Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Slyder and Piebe sitting in a tent. (Want samen in a tree zal de security niet toelaten)
Em oo es eetsj ai en dgee (beetje fonetisch getypt om het niet helemaal weg te geven)
Bad Omens ga ik heel graag weer zien. Niet een band die ik zelf dagelijks luister, maar hebben genoeg liedjes die ik leuk vind. Waren ook erg goed in Amsterdam afgelopen December.
Three Days Grace voor mij typisch zo'n band waar ik los geen ticket voor zou kopen, maar ik op een festival graag eens meepak.
P.O.D. en Sepultura niet helemaal mijn ding, maar wel leuk om eens gezien te hebben.
Babymetal misschien van een afstandje, maar denk het niet.
The Pretty Wild vind ik niet interessant klinken en denk ook niet dat ik er dan al ben.
Al telt die uitleg best voor beide bands. Hoewel, Sepultura is echt wel de zo goed als laatste kans ooit, want daarna spelen die nergens meer waarvan ik zeg dat het heel makkelijk haalbaar is voor mij
Had het niet geweest dat Powerwolf op 09 augustus op Alcatraz speelt, was ik misschien nog zo zot geweest hun laatste Europese show in Dublin ooit te gaan zien, want daar speelt een van mijn andere favoriete bands ook hun eerste arenashow ooit, Crypta (als voorprogramma dus uiteraard). Ik zou nog ja durven zeggen misschien tegen een van de clubshows daarna nog (zijn er nog 3). Maar wordt moeilijk qua verlof vrees ik toch. En ik heb een ticket voor Wacken maar ga waarschijnlijk zoveel verlof niet meer kunnen krijgen (dus als iemand een Wacken ticket wil overkopen?)