Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als het logistiek uitkomt staan ze er vast voor open, ze staan deze tour ook op een festival in Polen met de orkest show. Als zelfs dat kan, waarom een rave set op Lowlands dan niet?
Het zal opzich wel goed uitpakken op een Lowlands of PKP, maar ik hoop dat ze zich de komende jaren gaan focussen op de Residency tours, Rave sets, 3 uur shows en optredens met orkest. Een optreden op een festival is toch maar 1 uur of max 5 kwartier.
Een nieuw publiek aantrekken op festivals hoeft voor mij niet zo en hoop dat ze meer concerten gaan doen voor hun echte fans!
Het zal opzich wel goed uitpakken op een Lowlands of PKP, maar ik hoop dat ze zich de komende jaren gaan focussen op de Residency tours, Rave sets, 3 uur shows en optredens met orkest. Een optreden op een festival is toch maar 1 uur of max 5 kwartier.
Een nieuw publiek aantrekken op festivals hoeft voor mij niet zo en hoop dat ze meer concerten gaan doen voor hun echte fans!
Maar als je ze in de nacht weg zet, waarom niet een 2u show in de Bravo a la Caribou/Daphni, Floating Points en andere "live" artiesten die Lowlands vaker heeft geprogrammeerd?
Ik hoop ook zeker op nog een residency tour, de timing van de laatste was ongunstig voor mij maar wel heel veel streams gekeken, zou er graag eentje fysiek meepakken op een mooie locatie!
Maar als je ze in de nacht weg zet, waarom niet een 2u show in de Bravo a la Caribou/Daphni, Floating Points en andere "live" artiesten die Lowlands vaker heeft geprogrammeerd?
Mensen, wat gaat die rave set vet worden. En de orkest set misschien nog wel vetter, maar daar vermijd ik de beelden van tot ik het live meegemaakt heb. Rave sets heb ik al lekker streams van zitten kijken dit weekend, met dit pareltje als een van de hoogtepunten:
Voor de thuisblijvers zullen er ook streams zijn van de shows in Nederland straks. Rave sets worden sowieso altijd gestreamd tot nu toe, orkest sets over het algemeen niet (alleen die in New York tot nu toe) maar heb begrepen dat Den Bosch als enige van de Europese orkest reeks ook gestreamd zal worden! Vrij toegankelijk op het youtube kanaal van King Gizzard. En na verloop van tijd zal er een geremasterde versie van de hele stream als video terug te kijken zijn.
Voor de thuisblijvers zullen er ook streams zijn van de shows in Nederland straks. Rave sets worden sowieso altijd gestreamd tot nu toe, orkest sets over het algemeen niet (alleen die in New York tot nu toe) maar heb begrepen dat Den Bosch als enige van de Europese orkest reeks ook gestreamd zal worden! Vrij toegankelijk op het youtube kanaal van King Gizzard. En na verloop van tijd zal er een geremasterde versie van de hele stream als video terug te kijken zijn.
Eens, heel blij met de selectie songs voor het tweede deel na Phantom Island ook. Heb zelf de opnames nog ontweken maar ik begrijp dat de orkest bewerkingen ook echt magistraal zijn. Voor de liefhebber staat die NY stream al een tijdje online:
Is er wat in den bosch waar er morgen na de show nog iets van snack kan gehaald worden? Wij doorkruisen heel België en zullen waarschijnlijk nipt op tijd zijn. We zullen wel onderweg in de auto wat eten, maar iets warm daarna zou wel leuk zijn
Is er wat in den bosch waar er morgen na de show nog iets van snack kan gehaald worden? Wij doorkruisen heel België en zullen waarschijnlijk nipt op tijd zijn. We zullen wel onderweg in de auto wat eten, maar iets warm daarna zou wel leuk zijn
Ja dat hoopte/verwachtte ik al een beetje. Die Mainstage is gewoon best een matige zaal, zag op reddit ook wat klachten over de hoorbaarheid van het orkest voorbijkomen waar mensen die in Royal Albert Hall waren geweest op reageerden dat ze echt elk instrument konden horen daar. Jammer dat ze geen betere plek konden vinden hier.