Lowlands 2024

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
340
619
Ontzettend jammer dat QOTSA af moet zeggen, keek er echt naar uit. Aan de andere kant, Justice is mijn favoriete band in de wereld en ik had niet gedacht dat ze tijdens hun Amerikaanse zalen tour nog konden komen! Eindstand: JUUUUUSTIIIIIICE!!!!! Dat optreden op BKS was geweldig.

Oh ja, en voor de mensen die zeggen dat voorin de alpha gaan staan voor Justice: niet doen! De lichtshow werkt beter als middenin net voor de geluidsmensen gaat staan, dus 9 a 10 rijen meer maar achter. Dit is geen grapje, ga niet helemaal vooraan staan!
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240726_115508_Gallery.jpg
    Screenshot_20240726_115508_Gallery.jpg
    597,8 KB · Weergaven: 72

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
222
167
Ontzettend jammer dat QOTSA af moet zeggen, keek er echt naar uit. Aan de andere kant, Justice is mijn favoriete band in de wereld en ik had niet gedacht dat ze tijdens hun Amerikaanse zalen tour nog konden komen! Eindstand: JUUUUUSTIIIIIICE!!!!! Dat optreden op BKS was geweldig.

Oh ja, en voor de mensen die zeggen dat voorin de alpha gaan staan voor Justice: niet doen! De lichtshow werkt beter als middenin net voor de geluidsmensen gaat staan, dus 9 a 10 rijen meer maar achter. Dit is geen grapje, ga niet helemaal vooraan staan!
Het LL-publiek een beetje kennende zal het rond die spot vol staan met mensen die nog even de dag door aan het nemen zijn.
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: micham en BeWario

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.144
3.054
Ontzettend jammer dat QOTSA af moet zeggen, keek er echt naar uit. Aan de andere kant, Justice is mijn favoriete band in de wereld en ik had niet gedacht dat ze tijdens hun Amerikaanse zalen tour nog konden komen! Eindstand: JUUUUUSTIIIIIICE!!!!! Dat optreden op BKS was geweldig.

Oh ja, en voor de mensen die zeggen dat voorin de alpha gaan staan voor Justice: niet doen! De lichtshow werkt beter als middenin net voor de geluidsmensen gaat staan, dus 9 a 10 rijen meer maar achter. Dit is geen grapje, ga niet helemaal vooraan staan!
Ik stond letterlijk naast de geluidstent, top plekje. En ook daar (met oordopjes in) was het volume keihard.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.608
1.890
Ontzettend jammer dat QOTSA af moet zeggen, keek er echt naar uit. Aan de andere kant, Justice is mijn favoriete band in de wereld en ik had niet gedacht dat ze tijdens hun Amerikaanse zalen tour nog konden komen! Eindstand: JUUUUUSTIIIIIICE!!!!! Dat optreden op BKS was geweldig.

Oh ja, en voor de mensen die zeggen dat voorin de alpha gaan staan voor Justice: niet doen! De lichtshow werkt beter als middenin net voor de geluidsmensen gaat staan, dus 9 a 10 rijen meer maar achter. Dit is geen grapje, ga niet helemaal vooraan staan!
Dit kan ik beamen, je krijgt er vooraan maar weinig van de lichtshow mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
222
167
Kom eens met het blokkenschema Lowlands!! Op deze manier moet ik gewoon de hele dag daadwerkelijk werken…
De LL stagiar heeft het heel erg druk met de last minute aanpassing om QOTSA te vervangen door Justice
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
915
1.678
Op dit moment staan er 465 tickets bij de doorverkoop van Lowlands bij Ticketmaster.
ja en nog een stuk of 360 op ticketswap. Opzich wel redelijk vergelijkbaar met vorig jaar. En is iets meer dan 1% van het totaal aantal verkochte tickets. Ben alleen benieuwd wat er gaat gebeuren een week voor het festival. Heb elk jaar steeds meer de neiging om geen kaart bij de eerste kaartverkoop te halen, maar gewoon te wachten tot een week voor het festival, maarja wel een risicootje.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Auke