Graspop Metal Meeting 2026

Even iets anders, Niras zal hun site uitbreiden met een nieuwe bergingsinstallatie voor radioactief afval.
Niras is de site waarop Graspop doorgaat. Geen idee of het gevolgen zal hebben voor Graspop. Maar kans zit er wel in, gezien de installatie bovengronds komt.

Ik denk dat dit specifiek Niras project de reden is voor de verhuis in 2022 naar het nieuwe festivalterrein.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en nikita
Misschien dan toch Oostende die terug een invulling krijgt? Al lijkt een IM dan wel een te lichte naam.
Ik zou het toejuichen. Maar ik dacht ook eerder aan Werchter. Of misschien slagen ze België eens over. Want als het Oostende is, is dat geen festival (tenzij ze dat ze er rond bouwen) en was het toch al aangekondigd?

Bezwaar dat ik heb op Graspop: 2 jaar achter elkaar, maar dat deden ze in het verleden ook al

Bezwaar dat ik heb op Hellfest: ze hebben reeds 2 data in Frankrijk maar Frankrijk is groot. En Hellfest wilt niet te snel herhaling maar ik weet niet van buiten hoelang het geleden is dat Iron Maiden er nog eens stond

Lijkt me zonde om voor herhaling te gaan als er zo veel andere headline bands aan het touren zijn. ik wil IM zeker nog eens zien maar directe herhaling is altijd jammer
Helemaal mee eens hoor normaal gesproken. Maar van al die namen die nu de revue passeren, zoals Def Leppard, Twisted Sister, Alice Cooper, Guns N’ Roses, Sleep Token, Bad Omens etc. word ik nog veel minder warm.

Het dreigt een heel karig seizoen van headliners te worden voor mij.

Helemaal mee eens hoor normaal gesproken. Maar van al die namen die nu de revue passeren, zoals Def Leppard, Twisted Sister, Alice Cooper, Guns N’ Roses, Sleep Token, Bad Omens etc. word ik nog veel minder warm.

van die namen zie ik ook lang niet alles als headliner staan dit jaar

Def Leppard, Twisted Sister,en Sleep Token, wel
maar Bad Omens zal volgens mij gewoon op de FIR spot staan als Sub

• Leuk
Waarderingen: saurus

Voor de headliners moet er al jaren nietmeer naar graspop gegaan worden met hier en daar eens een uitzondering.
De undercard is leuk genoeg om mij bezig te houden.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Piebe71

Welke headliners zou je wel blij van worden?
Je was wel Gojira fan toch, die lijken me toch wel een zekerheidje.

Dl is al aangekondigd, dat is de enige die 100 procent zeker is.
Klopt! Maar die aankondiging van Twisted Sister zegt genoeg. Vraag is alleen of ze dag afsluiter worden of sub headliner. Ben nog steeds niet van North en South 😉

Klopt! Maar die aankondiging van Twisted Sister zegt genoeg. Vraag is alleen of ze dag afsluiter worden of sub headliner. Ben nog steeds niet van North en South 😉
South zou toch wel een zwaktebod zijn, of er moet toch een stevige North bij met duo headliner constructie, doen ze wel vaker laatste jaren.

Users who are viewing this thread