Lowlands 2023

huug

Playlistbediener
5 aug 2023
28
36
Na meerdere vragen over lifehacks wil ik er graag ook eentje stellen, hebben jullie goede tips om koel te blijven? Het lijkt er (gelukkig) niet op dat het uitzonderlijk warm wordt, maar 28 graden is dicht op de mensen toch vrij warm (en zeker zaterdag wordt het ook nog erg broeierig. Graag hoor ik dus of iemand hier goede tips voor heeft! Ik ga vandaag denk ik in ieder geval even naar de Action om zo'n ding te halen: https://www.action.com/nl-nl/p/kinzo-handventilator-met-mistpray/.

ORS om je vochtniveau te reguleren, Handventilator voor 8 Euro bij de Hema, iets groter tshirt aantrekken waardoor je niet onder de zweetplekken zit, Koud bier op je polsen en zweetafwerende creme mocht je echt last van hebben.
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Hey Festileakers iemand nog belang bij twee tickets, heb er zelf twee gewonnen dus nu een setje over. Ze mogen voor een vriendelijke prijs weg en ik trakteer je op een biertje als je wilt.

Ik kijk vooral uit naar Foals en Florence :) Beide al gezien maar die shows gaan goed werken in de Alpha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mois en spongebobsong

MrFloppy

Campingartiest
30 jul 2016
59
126
Ja zeker, het is toch maandag dus nog even rustig opstarten op het werk.

TypeAantalTotaal Tickets
1 ticket
376​
376​
2 tickets
101​
202​
3 tickets
14​
42​
4 tickets
2​
8​
5 tickets
0​
0​
6 tickets
0​
0​
7 tickets
0​
0​
8 tickets
1​
8​
Totaal:
636​
Gemiddelde prijs was als ik het goed berekend heb nu 345 euro ongeveer.
Als jij dit in je fancy (;)) overzicht nog kan berekenen zou dat heel leuk zijn.
Want ze gaan nu soms voor prijzen onder 250 euro weg. Paniek slaat toe bij mensen wegens het mobile only denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

I v d M

Playlistbediener
4 feb 2016
6
3
Hey Festileakers iemand nog belang bij twee tickets, heb er zelf twee gewonnen dus nu een setje over. Ze mogen voor een vriendelijke prijs weg en ik trakteer je op een biertje als je wilt.

Ik kijk vooral uit naar Foals en Florence :) Beide al gezien maar die shows gaan goed werken in de Alpha.
Winnen is natuurlijk altijd lekker. Heb je een PB gestuurd!
 

Michaela

Playlistbediener
14 aug 2023
5
1
Hi! wij twijfelen over een kleine groepscamping plek. Eerste keer dat we gaan, maar bij DTRH vonden we dit echt een uitkomst. Daar stonden we alleen wel erg dicht bij de ingang van het terrein. Is het echt zo ver van camping 0 naar de ingang?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Hi! wij twijfelen over een kleine groepscamping plek. Eerste keer dat we gaan, maar bij DTRH vonden we dit echt een uitkomst. Daar stonden we alleen wel erg dicht bij de ingang van het terrein. Is het echt zo ver van camping 0 naar de ingang?
Vergeleken met andere stukken van de camping wel, maar ik zou je er niet druk om maken. Is met de nieuwe brug best redelijk te overleven en vergeleken met andere festivals is het allemaal wel te doen.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
In het kader van tips: wat zouden jullie aanraden

Niks is veilig! Ik herinner me nog dat er twee opgooitentjes ONDER onze partytent stonden toen we wakker werden.
Haha zo had ik een keer ons tentje op het "pleintje" van een vriendengroep gezet. Uiteindelijk was het een memorable weekend. Wij 2 zijn het hele weekend met ze opgetrokken 😂
 

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
Vergeleken met andere stukken van de camping wel, maar ik zou je er niet druk om maken. Is met de nieuwe brug best redelijk te overleven en vergeleken met andere festivals is het allemaal wel te doen.
Je hebt met de nieuwe brug niets te maken.. Het is niet veel verder van Camping 0 naar het terrein, dan van camping 4.
 
  • Leuk
Waarderingen: Michaela

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.468
6.133
Hey Festileakers iemand nog belang bij twee tickets, heb er zelf twee gewonnen dus nu een setje over. Ze mogen voor een vriendelijke prijs weg en ik trakteer je op een biertje als je wilt.

Ik kijk vooral uit naar Foals en Florence :) Beide al gezien maar die shows gaan goed werken in de Alpha.
Edit: Verkeerd gelezen haha. Tof dat je dit doet. :)

Iets voor jou @nitotheno ?
 

Beaudelaire

Campingartiest
28 sep 2022
70
86
Misschien ga ik em volgend jaar ook gewoon gokken op de resale vlak voor t festival.

Kan zomaar een hoop geld schelen
Echt opvallend hoeveel tickets er in de resale staan nu. Dat zenuwachtige tickets kopen in februari hoeft dus eigenlijk echt niet meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Mits

Campingartiest
2 aug 2022
63
48
Misschien ga ik em volgend jaar ook gewoon gokken op de resale vlak voor t festival.

Kan zomaar een hoop geld schelen
Eigenlijk nog nooit gezien dat er heel veel meer dan de orginele prijs werd betaald in de week voor het festival. Gokje dus (bijna) wel waard
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
69
79
Zal de jeugd vooral klassiekers in hun setlijstje hebben staan of zullen ze hun nieuwe album performen? Ben zelf niet van plan om naar ze toe te gaan, maar als ze vooral hun nieuwe album spelen zal dat voor veel mensen wel een anticlimax zijn denk ik.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
Zal de jeugd vooral klassiekers in hun setlijstje hebben staan of zullen ze hun nieuwe album performen? Ben zelf niet van plan om naar ze toe te gaan, maar als ze vooral hun nieuwe album spelen zal dat voor veel mensen wel een anticlimax zijn denk ik.
Vooral klassiekers. Die weten wel dat mensen voor het feest komen en niet voor het nieuwe album.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en daily

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
466
811
Gemiddelde prijs was als ik het goed berekend heb nu 345 euro ongeveer.
Als jij dit in je fancy (;)) overzicht nog kan berekenen zou dat heel leuk zijn.
Want ze gaan nu soms voor prijzen onder 250 euro weg. Paniek slaat toe bij mensen wegens het mobile only denk ik.
Gemiddelde prijs zit nu op 336 euro, maar dat zegt natuurlijk niet heel veel, denk dat het vooral interessant is hoeveel en wat de laagst aangeboden tickets zijn.

Maar de aantallen vind ik nog steeds niet schokkend, ik denk dat de meerderheid die zijn ticket(s) verkopen mensen zijn die deze line-up niet kunnen waarderen en meer radio vriendelijke muziek willen (en dat soort mensen mogen wat mij betreft sws wegblijven) en mensen zijn die niet meer kunnen of andere plannen hebben gemaakt. Ik weet eigenlijk ook niet zo goed hoe dit vorig jaar de week voor Lowlands ging op ticketswap.

Opzich vind ik het wel lekker als er iets minder mensen op het terrein zijn, hoewel ik vaak merk dat ik met mijn looproute de mensenmassa's redelijk ontwijk, omdat de meeste dan bijvoorbeeld bij een de jeugd van tegenwoordig of elektronische act staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Gebruikers die dit onderwerp bekijken