Graspop Metal Meeting 2026

Volgens mij toch 1 van de zwakste jaren voor tuska wat mij betreft, heb niet zo veel met de nieuwe aankondigingen.

FB_IMG_1769718307697.jpg

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik heb dit misschien pas 327 keer gezegd maar Story of the Year heeft weer een nieuwe single uitgebracht (Disconnected) en het is weer een pareltje.

Als ze er daadwerkelijk staan gratis bier voor iedereen🍻
Mogen van mij ook zeker doorkomen.. evenals een Don Broco die op naburige festivals spelen maar BE weer lijken over te slaan

• Leuk
Waarderingen: Pommer
De deadline van de Festileaks CropTop100 zit eraan te komen. Jullie hebben nog anderhalve dag om jullie top50 muziek van vrouwen in te leveren.

Vandaag nog heeft @Royke een mooie lijst ingeleverd en ook @JB. is nog bezig om zijn lijst in te leveren. Wie volgen er nog en brengen het totaal naar 60 ingezonden lijsten?!

Ga snel snel snel naar onderstaande topic en draag bij aan de lijst:

Ik weet dat je het mij gevraagd hebt, maar het gaat mij niet lukken. Iets teveel drukte op het werk en prive vlak

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Toch nog even mijn hoofd gebroken over wie de 5 laatste bands kunnen zijn.

Brothers of Metal lijkt me toch wel een kanshebber te zijn voor de Metal Dome (of misschien zelf main stage) op vrijdag. Donderdag op Hellfest. Zondag main stage kan eventueel ook.

Maar wat ik me vooral afvroeg. Denk je dat Black Veil Brides te groot is om een van de ontbrekende namen te zijn? Enerzijds lijken ze mij "te groot" om de main stage of Metal Dome te openen, maar anderzijds wel vreemd dat een Amerikaanse band voor 3 optredens naar Europa komt 🤔

• Leuk
Waarderingen: prins en Joslittel
Dit is mijn fanposter met een aantal van mijn favoriete artiesten. Ik beschouw hen als kanshebbers, omdat ze de laatste tijd veel momentum hebben en goed aansluiten bij wat je op grote festivals verwacht. Ben benieuwd naar jullie mening! dit zijn de dagen dat ik ga
De line up is al bekend voor 99 percent

Of zijn dit uw wensen voor 2027? Want dan vrees ik dat uw line up veel stacked is. Op beide dagen tel ik minstens 3 bands die op hun eendje de wei krijgen uitverkocht

Het is ook Black Sabbath, Channel Zero en Helloween. Er staan spelfouten on en bij Channel Zero bent u de beginletter vergeten

Black Sabbath speelt ook niet meer live. En de kans dat dit evt met Tony Martin nog gebeurd (Ozzy of Dio wordt wat moeilijk en met Ian hebben ze nooit bepaald succes gehad) lijkt me klein gezien de gezondheid van Tony. Rammstein dan weer zal wel weer kiezen volgende keer voor een stadium tour met eigen podium

Dit is mijn fanposter met een aantal van mijn favoriete artiesten. Ik beschouw hen als kanshebbers, omdat ze de laatste tijd veel momentum hebben en goed aansluiten bij wat je op grote festivals verwacht. Ben benieuwd naar jullie mening! dit zijn de dagen dat ik ga
black sebbath, hannel zero en halloween 🤔
bijzonder concept, 8 headlinerso op 1 dag en dan 2 dagen helemaal niets en dan weer een dagje
wat mag het kosten? 600 euro per dag?

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
De line up is al bekend voor 99 percent

Of zijn dit uw wensen voor 2027? Want dan vrees ik dat uw line up veel stacked is. Op beide dagen tel ik minstens 3 bands die op hun eendje de wei krijgen uitverkocht

Het is ook Black Sabbath, Channel Zero en Helloween. Er staan spelfouten on en bij Channel Zero bent u de beginletter vergeten

Black Sabbath speelt ook niet meer live. En de kans dat dit evt met Tony Martin nog gebeurd (Ozzy of Dio wordt wat moeilijk en met Ian hebben ze nooit bepaald succes gehad) lijkt me klein gezien de gezondheid van Tony. Rammstein dan weer zal wel weer kiezen volgende keer voor een stadium tour met eigen podium
Dit zijn mijn wensen voor 2026 hoppelijk komen ze er nog bij sommige

Dit zijn mijn wensen voor 2026 hoppelijk komen ze er nog bij sommige
Je kunt toch zelf zien hoe vol de lineup al is? Verder heb je ook al 470 pagina's mee kunnen lezen om dan toch wel tot de conclusie te komen dat wat je wil volledig onrealistisch is. owel voor dit jaar als voor 2027.

• Leuk
Waarderingen: brent buyle
Pennywise staat er toch op donderdag
Babymetal en ice nine kills staan er op zaterdag de rest is totaal niet mogelijk zelfs de komende jaren verwacht ik van dat lijstje zo goed als geen bands op graspop.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Piebe71
Toch nog even mijn hoofd gebroken over wie de 5 laatste bands kunnen zijn.

Brothers of Metal lijkt me toch wel een kanshebber te zijn voor de Metal Dome (of misschien zelf main stage) op vrijdag. Donderdag op Hellfest. Zondag main stage kan eventueel ook.

Maar wat ik me vooral afvroeg. Denk je dat Black Veil Brides te groot is om een van de ontbrekende namen te zijn? Enerzijds lijken ze mij "te groot" om de main stage of Metal Dome te openen, maar anderzijds wel vreemd dat een Amerikaanse band voor 3 optredens naar Europa komt 🤔
Allt en callous daoboys lijken me binnenkoppers.

Ik denk dat Graspop het gehad heeft met bvb, die cancelen toch altijd

Users who are viewing this thread