Graspop Metal Meeting 2026

Mocht iemand toevallig nog interesse hebben in een shuttle-ticket van/naar Eindhoven:

Hoi, ik heb wegens verandering van plannen 2x 1 shuttle-ticket over.

Dit gaat om:
- Eindhoven Station -> Graspop op donderdag (aankomst 11.00)
- Graspop -> Eindhoven Station op maandag (vertrek 8.30)

De tickets waren oorspronkelijk €20 per stuk, maar mogen weg voor €15 los, of €25 voor beiden. Naamswijziging is gratis en kan ik voor u regelen.

Stuur vooral een pm als je interesse hebt ☺️

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Dwarf
Can someone who has been in a Duo Tipi please give me some details over the power socket that is included. Unfortunately if I am to attend, I have to work Thursday and Friday. So I need to know if I can rely on the socket to work on my laptop. Thank you!

Can someone who has been in a Duo Tipi please give me some details over the power socket that is included. Unfortunately if I am to attend, I have to work Thursday and Friday. So I need to know if I can rely on the socket to work on my laptop. Thank you!
The power socket will power your laptop just fine, but I would recommend you to bring something like this if you want to charge/use multiple devices since the power cord in your tent is just 1 outlet

Hama Stekkerdoos 3-voudig - Schakelaar Wit 14m - 30382 - Wit

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: Dwarf, saurus en Piebe71
Eens even naar de aankleding vh festival in 2017 gekeken. mijn eerste keer was 2018 toen het al gewoon de graspop letters waren.

27663714032_fb0dce1fa1_o.jpg

De mains waren imo wel mooier. Nu wel groter en grotere schermen, maar dat is het wel wat. die doodskop en banners rondom gaven wel meer aankleding aan het geheel.

Toen was de marquee nog gewoon een witte tent zonder de marquee banner op dus daar is nog wel wat aan veranderd sinds dan blijkbaar.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Dwarf en MandyRose
Eens even naar de aankleding vh festival in 2017 gekeken. mijn eerste keer was 2018 toen het al gewoon de graspop letters waren.

De mains waren imo wel mooier. Nu wel groter en grotere schermen, maar dat is het wel wat. die doodskop en banners rondom gaven wel meer aankleding aan het geheel.

Toen was de marquee ook nog gewoon een witte tent dus daar is wel al wat aan veranderd sinds dan blijkbaar.
De paars-groene marquee nooit gezien?
Een witte marquee? Zegt mij niet veel.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Mini update: er is nog enorm veel werk aan het terrein met enkel een geraamte voor de metaldome(?), het VIP deck en de entree is er na enkele weken werken nog niet heel veel te zien van Graspop. Er zal nog hard gewerkt moeten worden. Tot binnen 3 weken ;)

• Haha
Waarderingen: Simoni
Mini update: er is nog enorm veel werk aan het terrein met enkel een geraamte voor de metaldome(?), het VIP deck en de entree is er na enkele weken werken nog niet heel veel te zien van Graspop. Er zal nog hard gewerkt moeten worden. Tot binnen 3 weken ;)
Hoe, de crc stond er toch duidelijk gisteren?

Users who are viewing this thread