Loveless wrote:
DennisvdBr wrote:
Paddy wrote:
Ik hoop het, want een vriend van me weet nog niet of hij kan.
Er zijn zelfs nog veldkaarten te koop!!
vvk loopt zelfs trager dan ik me had voorgesteld, dit is echt onverwacht. Zeker na het succes van de albumverkoop.
Alsof de meeste wachten op de festival aankondigingen over de grens, festivalkaartje is meer waar voor je geld…
Was niet voor iedereen een verrassing, en laat dit nou gewoon bevestiging zijn waarom dit geen Pinkpop headliner is. Als je 4 dagen na start VVK nog veldkaarten gaan krijgen dan zijn er wss nog geen 20.000 verkocht.
Stadion concert of festival is duidelijk iets anders. Op een festival dag hadden ze nog een aantal mooie namen voor zich gehad, en ca 30 duizend dagkaarten had dat festival ze wel verkocht dan.
Daar was ik niet zo bang voor, ik denk dat de meeste Iron Maiden fans de andere data afgewacht hebben met vooral festivals als GMM in de verwachting, geen verrassing daarin.
Iron Maiden is als zodanig een prima festival headliner, de kaartverkoop van GelreDome zegt hier totaal niets over, die vvk bepaald niet de kwaliteit van de band als festival act bij uitstek.
ZiggoDome was vorige keer uitverkocht en GelreDome 2011 meen ik ca 24 a 25 duizend ook niet geheel uitverkocht.
De vergelijking concert tegenover festival is lastig, kijk bijvoorbeeld ook naar Muse. De festivaldagen in Duitsland en op Pinkpop niet uitverkocht terwijl de ZIggo-shows als warme broodjes gingen.