Ik heb een ticket gekocht voor ...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Agenda:

27-02-2015 - The Exploited + Sham 69 + Murder Inc III - Iduna, Drachten
28-02-2015 - ScumBash - Van Nelle Fabriek, Rotterdam [The Exploited, Sham 69, Reverend Horton Heat, Monster Magnet, Batmobile, Four Headed Dog, Bob Wayne, John Coffey, Disturbance, Casa De La Muerte, No Turning Back.]
14-03-2015 - Peter Pan Speedrock - TivoliVredenburg, Utrecht
20-03-2015 - The Dandy Warhols + Dark Horses - TivoliVredenburg, Utrecht
28-03-2015 - The Roughneck Riot - 10 Year Anniversary Gig + A Fish Called Bastard + Jenkum + Sick Minds + Faintest Idea + John Player Specials + The Lagan + Joe Yorke - Pyramid Centre, Warrington - ENG
17-04-2015 - Typhoon - Melkweg, Amsterdam
03-05-2015 - Impericon - Melkweg, Amsterdam [The Ghost Inside, Emmure, Suicide Silence, Stick To Your Guns, Whitechapel, Deez Nuts, Comeback Kid, Carnifex, Bane, Being As An Ocean, Adept]
05-05-2015 - AC/DC - Gelredome, Arnhem

22-05-2015/24-05-2015 - Ruhrpott Rodeo, Flughafen Schwarze Heide - Hunxe, DE - [Refused, Stiff Little Fingers, Agnostic Front , New Model Army, The Exploited, The Adicts, Satanic Surfers, Mudhoney, Feine Sahne Fischfilet, Die Kassierer, The Real McKenzies, Knorkator, Sondaschule, Die Lokalmatadore, Authority Zero, Subhumans, Absturzende Brieftauben, TOTAL CHAOS.]

05-06-2015/07-06-2015 - Rock Am Ring, Flugplatz Mendig - Mendig, DE - [Foo Fighters, Die Toten Hosen, Slipknot, The Prodigy, Interpol, Bad Religion, Rise Against, Motorhead, Parkway Drive, Broilers, In Flames, Donots, A Day to Remember, Eagles of Death Metal, Slash feat. Myles Kennedy & the Conspirators, Clutch, The Ghost Inside, All That Remains, L7, Hozier, Beatsteaks, Kraftklub.]

19-06-2015/21-06-2015 - Best Kept Secret, Safaripark Beekse Bergen - Hilvarenbeek, NL - [The Libertines, Alt-J, Noel Gallagher's High Flying Birds, The Jesus and Mary Chain, The Tallest Man on Earth, OFF!, Pissed Jeans, Earl Sweatshirt, Metz, Death Cab for Cutie, Royal Blood, SOHN, Future Islands, First Aid Kit, Mew, Jonny Greenwood & The London Contemporary Orchestra, Alvvays, Wolf Alice, BADBADNOTGOOD, Eagulls, Of Monsters & Men, The Vaccines, METZ, Liima, Ariel Pink & Evian Christ.]

25-06-2015/28-06-2015 - Rock Werchter, Festivalpark Werchter - Werchter, BE - [Foo Fighters, Muse, The Prodigy, Pharrell Williams, Lenny Kravitz, Alt-J, Florence + the Machine, Damien Rice, The War on Drugs, Rise Against, Elbow, The Chemical Brothers, Ben Howard, Hozier, Royal Blood, Kasabian, Noel Gallagher's High Flying Birds, The Script, Roisin Murphy, Counting Crows, Die Antwoord, Sam Smith, Angus & Julia Stone, Caribou, Death Cab for Cutie & FKA twigs.]

06-08-2015/09-08-2015 - Rebellion, Wintergardens Blackpool - Blackpool, UK - [Misfits, The Damned, Buzzcocks, Sham 69, The Boomtown Rats, The Adicts, Anti-Flag, Sick of it All, Gang Of Four, The Partisans, The Business, CHAOS UK, The Boys, Ruts D.C. U.K. Subs, Steve Ignorant & The Paranoid Visions, Peter & the Test Tube Babies, TV Smith & the Bored Teenagers, Blood or Whiskey, Booze & Glory, The Mahones, The Lurkers, The Roughneck Riot, Frantic Flintstones, Anti System, The Skeptix, Kunt & the Gang, Resistance 77, Guitar Gangsters, Control, Cyanide Pills, Bastards on Parade, Pete Bentham & the Dinnerladies.]

Voor Rebellion zijn nu ook de kaarten binnen. En uiteindelijk ook nog kaarten voor AC/DC weten te scoren, heel erg heppie!

l3 Maart - Of Mice and Man @ Melkweg
18 Maart - Halestorm @ 013
6 Juni - Fortarock Nijmegen
12-13-14 Juni - Pinkpop
11 November - Nickelback @ Ziggo Dome
In de herfst nog naar Papa Roach, hebben aangekondidgd een EU tour te doen.

Zag in 't andere forum dat meerdere mensen naar Swans gaan. In 't oog met het op het bks-besproken idee om volgend jaar misschien mogelijkerwijs optioneel naar Primavera te gaan, wilde ik aanbieden voor of na Swans bij mij 'n drankje of iets dergelijks te nuttigen. Gezien ik 2 minuten van Doornroosje woon. (alhoewel ik, nu ik dit type, bedenk dat het misschien een wat vreemd idee is, haha. Maar ach).

Haha 2 minuten? Zit je in Talia? Ik vind het een goed idee hoor! Woon zelf ook in Nijmegen dus is prima te doen, ik zou dan persoonlijk eerder erna dan ervoor doen maar misschien moeten anderen nog met de trein naar huis dan is dat misschien weer niet zo makkelijk.

Nee Lange Hezelstraat. (: Okay, 4 minuten, haha. Is 'n paar meter van 't kronenburgerpark, en 't park zie je vanuit roosje al liggen. Ik vind beiden prima. Spontaan besluiten is ook altijd nog een idee natuurlijk. Even kijken of er animo voor is en zo ja, wat men het chillst vindt.

Dacht dat de Lange Hezel een winkelstraat was joh. Maar dat is zeker in de buurt ja, ook in de buurt van Merleyn. Wel lekker om daar te wonen.

Lijkt mij ook een leuk idee!
Ik weet niet precies hoeveel mensen er naar Swans gaan alleen.
edit: ik woon ook in Nijmegen en ik krijg het idee dat alleen Nijmegenaren naar Swans gaan haha.

Agenda

19-03-2015 -- Sleater-Kinney (Paradiso, Amsterdam)
11-04-2015 -- Jessica Pratt (Paradiso, Amsterdam)
12-04-2015 -- the Notwist (Doornroosje, Nijmegen) [waarschijnlijk]
30-04-2015 -- Godspeed You! Black Emperor (Paradiso, Amsterdam)
07-05-2015 -- Catfish & the Bottlemen (Doornroosje, Nijmegen) [misschien]
14-05-2015 -- Swans (Doornroosje, Nijmegen)
23-05-2015 -- One Night in Pandora (Pandora, Utrecht)
03-07-2015 -- Pitch Dag 1 (Westergasfabriek, Amsterdam) [misschien]
04-07-2015 -- Woo Hah! (Spoorzone, Tilburg) [waarschijnlijk]

Dat is een prachtig lijstje Sander! Ik heb trouwens een lijstje dat er behoorlijk veel op lijkt ^^ . Nice ook dat je naar Sleater-Kinney gaat.

06 Mrt 2015 - Meatbodies (Doornroosje, Nijmegen) [misschien]
13 Mrt 2015 - Ariel Pink w/ Harry Merry (Sugar Factory, Amsterdam)
30 Apr 2015 - Godspeed You! Black Emperor w/ Xylouris White (Paradiso, Amsterdam)
14 Mei 2015 - Swans w/ Okkkyung Lee (Doornroosje, Nijmegen)
26 Mei 2015 - Ride (Paradiso, Amsterdam)
06 Jun 2015 - FortaRock w/ Slipknot, Papa Roach, Epica etc. (Goffertpark, Nijmegen)
25 Jun 2015 - Rock Werchter w/ Muse, BadBadNotGood, Foo Fighters etc. (Werchter, Werchter) [4 dagen]
04 Jul 2015 - Woo Hah! w/ Run the Jewels, Joey Bada$$, Vince Staples etc. (Spoorzone, Tilburg)
20 Okt 2015 - Fall Out Boy (Heineken Music Hall, Amsterdam)

21/03/2015 - Sven Hammond, Enschede
27/03/2015 - Underworld, Eindhoven
10/04/2015 - The Prodigy, Amsterdam
12/04/2015 - The Prodigy, Hannover
07/05/2015 - The Prodigy, Birmingham
08/05/2015 - The Prodigy, Cardiff
15/05/2015 - The Prodigy, Londen
25 t/m 28/06/2015 - Rock Werchter, Werchter
05/07/2015 - Faithless, Eindhoven

Ergens bespeur ik wel een voorkeur. :wink:

Jezus man :D Veel plezier! Ik ga The Prodigy slechts twee keer zien dit jaar. Vind ik ook wel prima eigenlijk ;)

22/03/2015 - Sting & Paul Simon @ Ziggo Dome
26/04/2015 - Typhoon, Rico&Art @ Effenaar
12 t/m 14/06/2015 - Pinkpop
17/06/2015 - Chet Faker @ Tivoli Vredenburg
19/06/2015 - ACDC @ Keulen
20/06/2015 - Best Kept Secret, Noel,Ride,Asap Rocky,Death Cab
25 t/m 28/06/2015 - Rock Werchter
1/07/2015 - The Who @ Ziggo Dome
20 t/m 22/08/2015 - Pukkelpop (Vrijwel Zeker)

Paul Simon & Sting Antwerpen
Oscar and the Wolf Antwerpen
Fleetwood Mac Antwerpen
Mark Knopfler Antwerpen
AC/DC Dessel
U2 Antwerpen
Daar komt vrijwel zeker nog Rock Zottegem (Toto en Placebo) bij en ik hoop dat David Gilmour dit jaar nog op tour gaat met zijn aankomende nieuwe album.

20/06/2015 – Best Kept Secret; Noel, Ride, Asap Rocky, Death Cab

Wowowow komen die allemaal op 1 dag? Het is dat ik er 3 van de 4 sowieso al zie anders was dat wel een heel mooie dag inderdaad.

Die dag kon niet beter voor mij uitvallen.

Ride show ging ik al waarschijnlijk niet naar toe en die is inmiddels ook uitverkocht.
Headliner show van Noel. Die gast kan ik zeker wel anderhalf uur verdragen.
Asap vind ik gewoon vet maar zal ik niet snel een concert van bezoeken.

En dit inderdaad aangevuld met de veels te kleine Death Cab For Cutie en dan nog Vaccines, Temples etc. Ideaal

Maar komt vooral omdat ik de dag ervoor al naar ACDC ga dat ik niet het hele weekend ga :p

Ja da's wel zuur, maar op zich waren de data al een jaar bekend dus wist je dat eerder wel :p. Bij mij kan het gewoon echt niet door de tentamens maar met deze lineup is het best verleidelijk om daar maar gewoon schijt aan te hebben :<

Ja da’s wel zuur, maar op zich waren de data al een jaar bekend dus wist je dat eerder wel :p. Bij mij kan het gewoon echt niet door de tentamens maar met deze lineup is het best verleidelijk om daar maar gewoon schijt aan te hebben :<

Ik weet het....
Maar kon voor de Geldredome maar geen staanplaatsen fixen dus toen zitplaatsen verkocht en staanplaatsen voor Keulen. Zeker een moeilijke keuze maar moet ACDC toch wel minimaal één keer zien. En we kunnen helaas niet overal bij zijn ;)

Als je in de buurt van Paradiso woont is dat sowieso een goede deal, maar ja elke maand naar Paradiso is al een heel gedoe met de trein enzo. Zou wel tof zijn als Doornroosje ook zoiets had :f
Goed voorbeeld doet goed volgen. Steeds meer poppodia werken met dergelijke "voordeelacties om hun publiek te mobiliseren', aldus Heikens. Doornroosje schijnt het te onderzoeken
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2015/The-Bigger-Picture/hoe-poppodia-publiek-trekken-met-clubkaarten.html

Misschien een beetje offtopic hier, maar past wel goed bij de 'discussie' van een paar pagina's terug.

Users who are viewing this thread