Live is Live 2026

Whispering Sons - Black Country New Road - Father John Misty - Patti Smith - Nick Cave & the Bad Seeds
Even een blik geworpen op het roster van Skorpio en ik kom tot zoiets;

Iskander Moon > Personal Trainer > Novastar > Sharon Van Etten > Lord Huron > Wilco > Nick Cave & The Bad Seeds

• Leuk
Waarderingen: zero
Dat festival is een festival voor mensen die doorgaans geen festivals doen. Zo simpel is het he. Het mikt met die twee dagen op een ouder publiek van gemiddeld 50 dat genoeg geld heeft om die prijzen voor een ticket zonder morren te leggen en vlot 9 euro aftikt voor een Orval in een glas.
helaas beginnen veel van de festivals dit te doen

het eten op werchter/ tomorrow land/ graspop is ook al echt niet meer te behappen voor jeugd hoor

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Sakke
Dat festival is een festival voor mensen die doorgaans geen festivals doen. Zo simpel is het he. Het mikt met die twee dagen op een ouder publiek van gemiddeld 50 dat genoeg geld heeft om die prijzen voor een ticket zonder morren te leggen en vlot 9 euro aftikt voor een Orval in een glas.

Orval uit een glas? Dat verzacht de pijn van 2 belachelijk dure fronttickets voor Nick Cave gekocht te hebben :D
Maar de laatste 2 keer Cave was van zo'n hoog niveau dat we deze niet konden laten passeren.

Glas of plastiek beker?

Orval uit een glas? Dat verzacht de pijn van 2 belachelijk dure fronttickets voor Nick Cave gekocht te hebben :D
Maar de laatste 2 keer Cave was van zo'n hoog niveau dat we deze niet konden laten passeren.
gho ik heb tegenovergestelde
ik vond het in de stadschouwburg in antwerpen zo fenomenaal dat ik het gerust nog wil zien maar dat het nooit zo goed meer gaat zijn en dat ik me dan best in het zak voel gezet met die prijzen (vipdecks, golden circle,...)

Ik ga me niet laten afzetten in Antwerpen

Nick Cave in Lingen € 80,75

Nick Cave in Bonn € 110,35 (FOS)

Allicht aan de zijkant zoals op Graspop en andere festivals die dat principe hanteren. Weinig last van doorgaans.
dan moeten ze het hele veld anders indelen toch
want je zit met de catering tussen de bomen en de vijver die daar nog ligt.
als het blijft staan zoals het vroeger was zie ik dat vip deck enkel staan waar vroeger de tribune stond als het in de zelfde setting blijft staan.

dan moeten ze het hele veld anders indelen toch
want je zit met de catering tussen de bomen en de vijver die daar nog ligt.
als het blijft staan zoals het vroeger was zie ik dat vip deck enkel staan waar vroeger de tribune stond als het in de zelfde setting blijft staan.
Als je naar de main stage kijkt links waar de bar stond zou bv perfect kunnen.
Veld zal er sowieso anders uitzien als er straks 40.000 man verwacht wordt. Podium verder naar achter (daar is nog plek zat) en dan creëer je vanzelf ruimte.

Als je naar de main stage kijkt links waar de bar stond zou bv perfect kunnen.
Veld zal er sowieso anders uitzien als er straks 40.000 man verwacht wordt. Podium verder naar achter (daar is nog plek zat) en dan creëer je vanzelf ruimte.
kon dat nog naar achter?
was daar niet het opvang centrum voor mensen uit Oekraïne?

ja dan zal het inderdaad daar wel komen gok ik

kon dat nog naar achter?
was daar niet het opvang centrum voor mensen uit Oekraïne?

ja dan zal het inderdaad daar wel komen gok ik
Dat opvangcentrum is leeggehaald onlangs. Staat ook meer naar links op een apart veld, dus staat niet echt in de weg daarvoor.

Heel grote fan van Cave, maar ik kan me er niet aanzetten om naar Live is Live te gaan voor hem.

125 euro voor enkel Cave, op een terrein die ze nu random opnieuw gaan vergroten tot 45k, vorige keer was het publiek werkelijk ver-schrik-ke-lijk, plus ik heb hem de afgelopen jaren al zo vaak gezien. De laatste keer Cave had ik ook al zoiets van: "Ja goed, dit trucje van de grootmeester heb ik nu wel genoeg gezien".

Het hoeft met andere woorden niet. Nu, het zal wellicht wel stijf uitverkopen.

Dit baart mij zorgen, waar gaan ze dat vip-deck zetten?
Die opsomming doet mij een beetje denken bij de VIP experience van Lenny Kravitz laatst in het Sportpaleis.
"1x toegang om Lenny Kravitz live bezig te zien"
Ja, ik mag het hopen als ik naar een concert ga.

Verzorgde sanitaire voorzieningen... Dit zou de overheid zelfs moeten verplichten aan festivalorganisatoren.

• Leuk
Waarderingen: Elphie en jimmywe
Heel grote fan van Cave, maar ik kan me er niet aanzetten om naar Live is Live te gaan voor hem.

125 euro voor enkel Cave, op een terrein die ze nu random opnieuw gaan vergroten tot 45k, vorige keer was het publiek werkelijk ver-schrik-ke-lijk, plus ik heb hem de afgelopen jaren al zo vaak gezien. De laatste keer Cave had ik ook al zoiets van: "Ja goed, dit trucje van de grootmeester heb ik nu wel genoeg gezien".

Het hoeft met andere woorden niet. Nu, het zal wellicht wel stijf uitverkopen.
Betwijfel of dat echt (snel) gaat uitverkopen. Zeker nu er nog geen andere namen bekend zijn. Tweede Sportpaleis is 2 jaar geleden ook niet uitverkocht geraakt.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Ik ga me niet laten afzetten in Antwerpen

Nick Cave in Lingen € 80,75

Nick Cave in Bonn € 110,35 (FOS)
Zijn dat geen eigen shows, in plaats van een festivaldag? Of komt daar ook nog een heel dagprogramma bij?

Users who are viewing this thread