Graspop Metal Meeting 2026

1000044638.jpg

Na het zien van de poll besefte ik dat ik nog niet gereageerd had op deze dag.
Maar dat is nu ook wel duidelijk.
Guilttrip is een redelijke mustsee al liefhebber van Hatebreed. En er staat nog wat hardcore tussen. Maar die ga ik toch echt pas inluisteren als ik de definitieve timetable heb gezien. Op basis van de clashfinder zit mijn programma al ramvol.

Kans is aanwezig dat ik alleen Thornhill ga zien op deze stage ivm clashes bij We came as romans.

1000075965.png

@Piebe71 ik denk dat Lionheart wel je ding kan zijn, klinkt erg hatebreed achtig. Wellicht dat het afhankelijk van de timetable een goede manier kan zijn om KL te ontlopen

Kans is aanwezig dat ik alleen Thornhill ga zien op deze stage ivm clashes bij We came as romans.

Bekijk bijlage 19817

@Piebe71 ik denk dat Lionheart wel je ding kan zijn, klinkt erg hatebreed achtig. Wellicht dat het afhankelijk van de timetable een goede manier kan zijn om KL te ontlopen
Hij staat inderdaad op mijn to do luister lijst. Als ze tenminste niet clashen met Volbeat. Want dat is kansloos😆

1000031864.png
Mij grotendeels niet gezien bij de Jupiler. Misschien Thornhill als ik zin heb om vroeg richting het terrein te gaan, waarschijnlijk niet. We Came As Romans zeer waarschijnlijk clash met Trivium of Sex Pistols

Users who are viewing this thread