Lowlands 2024

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
En ik zou het leuk vinden als er volgend jaar beter gedraaid zou worden bij de silent disco. Wat was dat matig zeg.. eigenlijk is dat een avond waar je de house classics, 90s, 00s en top 40 op 1 avond kunt zetten 😂. Nodig voor mijn part van elke groot radiostation een paar DJ’s uit om te draaien en het feest is compleet.
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
BLUR * CARL COX * CHERRY GLAZERR * DJ RUSH * DEPECHE MODE * DROPKICK MURPHYS * DIE ANTWOORD * FLORENCE + THE MACHINE * FONTAINES * FRED AGAIN.. * FRESKU * THE HIVES * IDLES * JOYHAUSER * KAISER CHIEFS * KUBUS & STICKS * LORDE * PRINS S. EN DE GEIT * QUEEN’S PLEASURE * SAM FENDER * SOLOMUN * SPINVIS * THE STREETS * TALE OF US * TRAVIS SCOTT * TYLER, THE CREATOR * WUNDERHORSE *
Zou hier zo voor tekenen. Misschien een kleine Joji en Justice er tussen en ik ben erg blij.

Zie ze echter niet Travis en Tyler boeken, erg duur, en vind Travis persoonlijk ook sick overhyped maargoed dat is mijn mening

Depeche Mode zou wel erg lekker zijn ook he...
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
588
371
BLUR * CARL COX * CHERRY GLAZERR * DJ RUSH * DEPECHE MODE * DROPKICK MURPHYS * DIE ANTWOORD * FLORENCE + THE MACHINE * FONTAINES * FRED AGAIN.. * FRESKU * THE HIVES * IDLES * JOYHAUSER * KAISER CHIEFS * KUBUS & STICKS * LORDE * PRINS S. EN DE GEIT * QUEEN’S PLEASURE * SAM FENDER * SOLOMUN * SPINVIS * THE STREETS * TALE OF US * TRAVIS SCOTT * TYLER, THE CREATOR * WUNDERHORSE *
Veelste Onrealistisch kwa grote namen…
- Blur
- Depeche Mode
- Florence + The Machine
- Fred Again..
- Lorde
- Sam Fender
- The Streets
- Travis Scott
- Tyler, The Creator

Dit zijn allemaal headliners, Lowlands kennende kiezen ze uit dit rijtje 2 (hooguit 3) namen en zetten ze er verder kleinere artiesten naast/ benelux namen…
 

Mois

Playlistbediener
17 mei 2023
18
12
In 2024 gaat Tiësto echt wel de Alpha afsluiten. Met deze succesvolle test met Charlotte die het debuut mocht maken is de kogel denk ik wel door de kerk.
Is het niet Tiësto, dan mogen we Armin wel verwachten.

Florence zal idd wel een herkansing krijgen.
YUNGBLUD mag van mij ook weer terug komen. Wat een bak energie heeft die jongen 👌👏
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
158
106
Veelste Onrealistisch kwa grote namen…
- Blur
- Depeche Mode
- Florence + The Machine
- Fred Again..
- Lorde
- Sam Fender
- The Streets
- Travis Scott
- Tyler, The Creator

Dit zijn allemaal headliners, Lowlands kennende kiezen ze uit dit rijtje 2 (hooguit 3) namen en zetten ze er verder kleinere artiesten naast/ benelux namen…
Over sommige namen kan je nog discussiëren of het headliners zijn. Maar the Streets toch absoluut niet? Begrijp me niet verkeerd hoor, groot fan en geweldige show.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
851
557
In 2024 gaat Tiësto echt wel de Alpha afsluiten. Met deze succesvolle test met Charlotte die het debuut mocht maken is de kogel denk ik wel door de kerk.
Is het niet Tiësto, dan mogen we Armin wel verwachten.
Tiësto of Armin? Dat zijn namen die mijn moeder zou verzinnen. Rienier Zonneveld is een beduidend logischere naam.
 
  • Leuk
Waarderingen: Luuko en Christiaan

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Tiësto of Armin? Dat zijn namen die mijn moeder zou verzinnen. Rienier Zonneveld is een beduidend logischere naam.
Dit ja. Past veel meer bij Lowlands. Al zou ik liever Tale Of Us zien. Die hebben ook een gave lichtshow.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.182
Veelste Onrealistisch kwa grote namen…
- Blur
- Depeche Mode
- Florence + The Machine
- Fred Again..
- Lorde
- Sam Fender
- The Streets
- Travis Scott
- Tyler, The Creator

Dit zijn allemaal headliners, Lowlands kennende kiezen ze uit dit rijtje 2 (hooguit 3) namen en zetten ze er verder kleinere artiesten naast/ benelux namen…
Sam Fender en The Streets zijn geen headliners.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
En ik zou het leuk vinden als er volgend jaar beter gedraaid zou worden bij de silent disco. Wat was dat matig zeg.. eigenlijk is dat een avond waar je de house classics, 90s, 00s en top 40 op 1 avond kunt zetten 😂. Nodig voor mijn part van elke groot radiostation een paar DJ’s uit om te draaien en het feest is compleet.
Ook een vergunningsprobleem. Ze willen weinig meezingers.
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: eva84 en Broodrooster

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Ook een vergunningsprobleem. Ze willen weinig meezingers.
You serious? Waarom zou je dan überhaupt een silent disco houden, als dat niet mag?


En dan nog, zou toch top zijn. De radiostations krijgen een soort van reclame, wij krijgen prima DJ’s en fijne playlists op de donderdag
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
851
557
You serious? Waarom zou je dan überhaupt een silent disco houden, als dat niet mag?
Kun je je er een voorstelling van maken hoeveel herrie 30.000 meezingende mensen produceren? Er is geen vergunning om op donderdag over de geluidsnorm heen te gaan, dus als Lowlands iets organiseert dat dat wel doet hebben ze een probleem.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss en eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken