Graspop Metal Meeting 2026

* Witte/lichtere tshirt (geen zwart)
Steve Harvey What GIF

Zeer benieuwd naar Death To All
Old Man's Child zie ik al op Fortress, maar de kans is reëel dat ik al compleet verzadigd ben tegen dat zij aan de beurt komen op zaterdag, gezien al de fantastische bands die daar staan, dus nog steeds wel hoog op het lijstje voor graspop.
Bark nog steeds niet gezien, dus dat moet er ook maar eens van komen.

Scherm­afbeelding 2026-05-03 om 13.38.07.png

Moet inderdaad ook wel zeggen dat het bij Fleddy Melculy in 2022 absoluut niet te doen was in de Metaldome. Denk dat ik daar 5 liter heb uitgezweet tijdens dat optreden. Dubbelop natuurlijk omdat de Marquee toe noodgedwongen gesloten werd en er nog meer volk zich letterlijk de Dome inpropte🤗
Moet je weten dat ik daarvoor een uur in de felle zon had gestaan tijdens de festileaks meeting, ik kon mezelf al uitwringen toen ik die dome binnen kwam en dat is er niet op gebeterd 😅 dat was belachelijk toen, zelfs rechts vooraan waar iets meer ruimte en een windje stond leek ik daarna een zwembad leeg te moeten drinken om mijn waterpeil weer op niveau te krijgen.

Tijdens het inluisteren merkte ik op dat ik voor mijn doen dit jaar opvallend veel te vinden zou zijn in de Marquee.

Maar niet op vrijdag... 😂

Hulder: niks voor mij

Bark: niks voor mij

Asomvel: in eerste instantie sprak deze band me nog wel aan, maar met verder inluisteren kon ik er toch niet in komen. Ook hier zal ik niet te vinden zijn.

Suicidal Angels: niks voor mij

Old Man's Child: niks voor mij

Possessed: niks voor mij

Death to All: niks voor mij

Cradle of Filth: niks voor mij

Gelukkig zijn er ook nog wat nieuwe bands om te bespreken:

Mantah: precies waar ik op had gehoopt: een nieuwe ontdekking! Hier kan ik zeker enthousiast van worden, dus ik verwacht wel dat ik hier even zal gaan kijken.

Infected Rain: aan de ene kant vind ik dit heel vet, maar tegelijk merk ik dat ik er niet helemaal in kom. Misschien nog wat meer inluisteren.

Triggerfinger: niks voor mij

En de cancels:

Scowl: er staat me nog vaag iets van bij dat ik dit leuk vond, maar zodra bekend werd dat ze waarschijnlijk van de line-up zouden verdwijnen, ben ik gestopt met inluisteren om mezelf een teleurstelling te voorkomen. Dat is blijkbaar goed gelukt want ik weet eigenlijk niet meer zo goed hoe dit nou klonk. Scheelt iig weer een clash

Forbidden: niks voor mij

Harms way: niks voor mij

Ik zal later vandaag nog even de poll invullen :)

Ah cool! Dat maakt die set van Venom gelijk een stuk interessanter.
Hun volledige set van vorige week op KIT staat ook online. Onder andere nog met Jeff van Nevermore

Ook Accept gaat special guests meebrengen maar die zijn nog biet bekend. Momenteel op de huidige shows is een Megadeth hun ex drummers (Shawn) er bij

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Jamel

Users who are viewing this thread