Lowlands 2023

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.527
1.991
Mijn tip als veteraan is voedzame houdbare dingen meenemen. Denk aan goede eiwitrepen, voorgekookte eitjes, studentenhaver, appels, bananen en vezelrijke ontbijt drankjes zoals bepaalde breakers.

Daar is je lichaam je dankbaar voor en bespaart je ook best wat geld over een heel weekend. Dan kan je op het terrein gaan voor het lekkerste eten ipv de meer voedzame maaltijden.
Ik blijf het roepen: notenrepen, yfood, knakworsten en cupasoup.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en yumi

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
61
58
Zijn er al een beetje foto's van hoe het terrein er nu bij staat?
En is net een nieuwe post op insta met gave opbouw foto's, al krijg ik wel een beetje buikpijn van (de tweede foto) het glammcamp (is dat t? Of is dat easycamp?) veld. Ik snap dat t goeie handel is, zo'n pakket, en ik snap ook dat mensen er voor kiezen als ze toch t geld hebben, maar zo gelikt en georganiseerd op een camping staan doet toch een beetje af aan je LLgevoel? Begrijp me niet verkeerd hoor, maar als je luxe(r) of meer rust wil, dan regel je toch iets met een naast gelegen accomodatie? Of zet ze lekker met een pendelbusje of golfkar service op camping 5&6, hebben de 'echte' kampeerders ook geen last van dat end....

Edit: aanvulling...... Mijn buikpijn komt dan van de hoop dat r ook echt maar 1 veld blijft ipv dat we straks 3 glammcamps en 3 oldfashioned campings overhouden, of nog minder?
 
Laatst bewerkt:

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
313
262
Wat ik toch niet begrijp, wat is er zo principieel fout aan winst maken? Ticketmaster en Mojo zijn beide bedrijven bij wie winst maken een voorwaarde is. Dat doet Mojo door een festival te organiseren, Ticketmaster door kaartjes te verkopen. Dat is toch niet nieuw?
Het enige verschil is dat ze ook over de doorverkoop winst pakken, maar omdat dat een nieuwe dienst is, vind ik dat niet heel gek eigenlijk.
Prima dat jullie niet gaan, want zoals je zegt krijgen anderen dan weer meer kans, maar begrijpen doe ik dit achterhoedegevecht niet.
Dat zal ook niemand over in discussie gaan dat een commercieel bedrijf simpelweg geld dient te verdienen, maar wanneer het buitenproportioneel is dan krijg je geklaag. Denk dat dat in dit geval het overheersende gevoel is.

Simpel gezegd, aan het eind van de rit voel je je gewoon genaaid. Weinigen die dat leuk vinden.
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
247
313
Ik blijf het roepen: notenrepen, yfood, knakworsten en cupasoup.
Donderdagavond lekker een beyond meat burger op een brioche bol met crispy Chili oil en avocado en 20m gestoofde rode ui. S ochtends poffertjes met poedersuiker en veel boter. Eieren voor een goede uitsmijter.

Gebakken uitjes mee voor de knaks en Chili ketchup.

Het kan lekker en simpel
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
84
158
Ik drink echt alleen de eerste dag meegebracht bier uit een koeltas. Lauw bier is namelijk gewoon VIES!
Lauw bier is zeker verre van ideaal, en toch hoort het er bij ons inmiddels een beetje bij om met je brakke kop om 11 uur 's ochtends een blik Grolsch Kanon op kamertemperatuur weg te kauwen. Het is van de eerste tot de laatste slok afzien, maar als je dat ding eenmaal leeg hebt voel je je wel erg voldaan. Je leeft vanaf dat moment in de wetenschap dat het dieptepunt van jouw dag in ieder geval achter de rug is, en alles alleen maar beter wordt (tot je de volgende ochtend weer wakker wordt en het circus opnieuw begint)

Donderdagavond lekker een beyond meat burger op een brioche bol met crispy Chili oil en avocado en 20m gestoofde rode ui.
Ik las hier 20 meter en zat me net te lang af te vragen hoeveel ui je wel niet van plan was mee te nemen 🥲
 

koolkeith

Playlistbediener
23 jun 2023
21
29
Heeft er iemand nog lowlands camping lifehacks die hij of zij wil delen? :)
Gasbrandert mee --> eitjes, pannenkoeken, wraps, quesadilla, soepjes, thee, koffie, kaasfondue
Pisfles mee
Stoeltje mee
Grote koelbox mee -> gemaakt van piepschuim en dan van die plastic bekers met water invriezen. Wij hebben tot zondag koud bier

voor donderdag wegwerp bbqtje mee
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Heeft er iemand nog lowlands camping lifehacks die hij of zij wil delen? :)
gasbrandertje, eieren, spek, bolletjes, oploskoffie. Scheelt je zo 100 euro op een weekend aan ontbijtjes en koffie (en veel lekkerder, al betwijfel ik of dat ook geldt voor de koffie ;))
kleine sap-pakjes invriezen en gebruiken als koel-element
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en priolietwi

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
En is net een nieuwe post op insta met gave opbouw foto's, al krijg ik wel een beetje buikpijn van (de tweede foto) het glammcamp (is dat t? Of is dat easycamp?) veld. Ik snap dat t goeie handel is, zo'n pakket, en ik snap ook dat mensen er voor kiezen als ze toch t geld hebben, maar zo gelikt en georganiseerd op een camping staan doet toch een beetje af aan je LLgevoel? Begrijp me niet verkeerd hoor, maar als je luxe(r) of meer rust wil, dan regel je toch iets met een naast gelegen accomodatie? Of zet ze lekker met een pendelbusje of golfkar service op camping 5&6, hebben de 'echte' kampeerders ook geen last van dat end....

Edit: aanvulling...... Mijn buikpijn komt dan van de hoop dat r ook echt maar 1 veld blijft ipv dat we straks 3 glammcamps en 3 oldfashioned campings overhouden, of nog minder?
Dit is de Gllamcamp, zonder de Easycamp (Die staat op Camping 1, wit, groen en gele piramide tenten).

De Gllamcamp gaat niet ten koste van normale camping plaatsen, dit veld is er in de afgelopen jaren extra bijgekomen (net als Camping 0).

Ik heb een groter probleem met al die wegwerp partytenten die veel te veel ruimte innemen en na het festival achterblijven, dan met zo'n gllamping.
 
  • Leuk
Waarderingen: nieuwsgierig

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
313
262
Lauw bier is zeker verre van ideaal, en toch hoort het er bij ons inmiddels een beetje bij om met je brakke kop om 11 uur 's ochtends een blik Grolsch Kanon op kamertemperatuur weg te kauwen. Het is van de eerste tot de laatste slok afzien, maar als je dat ding eenmaal leeg hebt voel je je wel erg voldaan. Je leeft vanaf dat moment in de wetenschap dat het dieptepunt van jouw dag in ieder geval achter de rug is, en alles alleen maar beter wordt (tot je de volgende ochtend weer wakker wordt en het circus opnieuw begint)


Ik las hier 20 meter en zat me net te lang af te vragen hoeveel ui je wel niet van plan was mee te nemen 🥲
Hele dappere keuze trouwens, Grolsch kanon.

We kunnen wel een vragenronde doen.
Als er dan toch lauw bier gedronken moet worden, wat heeft dan de voorkeur?

Mijn keuze; Leffe Blond
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en mgbss

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
148
289
Dat zal ook niemand over in discussie gaan dat een commercieel bedrijf simpelweg geld dient te verdienen, maar wanneer het buitenproportioneel is dan krijg je geklaag. Denk dat dat in dit geval het overheersende gevoel is.

Simpel gezegd, aan het eind van de rit voel je je gewoon genaaid. Weinigen die dat leuk vinden.
Ze vragen voor doorverkoop evenveel als TicketSwap. Ik zie het verschil niet echt. Maar goed, ieder zijn ding.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Hele dappere keuze trouwens, Grolsch kanon.

We kunnen wel een vragenronde doen.
Als er dan toch lauw bier gedronken moet worden, wat heeft dan de voorkeur?

Mijn keuze; Leffe Blond
Hertog Jan op 15 graden; prima te zuipen.
Ooit eens sixpacks Jupiler meegenomen, grootste fout ever
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

koolkeith

Playlistbediener
23 jun 2023
21
29
Gulpener Ur Hop, maar die is helaas niet in blik. Dan pak ik vaak de Aldi of Lidl IPA.
Verder neem ik altijd Hertog mee 👍
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Lauw bier is zeker verre van ideaal, en toch hoort het er bij ons inmiddels een beetje bij om met je brakke kop om 11 uur 's ochtends een blik Grolsch Kanon op kamertemperatuur weg te kauwen. Het is van de eerste tot de laatste slok afzien, maar als je dat ding eenmaal leeg hebt voel je je wel erg voldaan. Je leeft vanaf dat moment in de wetenschap dat het dieptepunt van jouw dag in ieder geval achter de rug is, en alles alleen maar beter wordt (tot je de volgende ochtend weer wakker wordt en het circus opnieuw begint)


Ik las hier 20 meter en zat me net te lang af te vragen hoeveel ui je wel niet van plan was mee te nemen

Iedereen zijn eigen ding 😂
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
669
595
Ik neem meestal 10 liter Landerbrau mee, goedkoop en prima te zuipen wanneer lauw. Ik haal het bier pas meestal donderdagochtend vlak voor vertrek uit de koelkast en mits het niet te heet is op het festival, blijft het zeker tot zaterdag wel koeltjes qua temperatuur.
Daarnaast gaat er nog wel een fles Salmari mee denk jaar denk ik. Mijn vriendin neemt ook wodka met energy drank mee en hiervan neem ik ook nog wel vaak wat :)
 

Eposia

Nieuw lid
12 dec 2019
3
3
Heeft er iemand nog lowlands camping lifehacks die hij of zij wil delen? :)
Niet per se camping, maar gezien het goede weer is een spfje die niet plakt of overdreven ruikt niet te missen. Ik zweer bij onderstaande, trekt gelijk in en optimale bescherming. Afgelopen BKS niet verbrand ondanks dat ik niet regelmatig genoeg bij smeerde. (En ik verbrand heel snel) Lekker opsmeren op de camping en gaan, scheelt weer zeulen op het terrein.

Verder; mocht je niet zo’n bierdrinker zijn: Sonrisa Tempranillo 3L wijn in pak van de Jumbo. Onderschat de kracht van eierkoeken en een fles cola (ja, zonder alcohol) niet.
 

Bijlagen

  • IMG_4144.jpeg
    IMG_4144.jpeg
    458,1 KB · Weergaven: 13
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken