Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik snap die ophef ook niet. Gewoon een duidelijk en neutraal bericht. Het is wat het is en leuker kunnen ze het niet maken. Zij hebben maar een belang en dat is het festival op een veilige en verantwoorde wijze laten doorgaan (uiteraard om zoveel mogelijk geld te verdienen).

En prima als je niet vaccineert, eigen keuze, maar dan moet je op een andere manier veilig naar binnen. Testen dus, meermaals.

Hopen op leuke namen zo meteen. En bidden dat de ziekenhuisopnames niet gaan toenemen de komende tijd. Als dat er teveel worden, kunnen we het schudden. Als dat stabiel laag blijft, kunnen we lekker los, verwacht ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom en Yannick

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Er zijn natuurlijk ieder jaar afzeggingen dus ook dat is weer niet zo bijzonder.

Wel slim dat Mojo het voortouw neemt in het informeren van rondom toegang en testen.
Geeft een beetje meer duidelijkheid
 

r-pzkfw

Campingartiest
13 mrt 2018
78
14
Heb mega veel zin in Lowlands. Het wordt mijn 6de lowlands op rij:) Qua muziek ben ik wel meer van de stevigere gitaren. Vind het dan ook jammer dat BMTH afvalt. Volgens mij de hardste band die tot nu toe op Lowlands gepland stond. Afijn hopelijk komt er morgen nog wat leuks bij.

Vraagje: Weet iemand of sexyland dit jaar ook weer op Lowlands staat? Toch wel 1 van de leukste tenten s'nachts. Voor 2020 stond sexyland gepland en is er zelfs een talentenshow van te voren gehouden. Ik kan er nu alleen niks over vinden qua aankondiging.
Dan even Igorrr checken, naar mijn mening een stukje harder
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Er zijn natuurlijk ieder jaar afzeggingen dus ook dat is weer niet zo bijzonder.

Wel slim dat Mojo het voortouw neemt in het informeren van rondom toegang en testen.
Geeft een beetje meer duidelijkheid

Precies, Lowlands en andere meerdaagse festivals hebben nog amper info/details over hoe het tussentijds testen eruit moet gaan zien. Lowlands is al over 1,5e maand en moeten zoiets nu echt gaan regelen voordat het te laat is.

Maar goed, 11:00 nieuwe namen, even wat goed nieuws weer :)
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
243
291
Heeft dat niet meer te maken met de afzeggingen van gisteren?
Denk het niet, dan wacht je minimaal nog even de nieuwe drop van vandaag af. Vergis je niet er is echt wel een grote schare isa krien s aanhangers die moeten testen als een grote inbreuk op hun persoonlijke levenssfeer zien en hiermee een statement hopen te maken.

meer kans voor mensen die wel dolgraag willen!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Troll army gok ik zo. Las van de week op een site van het RIVM of GGD dat de vaccinatiebereidheid rond de 94% zou zitten zelfs.
Mijn dochter is bijna 16, ook bij haar en haar vriendinnen is de bereidheid heel groot. We laten de keuze bij haar, maar ik snap wel dat ze het doet. Als je kijkt hoe vaak ze in quarantaine heeft gezeten buiten haar eigen schuld om. Continue online onderwijs. Dan is de keuze snel gemaakt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Die reacties zijn wel heel erg eenzijdig. Het lijkt net of 95% van Nederland tegen testen of tegen vaccineren is als je dit zo leest.
De mensen die dat bericht liken zijn toch met veel meer dan het aantal haatreacties? Ik bedoel: als je positief bent, ga je meestal niet 'commenten' hé, dat doen alleen de boze mensen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Denk het niet, dan wacht je minimaal nog even de nieuwe drop van vandaag af. Vergis je niet er is echt wel een grote schare isa krien s aanhangers die moeten testen als een grote inbreuk op hun persoonlijke levenssfeer zien en hiermee een statement hopen te maken.
Ik denk (of hoop) dat dat wel meevalt en dat er gewoon een hoop teleurgestelde BMTH fans zijn geweest die hun kaarten op de Swap hebben gezet.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Hopen op: Wies, Pom, Pip Blom, Maximo Park (hebben ook nieuwe muziek uit), Frank Carter & The Rattlesnakes, 2ManyDJs, Jeugd van Tegenwoordig en verder nog wat kekke bandjes die ik nog niet ken. ?

(Deze verwachtingen zijn gebaseerd op niks en gewoon wat ik tof zou vinden hahaha #leakingtuesday )
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken