Graspop Metal Meeting 2026

jammere clashes

Electric callboy - Bury Tomorrow
Mastodon - The Plot In You - Sabaton
Loathe - Hollywood Undead
Three Days Grace - Lacuna Coil
Moonspell - Queensryche - Architects
Bad Omens
Wind Rose - Thrown

Was dat altijd al zo dat de laatste band op de MS grotendeels alleen speelt? In m'n herinnering was er altijd wel een alternatief in de Marquee.

Dit viel mij ook erg op. Vroeger waren er slechts een handvol bands die “alleen” speelden, zoals een Slipknot. Maar nu lijkt iedere dagafsluiter, op Sabaton na, helemaal alleen te spelen. Is dit dan puur om het volk wat vertrekt te spreiden?

• Leuk
Waarderingen: saurus en jonasvh
Het wordt echt tijd dat ze de timetable online gooien... ben nu zo veel aan het ontdekken, maar ben bang dat ik de helft niet kan zien door clashes😅

Maar alsnog leuk om te ontdekken natuurlijk! Ik kan weer toevoegen aan het want to see lijstje: Primal Fear, Evergrey, Set It Off en Future Palace.
You're welcome!

Nou het puzzelen kan beginnen.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en jonasvh
jammere clashes

Electric callboy - Bury Tomorrow
Mastodon - The Plot In You - Sabaton
Loathe - Hollywood Undead
Moonspell - Queensryche - Architects
Bad Omens
Wind Rose - Thrown
Van Sabaton kan je wel nog steeds een groot deel zien ervan, natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Die van @charlottekos is goed en zal nog wel de laatste dingen aanpassen. (Knocked Loose en volbeat nog omdraaien bv)
Mn vriend heeft op het moment de pc gekaapt, maar die moet over een uur aan het werk, daarna zal ik hem aanpassen. (Ik vind het wel leuk maar ook lichte pressure dat iedereen mijn clashfinder gebruikt😂 volgensmij zijn er nog 3 forum gebruikers met een clashfinder, toch?)

Mn vriend heeft op het moment de pc gekaapt, maar die moet over een uur aan het werk, daarna zal ik hem aanpassen. (Ik vind het wel leuk maar ook lichte pressure dat iedereen mijn clashfinder gebruikt😂 volgensmij zijn er nog 3 forum gebruikers met een clashfinder, toch?)
Rustig Charlotte.
Vooral de druk dat deze nog goed is tijdens het festival. Anders ben ik verloren, voor die tijd niks aan de hand.

En dat we de jouwe gebruiken zegt genoeg over de kwaliteit (dus doe gewoon wat je altijd doet). Volgens mij al het derde jaar op rij dat dat ik hem gebruik.

Mijn weekend zit weer zo goed als vol clashes :(
Donderdag
Mantah - Distant
Static-x - Ankor - Blackgold
Danko Jones - Dying Wish
ADTR - Septic Flesh - John Coffey
Within Temptation - Pennywise
Limp Bizkit - Dillenger

Vrijdag
Triggerfinger - Asomvel
Knocked Loose - Cradle of Filth - Lionheart

Zaterdag
P.O.D. - Feuerschwanz
Ice Nine Kills - Sonata Arctica
Architects - Moonspell
Bad Omens - Avatar

Zondag
Alice Cooper - The Gathering - Lagwagon
Electric Callboy - Bury Tomorrow
En de rest zijn ook clashes maar die vervallen allemaal voor een goede plek bij Sabaton :cry: 😅

• Verdrietig
Waarderingen: won666
Wel leuk dat niemand een clash kan hebben met the Offspring, Volbeat, Bring me The Horizon (tenzij de coverbands roet in het eten gooien) 😂

• Haha
Waarderingen: Projunk
iedereen die zeurt over de clas van Electric screeuwboy tegen Bury Tomorrow,....

Ik baal meer over de clash VENOM - Bury Tomorrow

al heb ik BT gelukkig 2 jaar geleden ook al gezien en was geweldig !!!!

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en CedricH

Users who are viewing this thread