Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Het is een geldkwestie denk ik. Het zal me niet verbazen als volgend jaar de ticketprijzen €20 stijgen. Heb je toch weer een miljoen extra binnen waarvan je 3 headliners kan betalen ?.
Maar als dat het alleen is, dan is dat toch simpel op te lossen met de oorspronkelijke kaartkopers? Speciale presale code. Ik snap dat door het doorverkopen ze een deel grip kwijt zijn op de tickets. Daarom alles refunden, maar helemaal niks terugdoen voor je oorspronkelijke kaartverkopers is niet echt klantvriendelijk of bekijk ik het nu teveel vanuit mijn eigen kant?

Gelukkig hebben ze ook de niet gevaccineerden en de anti tegen zich in het harnas gejaagd en dat is nu nog steeds procentueel een groot deel van de bevolking ?
Als er dan geen pre salecode is, dan maar snel een nieuwe presale. Scheelt weer drukte.
 
  • Leuk
Waarderingen: El Branco

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Maar als dat het alleen is, dan is dat toch simpel op te lossen met de oorspronkelijke kaartkopers? Speciale presale code. Ik snap dat door het doorverkopen ze een deel grip kwijt zijn op de tickets. Daarom alles refunden, maar helemaal niks terugdoen voor je oorspronkelijke kaartverkopers is niet echt klantvriendelijk of bekijk ik het nu teveel vanuit mijn eigen kant?

Gelukkig hebben ze ook de niet gevaccineerden en de anti tegen zich in het harnas gejaagd en dat is nu nog steeds procentueel een groot deel van de bevolking ?
Als er dan geen pre salecode is, dan maar snel een nieuwe presale. Scheelt weer drukte.
Nee ben ik het totaal mee eens. Wij hebben twee jaar lang aangehouden aan die kaartjes. En dan komend jaar dat het wel doorgaat, laten we daar even vanuit gaan haha, kan je naast de boot pissen. Dat is toch niet uit te leggen aan je vaste klanten die twee jaar de kaarten hebben gehad?
 
  • Leuk
Waarderingen: El Branco

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Een presale link zou denk ik gewoon de eerlijkste optie zijn. Iedereen die via Ticketmaster/Lowlands een kaartje heeft gekocht een paar dagen voorrang geven op de kaartverkoop. Hebben de oorspronkelijke kaartkopers geen stress en heeft iedereen die nog geen kaartje had in de verkoop daarna ook gewoon een kans.

Alles tegelijkertijd voor iedereen weer de verkoop in slingeren is inderdaad ietwat van een middelvinger naar de mensen die twee jaar lang nee tegen een refund zeiden.
 
  • Leuk
Waarderingen: El Branco

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Een presale link zou denk ik gewoon de eerlijkste optie zijn. Iedereen die via Ticketmaster/Lowlands een kaartje heeft gekocht een paar dagen voorrang geven op de kaartverkoop. Hebben de oorspronkelijke kaartkopers geen stress en heeft iedereen die nog geen kaartje had in de verkoop daarna ook gewoon een kans.

Alles tegelijkertijd voor iedereen weer de verkoop in slingeren is inderdaad ietwat van een middelvinger naar de mensen die twee jaar lang nee tegen een refund zeiden.
Presale codes. Anders kan je de link delen en zit je in eenzelfde situatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: El Branco

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Presale codes. Anders kan je de link delen en zit je in eenzelfde situatie.
Klopt, maar ik neem aan dat jullie hetzelfde bedoelen. Ook voor hetzelfde aantal kaarten. Anders krijg je dat weer.

Maar anders wat Tim zegt dikke middle fingers up naar je trouwe publiek die blindelings kopen en niet om een refund vragen.
 
  • Leuk
Waarderingen: El Branco

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
97
201
En zou toch ook een oplossing willen bedenken (kaartjes op naam?) om te voorkomen dat tien minuten nadat LL22 uitverkocht is de eerste kaarten alweer op ticketswap verschijnen met meldingen als; "ik ben zwanger", "ik heb dan een begrafenis" of "per ongeluk vier kaarten gekocht, maar ik kan helemaal niet" Bah, wat heb ik een hekel aan die hebzucht.
 
  • Grrr
Waarderingen: @Marc

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Nee ben ik het totaal mee eens. Wij hebben twee jaar lang aangehouden aan die kaartjes. En dan komend jaar dat het wel doorgaat, laten we daar even vanuit gaan haha, kan je naast de boot pissen. Dat is toch niet uit te leggen aan je vaste klanten die twee jaar de kaarten hebben gehad?
Thanks @EricvE. Bedankt voor het meelezen.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Blij mee en netjes opgelost voor de originele kaartkopers. Alle TicketSwap kopers zitten toch deels met een probleem, maar ik heb het idee dat ze het daarom gedaan hebben en natuurlijk de verhoging. Die verhoging hadden we anders ook in 2021 en 2022 gehad, dus dat is logisch.

Blij mee ?‼️
 
  • Leuk
Waarderingen: El Branco

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Yes, heel blij mee! Mooi gebaar van Lowlands naar de trouwe bezoekers en mensen die hun geld al dik 1.5 jaar hebben 'gestald' bij MOJO. Er komt wel een hoge ticketprijs aan voor volgend jaar schat ik zo in:

'De ticketprijzen voor Lowlands 2022 zijn nu nog niet bekend, maar duidelijk is wel dat de ticketprijzen uit 2019 niet toereikend zijn voor de kosten die we in 2022 maken. De ticketprijzen voor 2022 worden vastgesteld op het moment dat we een duidelijker beeld hebben van de prijsstijgingen op het gebied van programma, productie, personeel etc.'
 
  • Leuk
Waarderingen: El Branco en @Marc

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Zo... En nu niet meer zeuren ;)
Austin Powers Movie GIF
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken