Live is Live 2026

Speciaal is misschien niet de juiste term. Eerder het soort volk dat ik tegenkom op de Proms. Als ik iets te drinken wou halen kreeg ik al tikken op mijn schouder om sneller te passeren. Mensen ook met zo’n buideltasje waar dan oude camera in zat en dergelijke. En dan mee huppelen met bepaalde nummers.
Had het nog niet meegemaakt alleszins.
Na ongeveer 20 shows van Bart Peeters in de Lotto Arena meegemaakt te hebben, kan ik beamen dat dit een correcte beschrijving van zijn publiek is.

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: Dietera. en jimmywe
Speciaal is misschien niet de juiste term. Eerder het soort volk dat ik tegenkom op de Proms. Als ik iets te drinken wou halen kreeg ik al tikken op mijn schouder om sneller te passeren. Mensen ook met zo’n buideltasje waar dan oude camera in zat en dergelijke. En dan mee huppelen met bepaalde nummers.
Had het nog niet meegemaakt alleszins.
De Peulengaleis-fanbase, als het ware. :)

Laten we gewoon de bezoekersaantallen afwachten van Live is Live. Als ze meer dan 20.000 verkochte tickets hebben per live optreden is dat al een behoorlijk resultaat.
Boven dertigduizend bezoekers is het zelfs goed te noemen.
Bij de voordelen van CERA aandeelhouders zullen we in april of mei wel zien of er duizenden tickets met korting verkocht worden of niet. Ik verwacht geen grote gratis weggeefacties.
Het financiële resultaat zal toch vooral afhangen van hoe groot de artiestenfee's zijn en hun kosten. 20.000 elke dag gaat dan misschien net voldoende zijn om break-even te draaien.

Scorpio heeft wel een diepe buidel, vorig jaar ook nog goed geboerd met Ed Sheeran.

Zelf (nog) geen tickets gekocht hier, moesten er toch te winnen vallen wil ik wel voor de Cave dag proberen.

De Iron maiden dag zal ergens rond de 25000 geraken, de line up is inderdaad vreemd en niet logisch. Grootste knelpunten maandag, slechte locatie en dure tickets. Mijn ticket als Maiden fan direct gekocht , ik lig ook niet wakker van het voorprogramma dat neem ik er gewoon bij. Ik heb mij een bus geregeld die dag , communicatie van het festival is momenteel dramatisch slecht, ik hoop dat er geen strond aan de knikker is en dat we geen cancel krijgen, update over verkochte tickets zou netjes zijn.

De Iron maiden dag zal ergens rond de 25000 geraken, de line up is inderdaad vreemd en niet logisch. Grootste knelpunten maandag, slechte locatie en dure tickets. Mijn ticket als Maiden fan direct gekocht , ik lig ook niet wakker van het voorprogramma dat neem ik er gewoon bij. Ik heb mij een bus geregeld die dag , communicatie van het festival is momenteel dramatisch slecht, ik hoop dat er geen strond aan de knikker is en dat we geen cancel krijgen, update over verkochte tickets zou netjes zijn.
Ik zou mij niet druk maken over een cancel. Die communicatie was 2 jaar terug van eenzelfde soort niveau naar mijn gevoel.

Zoals verwacht gaat de tramlijn tussen linkeroever en rechteroever volledig dicht. Wat dus betekent dat alle volk die van de stad naar het festival gaat via veerboten, te voet door de tunnel of met pendelbussen naar het festival moet in juni. Waanzin gewoon.

Allemaal met de auto naar Linkeroever baby!!

Pool Swimming GIF

• Haha
Waarderingen: musicislife
Zoals verwacht gaat de tramlijn tussen linkeroever en rechteroever volledig dicht. Wat dus betekent dat alle volk die van de stad naar het festival gaat via veerboten, te voet door de tunnel of met pendelbussen naar het festival moet in juni. Waanzin gewoon.

Bullshit. Wacht eens kalm de berichtgeving af.

Net op tijd verhuisd van Melsele naar onze mooie metropool ❤️
En met de fiets naar live is live dan

20 minuten stappen vanuit p+r linkerover, we zullen er niet dood van gaan zeker😅

Bullshit. Wacht eens kalm de berichtgeving af.

Hoezo bullshit? Ze hebben gewoon gecommuniceerd dat er vanaf mei elf maand geen tramverbinding is tussen de twee oevers. Het alternatief is met pendelbussen door de tunnel of te voet via de veerboot of door de Sint Anna tunnel.

20 minuten stappen vanuit p+r linkerover, we zullen er niet dood van gaan zeker😅

Ja good luck met uw 1500 niet te reserveren parkeerplaatsen daar voor een festival dat op dertigduizend man mikt. 😅

Hoezo bullshit? Ze hebben gewoon gecommuniceerd dat er vanaf mei elf maand geen tramverbinding is tussen de twee oevers. Het alternatief is met pendelbussen door de tunnel of te voet via de veerboot of door de Sint Anna tunnel.

Ja good luck met uw 1500 niet te reserveren parkeerplaatsen daar voor een festival dat op dertigduizend man mikt. 😅
Vorige editie met Editors heb ik daar met de wagen kunnen parkeren. Ik weet niet meer of ik heb kunnen reserveren maar volgens mij was het inderdaad zonder.

De dag ervoor met The National was ik te voet vanuit 't Stad zelf via de voetgangerstunnel. Ik herinner me nog het aanschuiven om de tunnel in te gaan nadien 😄 It's not gonna be fun.

Vorige editie met Editors heb ik daar met de wagen kunnen parkeren. Ik weet niet meer of ik heb kunnen reserveren maar volgens mij was het inderdaad zonder.

De dag ervoor met The National was ik te voet vanuit 't Stad zelf via de voetgangerstunnel. Ik herinner me nog het aanschuiven om de tunnel in te gaan nadien 😄 It's not gonna be fun.
met de fiets vanuit wilrijk zou het een half uurtje zijn
gaan het zo proberen als we gratis binnen geraken

Nieuwe website van Live is Live. Met info over mobiliteit
Er zijn talrijke busverbindingen die tussen 11.30h en 12.30h gaan arriveren op het festivalterrein en een uur na het einde van het laatste optreden terug gaan vertrekken. Je kan je bus bij park en rides bij autosnelwegen nu bestellen: reken op 35 tot 50 euro afhankelijk van de afstand voor heen en terug per passagier.
Fietsenparkings bij het festivalterrein volledig gratis en meest aangewezen weg om snel op het festivalterrein te komen.
Autoparkings mogelijk maar ver van het festivalterrein.
Geen tramverbinding.
Nachtverbindingen met trein naar Antwerpen en Sint Niklaas

Het ziet eruit dat ze toch genoeg tickets hebben verkocht om het door te laten gaan.

Nieuwe website van Live is Live. Met info over mobiliteit
Er zijn talrijke busverbindingen die tussen 11.30h en 12.30h gaan arriveren op het festivalterrein en een uur na het einde van het laatste optreden terug gaan vertrekken. Je kan je bus bij park en rides bij autosnelwegen nu bestellen: reken op 35 tot 50 euro afhankelijk van de afstand voor heen en terug per passagier.
Fietsenparkings bij het festivalterrein volledig gratis en meest aangewezen weg om snel op het festivalterrein te komen.
Autoparkings mogelijk maar ver van het festivalterrein.
Geen tramverbinding.
Nachtverbindingen met trein naar Antwerpen en Sint Niklaas

Het ziet eruit dat ze toch genoeg tickets hebben verkocht om het door te laten gaan.
Ik denk dat annuleren wel nooit een optie is geweest of dat iemand daarvan uit ging hier

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
35 tot 50 EUR voor een pendelbus? Jezus.
Is wel een pendelbus heen en terug naar bestemmingen bv 30 km verder. En de enige manier als je niet met de fiets gaat om iets verdere afstanden gemakkelijk te overbruggen. Bij Ed Sheeran werkten die bussen voortreffelijk.

Nu enkel nog wachten hoe vet het programma van de line-up naast Nick Cave zal zijn. Gezien hij zowel Brighton zijn homecoming cureert als Live is Live voor zijn dag hoop ik op eenzelfde 'internationale 'acts dag eventueel met een paar Benelux spelers als openers toegevoegd. Ook in het uitverkochte Brighton is de rest van de line-up onbekend.

Users who are viewing this thread