Graspop Metal Meeting 2026

Klopt! Maar die aankondiging van Twisted Sister zegt genoeg. Vraag is alleen of ze dag afsluiter worden of sub headliner. Ben nog steeds niet van North en South 😉
Wat bedoel je met sub dan? De headliner van de andere mainstage of de band die voor de headliners speelt?

Rock Fest Barcelona, heeft Twisted Sister, Helloween, Powerwolf en Accept aangekondigd voor 3-4-5 juli.

Dus powerwolf tourt de hele zomer. Is natuurlijk wel een Duitse band.
staan al op alcatraz als headliner, zegt natuurlijk niks aangezien graspop dit al eerder gedaan heeft met architects toen die ook alcatraz headlinede maar ik hoop toch dat ze dat niet doen. voelt toch echt als een dick move aan

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
staan al op alcatraz als headliner, zegt natuurlijk niks aangezien graspop dit al eerder gedaan heeft met architects toen die ook alcatraz headlinede maar ik hoop toch dat ze dat niet doen. voelt toch echt als een dick move aan
was toen ook duidelijk iets misgegaan met de logo bands op die graspop zaterdag, zal niet de bedoeling geweest zijn
powerwolf op herhaling gaat niet gebeuren natuurlijk.

Mooi vlees in de kuip, maar echt grote kleppers ontspringen voorlopig de dans. Wat perfect oké is voor mij, spek die onderkant maar.

Ik wacht al jaren op een symphonic terror tour van Accept, daarmee kunnen zij gegarandeerd majors headlinen.

Verder 4 heel toegankelijke headliners, maar dat hebben ze daar blijkbaar wel vaker als ik even de geschiedenis bekijk.

• Leuk
Waarderingen: saurus en won666
They are coming off a very successful reunion tour of the U.S. right now. I'd like to see them come to Europe, even though I wouldn't expect them in 2026.

Edit: Also, they've received a decent amount of internet hype through nostalgia and meme culture recently. This could certainly help them secure higher slots at festivals than usual, kind of like with Skillet and the "Monster"-hype.
Okay.. well the skillet hype skipped me as well so obvious i wasnt aware creed was performing again..when i waa very young i liked my own prison but i relistened it a couple of years back and didnt do it for me anymore.

My chemical Romance headliner op welcome to rockville & sonic temple. Ze doen dus wel degelijk festivals ook volgend jaar. Komop graspop, make it happen!!

Misschien dat we volgende week bij Rock am Ring al meer weten?
Zijn die in Europa echt groot genoeg om headliner te zijn op de grote festivals?

I‘m pretty sure that Iron Maiden is going to be the second headliner at Rock Am Ring, alongside LP.

Adding MCR would make this their biggest and best set of headliners in many many years, so I wouldn’t get my hopes up.
Getting your hopes up and ending up with Volbeat, rookie mistake :D

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread