Lowlands 2023

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
120
219
Met die nieuwe X-Ray (als ik filmpje kijk zie ik nog wat aankleding op de grond liggen die er hopelijk tegenaan komt) komt er een eind aan alle originele tenten sinds mijn eerste bezoek in 2006.
Ze zijn nu allemaal vervangen door een nieuwe tent.
Toch wel een momentje om bij stil te staan.
Niet helemaal, de groovetube is nu de Lima! šŸ„²
 
  • Leuk
Waarderingen: pietmoeskops en MrFloppy

koolkeith

Playlistbediener
23 jun 2023
21
29
Hebben ze bij de toegangspoortjes tegenwoordig vliegveldachtige scanners? En wat scannen ze daar mee?šŸ¤£ een vriendin van me zegt net dat ze daar vorig jaar doorheen moest, maar heb dat in al mijn zes keer lowlands nog nooit gezien
Ik had net mijn bandje opgehaald in 2019 en werd door een bewaker naar de schipholscanner heen.. ik dacht hier heb ik helemaal geen zin in, dus eerst een filmpje gemaakt van de scene en daarna ben ik omgedraaid om vervolgens om voor het gezicht van dezelfde bewaker weer terug te lopen naar de normale "uitgang" en er was niks aan de hand haha
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Bob105

Support act
18 jun 2021
807
999
Wegens ziekte zit voor mij Lowlands er dit jaar niet in...maar een schrale troost voor mij en medethuisblijvers dat 3voor12 een weer een knappe programmering op de livestream weet te krijgen met oa. Billie Eilish, Foals, Underworld en Turnstile. (Bron: instagrampagina 3voor12)
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
807
999
Wegens ziekte zit voor mij Lowlands er dit jaar niet in...maar een schrale troost voor mij en medethuisblijvers dat 3voor12 een weer een knappe programmering op de livestream weet te krijgen met oa. Billie Eilish, Foals, Underworld en Turnstile. (Bron: instagrampagina 3voor12)
Aanvullend hierop meldt Ć©Ć©n van de redacteuren morgen met een voorlopige planning van de livestream te komen, die zal worden geupdate naargelang van toestemming(en) om live uit te zenden van de artiest(en)
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
599
577
Whoop, there it is. De video met EvE over het terrein.
Tjonge jonge, het begint nu echt wel te kriebelen, zal vannacht ook wel weinig slapen denk ik! šŸ˜‰
Zo te zien is er veel veranderd sinds m'n laatste LL in 2006!
Ben benieuwd en kijk echt uit naar m'n mini - vakantie met m'n zus op LL!
Vieren we dat we samen 100 zijn! ā˜ŗļøšŸŽ‰šŸ»
 

Wilco

Nieuw lid
9 aug 2023
2
0
Ik had net mijn bandje opgehaald in 2019 en werd door een bewaker naar de schipholscanner heen.. ik dacht hier heb ik helemaal geen zin in, dus eerst een filmpje gemaakt van de scene en daarna ben ik omgedraaid om vervolgens om voor het gezicht van dezelfde bewaker weer terug te lopen naar de normale "uitgang" en er was niks aan de hand haha
Is dit zo'n rƶntgen scan? Of zo'n Schipholscanner waarbij je in een poortje moet staan met je handen omhoog?
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
120
219
Is dit zo'n rƶntgen scan? Of zo'n Schipholscanner waarbij je in een poortje moet staan met je handen omhoog?
Zo'n bagageband-scan, dit is er al vele jaren. Is ooit in de tijd van de aanslagen in BelgiĆ« geĆÆntroduceerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Met die nieuwe X-Ray (als ik filmpje kijk zie ik nog wat aankleding op de grond liggen die er hopelijk tegenaan komt) komt er een eind aan alle originele tenten sinds mijn eerste bezoek in 2006.
Ze zijn nu allemaal vervangen door een nieuwe tent.
Toch wel een momentje om bij stil te staan.
Maar de Lima is toch de oude Groove Tube...? Memory lane.
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
149
289
Dit klopt inderdaad. Beetje de voorganger wat tegenwoordig de Hacienda is. Al had de groovetube geen line-up dacht ik.
Misschien niet gecommuniceerd, maar de line-up was er natuurlijk wel. St. Paul en Leroy Rey met name hebben daar de danstent van gemaakt die het nu is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

superginger

Dagopener
5 feb 2016
568
167
Is eerder al besproken maar kon t even niet terugvinden: je kan morgen niet terug de camping op bij de ingang met drank als je al een bandje om heb toch? om zeg maar een tweede ronde drank te halen. Vrienden van me willen en 2 rondes lopen.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Is eerder al besproken maar kon t even niet terugvinden: je kan morgen niet terug de camping op bij de ingang met drank als je al een bandje om heb toch? om zeg maar een tweede ronde drank te halen. Vrienden van me willen en 2 rondes lopen.
Volgens de huisregels van Lowlands kan dit inderdaad niet, maar weet eerlijk gezegd niet of er ook op gecontroleerd wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: superginger

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Is eerder al besproken maar kon t even niet terugvinden: je kan morgen niet terug de camping op bij de ingang met drank als je al een bandje om heb toch? om zeg maar een tweede ronde drank te halen. Vrienden van me willen en 2 rondes lopen.
Ik ben in het verleden wel eens twee keer heen en weer gelopen, weliswaar niet om de 2e keer alleen maar drank te halen (Had ik het meeste de eerste keer van mee) maar dat ging zonder problemen en zonder controle.
 
  • Leuk
Waarderingen: superginger

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Ik ga zo mijn laptop afsluiten en zal wat minder actief zijn hier. Vanuit de grond van mijn hart zoveel hartjes voor jullie <3. Van de geruchten/wensen tot de eerste namen en van uithuilen van vorig jaar tot de dijktijden van dit jaar. Echt weer heerlijk voor alle voorpret, maakt Lowlands nĆ³g leuker.

Tot in Biddinghuizen en anders tot ergens in september hier op het forum als de ergste heimwee voorbij is.:love:
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Daar gaan heel veel mensen hun geld kwijt zijn zeg. Damn.
Het aantal aangeboden tickets op ticketmaster is vandaag wel hard aan het dalen, het is bijna gehalveerd met gisteren (staat nu op 450 tickets ongeveer). Maar inderdaad als dat zo blijft betekent het dat die mensen hun geld kwijt zijn of alsnog zelf naar Lowlands kunnen/moeten gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken