Live is Live 2026

Heb je goed zicht op het podium? Mooie gelegenheid voor een festileaks meeting :LOL:
Geen idee. Ik ben daar nog nooit geweest met een festival. Ik had gratis tickets gescoord voor The Smashing Pumpkins, maar ben toen wegens ik geloof een gigantische stortvloed niet geweest. Ofwel was het omdat mijn vader iets voor had. Of een combinatie van de twee.

Geen idee. Ik ben daar nog nooit geweest met een festival. Ik had gratis tickets gescoord voor The Smashing Pumpkins, maar ben toen wegens ik geloof een gigantische stortvloed niet geweest. Ofwel was het omdat mijn vader iets voor had. Of een combinatie van de twee.
Het regende oude wijven tijdens de Pumpkins.

Een van de redenen dat het een episch concert was.

Vanuit je eigen tuin bedoelde hij.

😉

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: ChrisV en Jamel
Vanuit je eigen tuin bedoelde hij.

😉
Ja zo letterlijk moet dat nu ook weer niet genomen worden. Over Congo zei koning Leopold ik denk 2 toch ook dat het zijn achtertuin was.

Ik woon nog steeds in Mortsel, en dat is ongeveer wat Duivendrecht is voor Amsterdam. 8 km van het centrum, 11 km van Sportpaleis/AFAS Dome. Rechtstreekse tram vanaf hier naar Linkeroever. Tram die dus door de werken nog maar denk ik tot centrum Antwerpen zal gaan denk ik. Groenplaats dan vermoed ik. Fietsen is via de tunnel van bij mij thuis half uurtje

Ja zo letterlijk moet dat nu ook weer niet genomen worden. Over Congo zei koning Leopold ik denk 2 toch ook dat het zijn achtertuin was.

Ik woon nog steeds in Mortsel, en dat is ongeveer wat Duivendrecht is voor Amsterdam. 8 km van het centrum, 11 km van Sportpaleis/AFAS Dome. Rechtstreekse tram vanaf hier naar Linkeroever. Tram die dus door de werken nog maar denk ik tot centrum Antwerpen zal gaan denk ik. Groenplaats dan vermoed ik. Fietsen is via de tunnel van bij mij thuis half uurtje
haha is live is live meer mijn achtertuin geweest (vroeger wonende in beveren, werkende in mortsel) en nu hoboken, met de fiets 23 minuten naar liveislive

Laatst bewerkt:

Het was dan ook een grap ;)

Ja oké, maar hoe is dan het zicht op het podium en kan er een Festileaks meeting in jouw achtertuin worden georganiseerd?

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: saurus en ChrisV
Ja oké, maar hoe is dan het zicht op het podium en kan er een Festileaks meeting in jouw achtertuin worden georganiseerd?
vanuit mortsel zicht nihil, meeting afhankelijk van waar in mortsel of zijn tuin groot genoeg is :)
want bepaalde regio's in mortsel maar beperkte tuintjes ter beschikking

dat gezegd zijnde
de pop naam mag gaan komen.

moeder is afgehaakt op de prijs
dus geen reaper op LiL tenzij we weer ticketjes winnen natuurlijk

In dat geval neigt het toch wel heel hard naar een Sabrina Carpenter.
Morgen aankondiging samen met o.a. Open’er en NoS?
@jimmywe Bedoel je dat na The Cure deze vm op Open'er dat vanavond een Amerikaanse artiest(e) wordt aangekondigd als tweede headliner voor Open'er en eerste voor NOS Alive (beiden LN Festivals)? En dat LIL deze ook programmeert in Antwerpen?

Er is geen zicht vanaf mijn achtertuin en op uw tweede vraag kan ik een leuk antwoord geven

Wij hebben deze zomer de tuin na 2 jaar nog eens laten opkuisen. Was een complete wildernis. Mijn tuin is ongeveer 15 meter lang en 8 meter breed. Rechthoekig dus. Vroeger was ons terras ook 8 meter breed. Nu nog 6 omdat onze lastige buurman moeilijk deed over 30 CM op zijn grond. Het terras is ongeveer tegen de 3 meter hoog. Dus trap nodig om vanaf terras in de tuin te geraken.
Vroeger had ik gezegd, perfect mogelijk en er kan nog een band komen optreden ook op het terras. Maar nu ziet het terras dat dan het podium zou zijn er redelijk belachelijk uit ... Maar het gras staat al terug goed!
Los van een band of niet, ja er kan een Festileaks meeting doorgaan. Maar wie overtuigd mijn vader?

• On fire
Waarderingen: Jamel
Won-fest confirmed!
More like Hillfest dan. Mijn achternaam is Hillaert dus in mijnen jeugdhuis tijd heb ik een paar Hillfesten georganiseerd.

Ene keer heb ik een telefoontje gehad van de manager van Iron Maiden. Of ze op Hellfest konden komen spelen. Dat ze ze daar voor beter met den organisator van Hellfest konden bellen heb ik gezegd en terug opgehangen

(Dat laatste is een mopje he)

• Haha
Waarderingen: reaper en Jamel
More like Hillfest dan. Mijn achternaam is Hillaert dus in mijnen jeugdhuis tijd heb ik een paar Hillfesten georganiseerd.

Ene keer heb ik een telefoontje gehad van de manager van Iron Maiden. Of ze op Hellfest konden komen spelen. Dat ze ze daar voor beter met den organisator van Hellfest konden bellen heb ik gezegd en terug opgehangen

(Dat laatste is een mopje he)
in het joc mortsel?

Nog 30 minuten en we weten de naam van de grote Amerikaanse poppy headliner van LIVE IS LIVE die ook op NOS Alive zal aangekondigd worden.

@jimmywe Bedoel je dat na The Cure deze vm op Open'er dat vanavond een Amerikaanse artiest(e) wordt aangekondigd als tweede headliner voor Open'er en eerste voor NOS Alive (beiden LN Festivals)? En dat LIL deze ook programmeert in Antwerpen?
Hoe heb je deze dingen ook allemaal gelinkt? 😅

Volgens mij komt NOS ook niet vandaag. Die komen vermoedelijk morgen pas. Om 21 uur nog met een headliner komen zou wel heel raar zijn.

Users who are viewing this thread