Carpenter Brut is ook wel vet ja, maar heb ik al eerder gezien. Is wel een aanrader hoor. maar die andere twee heb ik nog niet eerder gezien.
Ik vind persoonlijk best moeilijk in te schatten ook welke unieker is, The Plot en Mastodon touren beiden wel veel maar de kans dat we ze nog eens als stage afsluiter zien lijkt me ook klein bij beiden. Ik gok dat The Plot de volgende keer gewon eind van de middag op de mainstage staat in het zonnetje dus zo'n headline show van ze in het donker kan best een unieke kans zijn. En hetzelfde geld natuurlijk voor Mastodon, die zullen mogelijk volgende keer ook weer gewoon op de mainstage staan.
Hopelijk heb ik de keuze niet nog moeilijker gemaakt voor je
Kan overigens sterk aanraden om toch dat laatste uurtje Sabaton mee te pakken ook als je nog weinig energie hebt aan het einde van het weekend, qua visuele show alleen al wordt dat mogelijk de highlight van het weekend (enkel BMTH kan er tegen op lijkt me)
EDIT: Wat ik in jouw situatie zou doen trouwens, als je niet veel met Def Leppard en Sabaton hebt:
Electric Callboy > Half uurtje Carpenter Brut > Mastodon vanaf het begin, als je onder de indruk bent show afkijken en als het tegenvalt halverwege door naar The Plot om daar de rest van de show uit te kijken > uurtje Sabaton
Enige moeilijke lijkt me hoeveel Mastodon en hoeveel van The Plot je mee pakt maar zou dat gewoon laten afhangen van of Mastodon live je wel of niet weet te pakken. Als je het een fantastisch optreden vind en The Plot misloopt dan is het maar zo