Het Rock Werchter VoorSpel 2025

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
715
589
Hier ook, al ben ik hier echt veel te slecht in denk ik. Te veel op hoop ingevuld😅
Heb nu ook al weer de twijfels over mijn hele ingestuurde lijst :ROFLMAO:, maar was een beetje bang dat de aankondiging vroeger komt dan normaal en ik te laat zou zijn met insturen.
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
276
336
Haha ja had hetzelfde, ook met die wishlist die nu al online staat. Alles of niets:geek:
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Bert

Support act
14 nov 2014
939
932
Zijn er meer die die angst hebben.
Vorig jaar op 4 sept had ik van deelnemer 8 de antwoorden verwerkt. Nu net die van deelnemer 22.
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
876
1.054
Heb het ook maar snel gedaan en ook bij mij meer een hoop lijstje hahaha
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
276
336
Heb nu ook al weer de twijfels over mijn hele ingestuurde lijst :ROFLMAO:, maar was een beetje bang dat de aankondiging vroeger komt dan normaal en ik te laat zou zijn met insturen.

Nu met die LP aankondiging had het maar zomaar gekund😁

Had bij het invullen ook niet echt door hoe veel opkomende Nederlandse bandjes ik had ingevuld, tot ik het later terug zag. Even vergeten dat dit een Belgisch festival is en er volgens mij helemaal niet zo veel Nederlandse bandjes te vinden waren de laatste jaren😅
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
715
589
Nu met die LP aankondiging had het maar zomaar gekund😁

Had bij het invullen ook niet echt door hoe veel opkomende Nederlandse bandjes ik had ingevuld, tot ik het later terug zag. Even vergeten dat dit een Belgisch festival is en er volgens mij helemaal niet zo veel Nederlandse bandjes te vinden waren de laatste jaren😅
Haha nee, maar wel veel Belgisch product. Ik heb Linkin Park overigens into consideration genomen in mijn lijst voor de zekerheid ;).
 

c7!

Campingartiest
7 dec 2022
90
131
Voila, mijn lijstje is binnen.
Moesten ze allemaal komen, dan gaan heel veel mensen van dit forum blij worden😄
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken