Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Ik weet dat ik het niet moet doen, maar op een of andere manier kan ik het niet laten en heb dus ook ff door de reacties op het Instagram bericht gescrolled. Man man man. ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Ik weet dat ik het niet moet doen, maar op een of andere manier kan ik het niet laten en heb dus ook ff door de reacties op het Instagram bericht gescrolled. Man man man. ?
???
Daar dus ook zeg maar, wat leven we toch in een bijzondere wereld….. straks zijn er nog demonstraties bij LL ?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik weet dat ik het niet moet doen, maar op een of andere manier kan ik het niet laten en heb dus ook ff door de reacties op het Instagram bericht gescrolled. Man man man. ?
Lekker trollen die handel. Heel luid roepen, maar het is en blijft een enorme kleine minderheid.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
???
Daar dus ook zeg maar, wat leven we toch in een bijzondere wereld….. straks zijn er nog demonstraties bij LL ?
Zijn gewoon mensen die social media afstruinen om zo hun gal te spuwen. En waarschijnlijk nooit echt intentie hebben gehad om naar Lowlands te gaan. De meeste Lowlanders hebben geen moeite om vreemde substanties hun lichaam in te tyfen. Dus een goed onderzocht vaccine kan er wel bij. Maar het blijft eigen keuze en Lowlands kan hier ook vrij weinig aan doen. Nou morgen lekker klagen op de nieuwe namen dus!
 
Laatst bewerkt:

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
243
291
Zijn gewoon mensen die social media afstruinen om zo hun gal te spuwen. En waarschijnlijk nooit echt intentie hebben gehad om naar Lowlands te gaan. De meeste Lowlanders hebben geen moeite om vreemde substanties hun lichaam in te tyfen. Dus een goed onderzocht vaccine kan er wel bij. Maar het blijft eigen keuze en Lowlands kan hier ook vrij weinig aan doen. Nou morgen lekker klagen op de nieuwe namen dus!
Sommige wel denk ik; althans aangezien er nu toch opeens een aantal kaarten online komen via ticketswap.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Misschien editors, future, marshmellow en Netsky door vanuit pukkelpop?
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Maar oprecht, in welke wereld denkt men dat men zit als je dacht dat je zonder testen of een andere passende maatregel Lowlands binnen kon komen? Dit zag iedere persoon met een beetje verstand toch wel aankomen zoiets. Ik ben voornamelijk blij dat Lowlands/DTRH/Mojo toch een voorschot alvast nemen over wat ze van de Rijksoverheid te horen gaan krijgen. Neem aan dat er wel een soort van lobby bezig is in elk geval. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Die reacties zijn wel heel erg eenzijdig. Het lijkt net of 95% van Nederland tegen testen of tegen vaccineren is als je dit zo leest.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Die reacties zijn wel heel erg eenzijdig. Het lijkt net of 95% van Nederland tegen testen of tegen vaccineren is als je dit zo leest.
Troll army gok ik zo. Las van de week op een site van het RIVM of GGD dat de vaccinatiebereidheid rond de 94% zou zitten zelfs.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Moet zeggen dat Lowlands het iets ander had mogen/kunnen brengen, maar wat ze zeggen is wel gewoon waar het op staat. Je bent welkom zonder vaccinatie, maar het tussentijds testen is voor niemand leuk. Als organisatie is het logistiek gezien een helse klus, als bezoeker wil je niet met je brakke kop een stokje in je neus hebben. Een vaccinatie maakt dit allemaal makkelijker, punt.
Reacties onder de post van LL zou ik niet te serieus nemen, zitten een hoop mensen tussen die nog nooit van Lowlands hebben gehoord en alleen weer even hun 'woke' reactie wil laten weten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

Gebruikers die dit onderwerp bekijken