Hear Hear! 2022 - Nieuws & Geruchten

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454

Pukkelpop maakt affiche en ticketprijs bekend van nieuw dagfestival Hear Hear!: Pixies, Editors en Liam Gallagher komen


 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
Lineup compenseert wel de matigheid van Editors en Liam bovenaan. Heel mooi dagje dit.
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Toffe line up inderdaad! Zie zo al 10 namen die ik graag wil zien.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
Valt inderdaad beter mee dan gedacht. Finaal is enkel Editors echt een smet op die affiche.
Vind Liam als tweede grootste naam ook een beetje saaiig (heb niets met die Gallaghers), maar daaronder is bijna alles wel raak voor mij.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Vind Liam als tweede grootste naam ook een beetje saaiig (heb niets met die Gallaghers), maar daaronder is bijna alles wel raak voor mij.
Oke dat verklaart, dan is het pure persoonlijke smaak, ik vond je 'kruistocht' tegen Liam al frappant de voorbije dagen ;). Een Gallagher = een legacy act. En persoonlijk vind ik Liam de betere van de 2.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Vind Liam als tweede grootste naam ook een beetje saaiig (heb niets met die Gallaghers), maar daaronder is bijna alles wel raak voor mij.
Zo'n Liam kan ik nog trekken vanwege de Oasis-covers en het feit dat hij hier gewoon op zijn plaats staat (onder Pixies).

Had hier The Strokes, The War On Drugs of The National gestaan (om maar 3 alternatieve gitaarheadliners te noemen), ik zou al 95 euro opzij gelegd hebben. Want die tenten zien er toch echt goed uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Best fijn dagje. Editors is helemaal niks, Gallagher wel. Toch tien namen die ik zou willen zien: Kings of Convenience, Liam Gallagher, Pixies, Porridge Radio, Sons, Squid, Strand of Oaks, Thurston Moore Group, Whispering Sons en Wolf Alice. Of het 95 euro waard is, weet ik dan weer niet.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Eigenlijk best een hele fijne dag. Grotendeels de namen die ik mis op het PkP affiche.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
als je dat vergelijkt met al het andere, valt dit nog goed mee

leuke affiche, Editors by far minste naam... maar toch ook veel namen die ik misschien liever op Pkp zelf had willen zien...
Dit is juist, net als TW Classic, een line up die meer 'spice' had kunnen geven aan hun hoofdfestival. En tuurlijk valt dat mee voor deze dag, maar het is deze dag en daar die dag en daar die combi. Om in een zomer een beetje namen te zien die je graag ziet moet je meer dan ooit naar verschillende events, alles is versnipperd. En dat is bijzonder jammer. Hell, zelfs het belgische politieke landschap is minder verdeeld...
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.947
1.993
Mooie festivaldag.
Valt samen met Alcatraz anders wel ticket overwogen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
WAH WAH: Editors – Pixies – Liam Gallagher – Wolf Alice – Whispering Sons – SONS

GIMME GIMME: Vitalic – Balthazar – Future Islands – Anna Calvi – Kings Of Convenience

YEAH YEAH: Strand Of Oaks – Thurston Moore Group – Girls Against Boys

KNOCK KNOCK: The Avalanches (dj set) – Battles – Squid – Porridge Radio – Billy Nomates – Meskerem Mees
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Foals lijkt me nog wel iets voor de Yeah Yeah. Welke PKP podia denken we dat ze gaan gebruiken? Marque, boiler, dance hall?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Vind die affiche nu eigenlijk niet zo spectaculair en al zeker geen 95 euro waard?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken