Ik heb een ticket gekocht voor ...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Black Lies wrote:
Yannick wrote:
+ 21 / 05 Kraftwerk – Elizabethzaal (Man Machine show)

Tof! Wij hebben kaartjes voor Trans Europe Express :D. Zelfde avond, maar dan de vroegere show.

Hier eveneens aanwezig voor Trans Europe Express
simple-smile.png

Opvallend wel hoe ‘traag’ de verkoop ging. Autobahn en Man-Machine waren pas na 30-40 minuten uitverkocht, fan favourites Radioactivity en Trans Europe Express pas tegen de middag. En dat op een weekend met slechts 1600 kaartjes per show.
Inderdaad, dacht dat de site ging crashen ofso van de hoeveelheid volk dat er misschien op zou zitten maar helemaal niks, had om 10u gewoon m'n kaartjes redelijk makkelijk kunnen kopen.. Heb btw dat verschil in die prijsklassen niet echt gesnopen en vond ook nergens een plannetje dusja, we zitten op het balkon rij F en ik hoop dat dat centraal is omdat ik er zo vroeg bij was? :p

Tickets voor Iron Maiden in het Sportpaleis zijn binnen (vooral omdat m'n pa wou gaan, maar lijkt me wel leuk om ze eens te zien).
Wellicht morgen ook nog tickets kopen voor Bastille (omdat de vriendin wil gaan).

Jammer dat 't 2 x sportpaleis wordt, had wel graag eens de klank ervaren van Paleis 12, nog nooit de kans gehad naar een concert daar te gaan.

Hier ook kaarten voor 2 Kraftwerkconcerten aangeschaft (Autobahn en Radioactivity). De verkoop loopt wel goed hoor, 6 van de 8 shows reeds uitverkocht.

En ook kaarten voor Iron Maiden binnen! Nog nooit in een zaal mogen ervaren en ze tijdens deze tour nog niet gezien, hier kijk ik zeer hard naar uit!

Ik voeg er ook weer 2 toe aan het lijstje concerten.

- Joe Bonamassa - Ziggo dome
- Dropkick Murphys - HMH/Afas

9-11-2016 Volbeat - Lanxess Arena - Koln.
12-11-2016 Bring Me the Horizon - Brussel.
15-11-2016 Volbeat - Ziggo Dome - Amsterdams.
15-12-2016 Suïcide Cilence - Dynamo - Eindhoven.
30-1-2017 Green Day- Lanxess Arena - Koln.
2-2-2017 Kreator - 013 - Tilburg.
18-2-2017 Avenged Sevenfold - Ziggo Dome - Amsterdam.

rowwen heze slotconcert (weekend) --> america
greenday --> köln
feestdjruud --> grenswerk (venlo)

23-09 | John Coffey - 013
30-10 | Twin Peaks + Happyness - Merleyn
07-11 | Biffy Clyro – TivoliVredenburg
18-02 | De Staat – HMH

Geen tickets, maar je ziet mij binnenkort met een camera vooraan staan bij:

26 oktober - Passenger @ Ziggo Dome
28/29 oktober - London Calling @ Paradiso
31 oktober - Slaves @ Melkweg
4/5 november - Crossing Border @ Paard van Troje
9 november - Biffy Clyro @ 013
13 november - The Cure @ Ziggo Dome (als gast van The Twilight Sad, dus geen camera!)
14 november - The Growlers @ Paradiso Noord
17 november - Pierce the Veil @ Melkweg
18 november - Rise Up Tour @ Melkweg

En zeker een paar andere shows ook :)

Jamie T – Melkweg, Amsterdam – 1/11/2016
Biffy Clyro – 013, Tilburg – 9/11/2016
The Cure - Ziggo Dome, Amstedam - 13/11/2016 (Thanks aan Thomas)
Danny Brown – Melkweg, Amsterdam – 21/11/2016 (Met Festileakskorting, dikke dankjewel)
Lowlands – Biddinghuizen – 17-20/08/2016

02-11 - Warpaint @ Paradiso
10-13-11 - Le Guess Who?
19-11 - The Cult of Dom Keller @ Paradiso
21-11 - Hooton Tennis Club @ Paradiso
24-11 - Psychic Ills @ Paradiso
29-11 - Preoccupations @ Tolhuistuin
02-12 - Status Quo @ HMH
03-12 - Nicolas Jaar @ Paradiso
21-12 - Dans Dans @ Bitterzoet
15-02 - The Notwist @ Paradiso
11-03 - Cloud Nothings e.a. @ Paradiso

27-10 Bazart @ Paradiso Noord
28/29-10 London Calling met o.a. Silversun Pickups en Explosions in the Sky @ Paradiso

2/11 Warpaint – Paradiso
19/11 Placebo – Sportpaleis
18/12 DeWolff – Arminius
23/1 Bon Iver – TiVre
28/2 Band of Horses – Paradiso
+ 14/3 Car Seat Headrest - Paradiso Noord
14/4 Oscar & The Wolf – HMH
18/8-20/8 Lowlands 2017

5 euro lijkt me nochtans een schappelijk prijsje voor die 4 goede nummers die ze nog spelen.

Ik heb toch een kaartje weten te bemachtigen voor KOL in luxor. Goeie deal. Hopelijk spelen ze wel een volledige set :D

Ik ga gewoon voor BKS en Werchter. Als dat lukt en ik dus 4x RH in 2 jaar kan zien, voel ik me al een gezegend man... :)

visdave34 wrote:
Ik ga gewoon voor BKS en Werchter. Als dat lukt en ik dus 4x RH in 2 jaar kan zien, voel ik me al een gezegend man…

Dagtickets?
Eén van beide het hele weekend en de ander een dag. Ben er alleen nog niet uit hoe ik ze ga verdelen... Hangt er een beetje van af wie er mee gaan. En of het überhaupt een beetje lukt om dagkaarten te scoren, vooral voor BKS.

Users who are viewing this thread