Lowlands 2024

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
364
472
De tijd van Job Jobse als underground bestempelen is wel geweest lijkt me..
Ik zie hem overigens graag, maar liever op een nachtelijke spot in de Bravo.

Tiesto met een 90's/00's trance-set lijkt me nog wel aardig zolang hij alle muziek van de afgelopen jaren lekker thuislaat. Hetzelfde geldt wat mij betreft voor iemand als Armin van Buuren.

Als ik een elektronische Alpha-afsluiter zou moeten kiezen dan zou ik daar een Carl Cox of een Richie Hawtin neerzetten, hoewel ik me afvraag of zij op Lowlands het publiek trekken wat ze verdienen. Verder heb ik de afgelopen keren enorm genoten van de Alpha-sets van Paul Kalkbrenner en ik denk dat hij een slot van bijvoorbeeld 23:30 - 00:00 perfect zou invullen.

Ik word zelf eigenlijk helemaal niet warm of koud van namen als CdW, Amelie Lens en Reinier Zonneveld om verschillende reden. Ik hoop dus ook dat ze nét even een stapje verder kijken naar wat creatievere invullingen. Je mag me altijd bellen, Eric.
Carl Cox trekt sowieso wel publiek!
 
  • Leuk
Waarderingen: Palmbomen en Novis95

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
230
382
Ik hoop op wat headliners uit het volgende rijtje: Rosalía, Stormzy, Blur, Depeche Mode, Tyler The Creator, The Killers, Flume, Travis Scott, Fred again..

Een Eric Prydz als Alpha afsluiter zou fantastisch zijn. Tale of Us of Justice ook geen issues mee. Een visueel sterke show in ieder geval.

Verder zie ik graag de volgende artiesten op de affiche: Dave, Sampha, Dominic Fike, ODESZA, Porter Robinson, Bonobo, Joji, Labrinth, MGMT, Phoenix, The 1975, The Blaze, Baby Keem, Tom Misch (+ Supershy DJ set), Folamour, Mall Grab, DJ Heartstring, Marlon Hoffstadt
 
Laatst bewerkt:

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
248
363
Als ik een elektronische Alpha-afsluiter zou moeten kiezen dan zou ik daar een Carl Cox of een Richie Hawtin neerzetten, hoewel ik me afvraag of zij op Lowlands het publiek trekken wat ze verdienen

Als Richie Hawtin zijn Closer show weer eens uit de loods haalt waar deze al 5 jaar in slaapt, dan zou hij zeker dat publiek wel trekken.
 
12 nov 2016
655
392
Ik hoop op wat headliners uit het volgende rijtje: Rosalía, Stormzy, Blur, Depeche Mode, Tyler The Creator, The Killers, Flume, Travis Scott, Fred again..

Een Eric Prydz als Alpha afsluiter zou fantastisch zijn. Tale of Us of Justice ook geen issues mee. Een visueel sterke show in ieder geval.

Verder zie ik graag de volgende artiesten op de affiche: Dave, Sampha, Dominic Fike, ODESZA, Porter Robinson, Bonobo, Joji, Labrinth, MGMT, Phoenix, The 1975, The Blaze, Baby Keem, Tom Misch (+ Supershy DJ set), Folamour, Mall Grab, DJ Heartstring, Marlon Hoffstadt
Eric Prydz met HOLO zou geniaal zijn in de Alpha.

Ik hoop alleen niet dat een dance afsluiter nu standaard wordt, want liefst zie ik nog andere soort acts die ook volledig in het donker de Alpha mogen afsluiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Broodrooster en tmstms

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Eric Prydz met HOLO zou geniaal zijn in de Alpha.

Ik hoop alleen niet dat een dance afsluiter nu standaard wordt, want liefst zie ik nog andere soort acts die ook volledig in het donker de Alpha mogen afsluiten.
Band afsluiter om 22.30 uur klaar (in het donker) en daarna dance act van 23.30 tot 01u. Dat mag toch in de Alpha?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.321
1.331
Die HOLO set gaat echt niet in de Alpha staan, dan zou er een heel programma om heen moeten staan. Denk wel dat ze nu met het succes van Charlotte en Underworld wel weer een soortgelijk iets neer willen zetten ja. Peggy Gou is misschien niet zo hard als CdW, maar trekt ook de Alpha wel vol, Carl Cox nooit. Die moet lekker zijn ding doen in de Bravo.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
308
405
Ik vind het nog vrij vroeg, maar vooruit, even teruggelezen, album releases opgezocht.

Florence & The Machine / Justice
Stormzy (of een willekeurige andere rapper) / The Chemical Brothers
Queens of the Stone Age

Ik denk niet dat Lowlands er een DJ zonder eigen 'live' show neerzet. Nog niet genoemd, Twenty One Pilots gaat vast ook weer touren, helaas een perfecte LL afsluiter.
 

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
84
158
Van mij mogen ze dit jaar wel weer een naam in dezelfde sfeer als Bring Me The Horizon of Beartooth boeken. Sleep Token of Spiritbox lijken me in die categorie heel gave boekingen, die ook op Lowlands nog wel wat volk kunnen trekken. Sleep Token zijn met hun album eerder dit jaar als een raket gestegen in populariteit, en Spiritbox gaat later dit jaar ook nog een nieuwe EP uitbrengen. Wel benieuwd of ze überhaupt blijven doorgaan met dat soort boekingen, want volgens mij stond het ook bij Beartooth niet heel vol in de India dit jaar (vind dat zelf ook maar een vlakke band eerlijk gezegd)
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Bob105

Mits

Campingartiest
2 aug 2022
63
48
Van mij mogen ze dit jaar wel weer een naam in dezelfde sfeer als Bring Me The Horizon of Beartooth boeken. Sleep Token of Spiritbox lijken me in die categorie heel gave boekingen, die ook op Lowlands nog wel wat volk kunnen trekken. Sleep Token zijn met hun album eerder dit jaar als een raket gestegen in populariteit, en Spiritbox gaat later dit jaar ook nog een nieuwe EP uitbrengen. Wel benieuwd of ze überhaupt blijven doorgaan met dat soort boekingen, want volgens mij stond het ook bij Beartooth niet heel vol in de India dit jaar (vind dat zelf ook maar een vlakke band eerlijk gezegd)
Ben ik zeker met je eens, helaas te weinig liefhebbers op LL (of die mensen hebben geen kaart). Beide acts gezien en was heel tof.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
BLUR * CARL COX * CHERRY GLAZERR * DJ RUSH * DEPECHE MODE * DROPKICK MURPHYS * DIE ANTWOORD * FLORENCE + THE MACHINE * FONTAINES * FRED AGAIN.. * FRESKU * THE HIVES * IDLES * JOYHAUSER * KAISER CHIEFS * KUBUS & STICKS * LORDE * PRINS S. EN DE GEIT * QUEEN’S PLEASURE * SAM FENDER * SOLOMUN * SPINVIS * THE STREETS * TALE OF US * TRAVIS SCOTT * TYLER, THE CREATOR * WUNDERHORSE *
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
805
995
Van mij mogen ze dit jaar wel weer een naam in dezelfde sfeer als Bring Me The Horizon of Beartooth boeken. Sleep Token of Spiritbox lijken me in die categorie heel gave boekingen, die ook op Lowlands nog wel wat volk kunnen trekken. Sleep Token zijn met hun album eerder dit jaar als een raket gestegen in populariteit, en Spiritbox gaat later dit jaar ook nog een nieuwe EP uitbrengen. Wel benieuwd of ze überhaupt blijven doorgaan met dat soort boekingen, want volgens mij stond het ook bij Beartooth niet heel vol in de India dit jaar (vind dat zelf ook maar een vlakke band eerlijk gezegd)
Een vlakke, maar vooral matige liveband imo.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
805
995
BLUR * CARL COX * CHERRY GLAZERR * DJ RUSH * DEPECHE MODE * DROPKICK MURPHYS * DIE ANTWOORD * FLORENCE + THE MACHINE * FONTAINES * FRED AGAIN.. * FRESKU * THE HIVES * IDLES * JOYHAUSER * KAISER CHIEFS * KUBUS & STICKS * LORDE * PRINS S. EN DE GEIT * QUEEN’S PLEASURE * SAM FENDER * SOLOMUN * SPINVIS * THE STREETS * TALE OF US * TRAVIS SCOTT * TYLER, THE CREATOR * WUNDERHORSE *
Zitten hier de headliners tussen voor de komende 3 edities? ;)

Edit: Overigens lijkt een grotere internationale hiphopnaam komende editie wel erg logisch. Die missen we eigenlijk al 2 jaar nu.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt en Joris

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Kun je buiten Lowlands om trouwens gewoon over de velden van de campings en het festivalterrein lopen of is dat dan afgesloten?
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Verwachten jullie dat Lowlands de donderdag ooit 'serieuzer' gaat boeken, bijvoorbeeld met een band of grote dance act? Of is dat op dit moment niet mogelijk ivm de (huidige) vergunning en het aantal decibel?
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
Verwachten jullie dat Lowlands de donderdag ooit 'serieuzer' gaat boeken, bijvoorbeeld met een band of grote dance act? Of is dat op dit moment niet mogelijk ivm de (huidige) vergunning en het aantal decibel?
Vergunningsverhaal
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken