de Bravo.
HOLO stond dit jaar als Coachella podiumafsluiter, dus Alpha kan dan ook wel.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Als ze Billie kunnen boeken moeten de Foo Fifhters ook lukken. Billie lijkt me prijziger deze dagen
Mwah, daarom noemden ze het ook een buitenkansje. Zie ik niet weer gebeuren. Vooral doordat ze van het headlinerverhaal afstappen verwacht ik niet vaak meer namen van dit kaliber.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.363
5.054
Mwah, daarom noemden ze het ook een buitenkansje. Zie ik niet weer gebeuren. Vooral doordat ze van het headlinerverhaal afstappen verwacht ik niet vaak meer namen van dit kaliber.
Het valt best mee hoe ze van de headlinerverhaal zijn overgestapt toch? NBT + Underworld zijn 2 ZiggoDome namen. F+TM is dat ook, en Charlotte de Witte is gewoon een van de grooste djs op dit moment. En dan laten we Billie Eilish buiten beschouwing.

Hoezo van de headliners afstappen? Het was beter bezet dan de jaren ervoor imo.
Los van eigen smaak.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en Athos

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
Mwah, daarom noemden ze het ook een buitenkansje. Zie ik niet weer gebeuren. Vooral doordat ze van het headlinerverhaal afstappen verwacht ik niet vaak meer namen van dit kaliber.
Dat verhaal over het afstappen van de headliners is echt onzin, maar meer om eigen keuzes goed te praten. Als we volgend jaar 3 rock headliners krijgen, dan krijgen we daar weer een verhaal over om het goed te praten.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Het valt best mee hoe ze van de headlinerverhaal zijn overgestapt toch? NBT + Underworld zijn 2 ZiggoDome namen. F+TM is dat ook, en Charlotte de Witte is gewoon een van de grooste djs op dit moment. En dan laten we Billie Eilish buiten beschouwing.

Hoezo van de headliners afstappen? Het was beter bezet dan de jaren ervoor imo.
Los van eigen smaak.
Ik versta dan ook vooral onder de term headliner; de hoofdact die de festivaldag afsluit. Nu de vergunning tot 01h is en de dance-afsluiters een succes zijn zullen er komend jaar er ook wel weer minstens 2 staan, maar op alle 3 de dagen lijkt voor de hand liggend. De grote acts zullen zoals je zegt inderdaad nog steeds geboekt worden.

Maar zoals de woordvoerder van LL eerder al aangaf in het NRC https://www.nrc.nl/nieuws/2023/08/16/lowlands-doet-het-dit-jaar-zonder-headliner-a4172076 , laten ze "het publiek" kiezen wie de daadwerkelijke headliner van de de dag is. Erg abstract, maar als je Foo Fighters programmeert laat je niet het publiek kiezen, want zij zien zichzelf (terecht) als dé headliner van de dag. Zouden zij komen om een uurtje of maximaal 1:15 te spelen? Zie ik niet meer gebeuren.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Dat verhaal over het afstappen van de headliners is echt onzin, maar meer om eigen keuzes goed te praten. Als we volgend jaar 3 rock headliners krijgen, dan krijgen we daar weer een verhaal over om het goed te praten.
Waarom zou dat onzin zijn? 3 dure rockheadliners zijn toch onlogisch in de tijd dat de tent volstaat voor veel goedkopere DJ's?
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
Ik versta dan ook vooral onder de term headliner; de hoofdact die de festivaldag afsluit. Nu de vergunning tot 01h is en de dance-afsluiters een succes zijn zullen er komend jaar er ook wel weer minstens 2 staan, maar op alle 3 de dagen lijkt voor de hand liggend. De grote acts zullen zoals je zegt inderdaad nog steeds geboekt worden.

Maar zoals de woordvoerder van LL eerder al aangaf in het NRC https://www.nrc.nl/nieuws/2023/08/16/lowlands-doet-het-dit-jaar-zonder-headliner-a4172076 , laten ze "het publiek" kiezen wie de daadwerkelijke headliner van de de dag is. Erg abstract, maar als je Foo Fighters programmeert laat je niet het publiek kiezen, want zij zien zichzelf (terecht) als dé headliner van de dag. Zouden zij komen om een uurtje of maximaal 1:15 te spelen? Zie ik niet meer gebeuren.
Verwacht het op de zondag niet. De vergunning is op die dag ook niet aangepast.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Wat ik toch ook elk jaar weer mis is in de nacht een tent waar je gewoon kan meeblerren met festival hits. Een beetje wat ze op de PP camping hebben. Een DJ neerzetten die Arctic Monkeys, Fred Again weer afwisseld met djvt, Muse, the prodigy. Gewoon onbezorgd nog even de laatste energie eruit springen.

Het voelde snachts in de Julliet zo fijn om voordat de cabaret show begon een kwartier lang op de stoelen te dansen en mee te zingen met bekende hits dat ik dacht, waarom hebben ze dat nou nergens anders op het terrein.
Ik ben bij future classics geweest en dat lijkt wel overeen te komen met wat je omschrijft. Heb staan meezingen met oa Harry styles.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik krijg van die google photos herinneringen. 2009 (pin me niet vast op jaartallen) Snoop Dogg.

Dat zou wel een leuke zijn om nog eens te zien in biddinghuizen
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Wat betreft future classics. Was heel leuk maar niet mijn grote droom van de house classics haha. Daar hoop ik nog steeds op 🤞🏼
 
  • Leuk
Waarderingen: Athos

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
475
696
Ik zou de DJs van 80s Verantwoord best willen in de Lowlandsnacht. Lekker meebleren met de Pet Shop Boys, Foreigner, Simple Minds, Prince, Elton John, Toto, Cindy Lauper, Alphaville, Journey, Whitney Houston, Billy Joel, Bonnie Tyler, Cutting Crew, Michael Jackson eva!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken