Live is Live 2026

Fortarock heeft ook een keer met tegenvallende kaartverkoop te maken gehad en hadden toen ook een actie. Degene die al een kaart hadden gekocht werden toen ook 'beloond'. Volgens mij was het toen twee halen, één betalen. Iedereen die toen al een kaart had gekocht kreeg een tweede ticket gratis.
Jack White in Vorst paar jaar geleden ook het geval.

Wat jammer dat het zo verloopt voor Live is Live. De 2 keer dat ik ben geweest heb ik het echt als een heel prettige dag ervaren!
Plus als kers op de taart; van de 4 x dat ik ze gezien heb was TWOD daar echt echt echt heel goed!
En de andere keer eindelijk mijn eerste keer The Smashing Pumpkins gezien, zeiknat in de stromende regen, maar wat een heerlijke ervaring.

Overkill? er is zooooveel te doen in België-Nederland in korte tijd in zeer korte afstanden internationaal gezien. Moeilijk.

Het is vooral die periode: op 3 weekends tijd heb je GMM, Boutique, Parklife, Live is Live en Rock Werchter in België. 13 festivaldagen die vaak om hetzelfde publiek hengelen. Het zijn onzekere tijden, mensen zijn voorzichtig met hun uitgaven en gaan niet all the way.

Het zijn onzekere tijden, mensen zijn voorzichtig met hun uitgaven en gaan niet all the way.
Gingen ze maar minder all the way op ticketswap bij het verkrijgen van een ticket voor Rosalia... Zelfs die tickets van de misselijke prijs van 250 euro (!)/stuk zijn er altijd binnen de halve seconde uit.

Heb het gevoel dat losse concerten sneller en sneller uitverkopen.

Gingen ze maar minder all the way op ticketswap bij het verkrijgen van een ticket voor Rosalia... Zelfs die tickets van de misselijke prijs van 250 euro (!)/stuk zijn er altijd binnen de halve seconde uit.

Heb het gevoel dat losse concerten sneller en sneller uitverkopen.
Nu noem je met Rosalia ook wel de hoofdvogel van concertseizoen 2026.
Genoeg concerten die bijlange niet aan het uitverkopen zijn.

Fortarock heeft ook een keer met tegenvallende kaartverkoop te maken gehad en hadden toen ook een actie. Degene die al een kaart hadden gekocht werden toen ook 'beloond'. Volgens mij was het toen twee halen, één betalen. Iedereen die toen al een kaart had gekocht kreeg een tweede ticket gratis.
Dat was toen helaas ook wel de laatste keer dat het festival doorging.

Zou in principe niet echt een probleem mogen zijn, want bestond al bij de vorige editie(s)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het hier nog niet zien passeren denk ik, maar: bij aankoop van een bak Cristal krijg je 70 euro korting op de aankoop van 2 tickets. Op Facebook zien voorbijkomen.

• Haha
Waarderingen: jimmywe
Ik heb het hier nog niet zien passeren denk ik, maar: bij aankoop van een bak Cristal krijg je 70 euro korting op de aankoop van 2 tickets. Op Facebook zien voorbijkomen.
Dan zit je wel met die bak cristal opgescheept natuurlijk :D

Maar natuurlijk goede deal voor mensen die willen gaan, is 2x30 euro korting op tickets. (bak pils is meestal rond de 10 euro zonder leeggoed denk ik)

• Haha
Waarderingen: Burgernfries en mattman

Users who are viewing this thread