Hear Hear! 2022 - Nieuws & Geruchten

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
417
240
hoe moeten wij dat nou weten??
Beetje vreemde vraag
Ik vraag niet of jullie het met zekerheid weten maar wat jullie er van denken, ik denk van wel want er waren na afloop van het festival veel positieve reacties. Maar ik denk ook van niet want het leven is fors duurder geworden en er is te veel keuze stres. We zullen het gewoon moeten afwachten denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Lion

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Wat denken jullie gaat er een 2de editie van Hear hear! Komen?
Ik zou er niet op rekenen. Genoeg positieve reacties, maar dat neemt niet weg dat men maar de helft van het verwachte aantal tickets verkocht heeft. En augustus is vaak een moeilijke maand om voldoende headliners bij elkaar te rapen. Dus vroeg of laat begint Pukkelpop dan in haar eigen vel te snijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Financieel geen groot succes, ik denk niet dat er een tweede komt hoewel het gemakkelijk en kostbesparend is omdat de logistiek er allemaal al staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
417
240
Moet ik een topic voor hear hear 2023 maken ook all is er nog geen beslissing genomen over een 2de editie of moet ik nog even wachten tot de beslissing gemaakt is?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Dit forum gaat soms helemaal nergens over, maar lullen over een festival dat misschien helemaal wel niet georganiseerd gaat worden gaat wellicht toch net te ver
 
  • Haha
Waarderingen: zero

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Moet ik een topic voor hear hear 2023 maken ook all is er nog geen beslissing genomen over een 2de editie of moet ik nog even wachten tot de beslissing gemaakt is?
Alles kan maar ik zou even wachten tot er een oficiële go gegeven wordt. Tussen Live Is Live, CORE en Hear Hear! geef ik die laatste het miste kans op een terugkeer. Naast Encore natuurlijk (hahahahahaha).
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper en Lion

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Ik vond het een enorm goede festivalervaring afgelopen zomer. Zowel qua muzikale programmering, podia in de tenten, terreininrichting, voedingsaanbod, het weer ... Wat een prachtige festivaldag was dat. Het was echt heel relaxed, ook geholpen doordat het niet uitverkocht was natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket en Pukkelpopper

Gebruikers die dit onderwerp bekijken