Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Idd helaas voor mij tegelijk met DT misschien dat ik nog net een paar minuten kan meepakken aan het einde. Dan alle faciliteiten bezoeken en door naar Maiden
Leipo is de persoon die we vroeger in de wiskunde boeken kregen
"Leipo koopt watermeloenen om zijn tent te vullen, als zijn tent 3x2x1m is, hoeveel watermeloenen heeft hij nodig om deze helemaal vol te krijgen?"
Idd helaas voor mij tegelijk met DT misschien dat ik nog net een paar minuten kan meepakken aan het einde. Dan alle faciliteiten bezoeken en door naar Maiden
Ja ik vind die clash met Dream Theater ook gaar, maar aangezien Julie Christmas voor mij de grootste must see is van die dag, gaat het toch Orbit Culture worden. Dan kan ik van Julie en OC twee volledige sets zien, in plaats van een beetje half-half.
Ze stonden nu al samen met Lorna Shore. Voor velen is dat een dilemma minder nu. Maar als daar Carnation of Coffin Feeder komt in de plek, is dat een nieuw dilemma voor velen. Kunnen ze er beter een black metal band zetten, vind ik
Niet akkoord, Lorna Shore kan dan wel voor velen een clash zijn met CD maar dit is geen death metal. Ik heb er alvast niks mee.
Unleashed, Nile, Vader, Vltimas,... zouden waardige vervangers zijn.
Alles opschuiven en in de namiddag een kleinere band als carnation of Coffin Feeder neerzetten is ook een oplossing. Dan heb je geen clash meer.
"Leipo koopt watermeloenen om zijn tent te vullen, als zijn tent 3x2x1m is, hoeveel watermeloenen heeft hij nodig om deze helemaal vol te krijgen?"
Ach de plattegrond is het minst spannende van alles.(voor de nieuwe mensen snor een oud exemplaar op)
In hoofdlijnen zal er niet veel veranderen.
Vanaf de ingang:
Links voor de mains, de tribune en alle faciliteiten in een grote ronde.
Midden door/iets naar rechts daar is de Marquee. En tegenover de marquee zijn de wc's
Rechts: jupiler, metaldome, classic café, food court en wie weet nog meer wc's of botsauto's.
Maar het aller belangrijkste dus: je kan al gewoon betrouwbaar bij de podia, drank, voedsel en wc's komen.
Gedurende de eerste uren kom je er vanzelf achter of er ergens nog een extra wcblok is geplaatst.
Among the Guns N' Roses frontman's rider requests are drinks, roses, and one square melon. Huh? Meanwhile, the band respond to criticism of hiring mod...