Lowlands 2024

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.144
3.054
ja en nog een stuk of 360 op ticketswap. Opzich wel redelijk vergelijkbaar met vorig jaar. En is iets meer dan 1% van het totaal aantal verkochte tickets. Ben alleen benieuwd wat er gaat gebeuren een week voor het festival. Heb elk jaar steeds meer de neiging om geen kaart bij de eerste kaartverkoop te halen, maar gewoon te wachten tot een week voor het festival, maarja wel een risicootje.
En het niet waard als je écht wil gaan. Levert onnodige spanning op anders én je hebt toch minder voorpret.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mimi, mgbss en WTSGD

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
683
407
ja en nog een stuk of 360 op ticketswap. Opzich wel redelijk vergelijkbaar met vorig jaar. En is iets meer dan 1% van het totaal aantal verkochte tickets. Ben alleen benieuwd wat er gaat gebeuren een week voor het festival. Heb elk jaar steeds meer de neiging om geen kaart bij de eerste kaartverkoop te halen, maar gewoon te wachten tot een week voor het festival, maarja wel een risicootje.
Heb hetzelfde, maar meer omdat ik (vloeken in de kerk wellicht) niet per se naar Lowlands hoef. Dit jaar ga ik, en mega veel zin in. Maar dat risico zou ik bv met dtrh niet willen lopen gezien dat voor mij wel een must is.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
457
522
Ik luister niet veel naar rockmuziek en als ik dit doe dan zijn het de bands die mijn ouders vroeger altijd opzetten. Ik ben dus niet zo thuis in de namen van bands die nu nog touren. Wel wilde ik graag naar QOTSA en nu zij wegvallen heb ik geen idee welke andere rockbands de moeite waard zijn. Wat zijn de bands (liefst met lekker wat energie) die ik moet gaan checken op lowlands om toch wat rock mee te pakken?
Niet allemaal gitaar rock, maar wel met energie: Fat Dog, Soft Play, Bob Vylan, MSPAINT, Ramkot, IDLES, en evt Grandson.
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: snoep en Knakworst

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
824
856
Spiritbox niet vergeten!

Ik ben altijd wel bij het hardere gitaarwerk op Lowlands, maar dat Spiritbox kan ik echt niet naar luisteren, niks voor mij helaas. Het alternatief (volgens het gelekte blokkenschema) is alleen Goldband, ik weet niet wat ik erger vind 🤣
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
915
1.678
Waar is die plattegrond trouwens vandaan gehaald? Kan die nergens vinden in de app.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.851
6.069
15:00 uur gok ik, en anders 19:00 uur vanavond? Wel vreemd inderdaad, net of ze nog met de laatste puntjes op de i bezig zijn. Normaal zijn ze veel beter te voorspellen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Auke