Graspop Metal Meeting 2025

Wel echt jammer om te zien dat de Dream Theater setlist van gisteren geen enkel nummer van Mangini bevat. Het is eigenlijk gewoon respectloos, zeker omdat Portnoy de nummers voor de setlist uitkiest...
Klopt niet wat je zegt.
The Enemy Inside van het S/T album, dat is het tweede album waar Mangini op meespeelde.

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo
Wel echt jammer om te zien dat de Dream Theater setlist van gisteren geen enkel nummer van Mangini bevat. Het is eigenlijk gewoon respectloos, zeker omdat Portnoy de nummers voor de setlist uitkiest...
The Enemy Inside stond nochthans op de setlist

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo
Na alles gelezen te hebben ( en ze zien er cool uit ) zit ik aan zwarte Loop Experience 2 te denken
hoop dat deze met een bescheiden 17db de beleving in stand houden en toch wat bescherming bieden
Zelf al jarenlang gebruiker van de alpine party plug, die ik op zich wel fijn vind, al dempt die naar mijn gevoel te veel in de hoge tonen tov de lage.
Dan vorig jaar loop gekocht om die eens te testen en daar klinkt voor mij de bas zo zwaar dat ik ze niet kon verdragen. Wat vreemd is, want loop zegt gelijkmatige demping te hebben in alle niveau's maar zo voelt dat voor mij totaal niet.
Het is vast voor iedereen nog net anders en ze zijn op zich betaalbaar genoeg om het te testen.

16 halve liters? Wat drink je dan op de laatste 3 dagen?
Je bedoelt op alle festivaldagen zelf.
Die 16 gaan al op verdeeld over de woensdag. Onderweg van de parking naar de ingang 4 stuks, tussen de ingang en de tassencontrole 2, bij het wachten tot al je vrienden door de controle zijn 1. Onderweg naar de eerste open plek op de camping 3 en dan de rest van de avond de laatste 4 tot je gaat pitten.

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en saurus
Zie ook de Enemy Inside op de setlist staan. Dat is toch uit het mangini tijdperk?

Oeps mijn scherm liep achter

"Cattle Decapitation zegt Europese tournee af" (link). Benieuwd wie ze last minute kan vervangen of hoe het programma anders aangepast wordt..

Daar letten ze niet op, zolang je geen vaten bier de camping opsleurt, kan je doen wat je wil.

Maar 16 halve liters lijkt me meer dan genoeg hoor. Dat zijn 8 pinten per dag, meer moet het niet zijn.
Zit een beetje op de tour van pim voor de dag van aankomst gaat hard. Voor mij donderdag. Zou me niet verbazen als de helft al op is voor we het terrein op zijn.
Je bedoelt op alle festivaldagen zelf.
Die 16 gaan al op verdeeld over de woensdag. Onderweg van de parking naar de ingang 4 stuks, tussen de ingang en de tassencontrole 2, bij het wachten tot al je vrienden door de controle zijn 1. Onderweg naar de eerste open plek op de camping 3 en dan de rest van de avond de laatste 4 tot je gaat pitten.

En het volgende is bekend en zullen we moeten afwachten.
"Cattle Decapitation zegt Europese tournee af" (link). Benieuwd wie ze last minute kan vervangen of hoe het programma anders aangepast wordt..

is het officieel niet 24 blikken?

Edit ik lees net dat het idd 24 van 33cl zijn of 16 van 0.5l , maar ze hebben het bij ons nog nooit nageteld XD
Nee wij zijn altijd met zo veel man dat alle blikken en eten op 1 bolderkar gaan, ja dan gaat niemand tellen of je 16 de man of meer hebt :ROFLMAO:

Beetje improviseren, er mogen maar 16 halve liters mee naar de camping toch?
Op Graspop zijn ze heel mild met het aantal blikjes je mag meenemen, en er valt altijd wel een mouw aan te passen dat het voor je vriendengroep is die er al zit of nog komt ofzo. zolang je geen glas meeneemt is het over het algemeen wel in orde.

Nee wij zijn altijd met zo veel man dat alle blikken en eten op 1 bolderkar gaan, ja dan gaat niemand tellen of je 16 de man of meer hebt :ROFLMAO:
Precies zolang het duidelijk is dat je het gaat drinken en niet verkopen is er niks aan de hand

Naar welke zit je te kijken want bij pluggerz zijn ze nog net niet in alle kleuren van de regenboog te krijgen

Zet er gewoon een Belgische deathmetal band in plaats van Cattle.
Carnation of Coffin Feeder bijvoorbeeld.
Of bij de noorderburen gaan zoeken... God Dethroned is al eind geleden.

Ik hoop alvast op een zelfde type band want er staat nu al bitterweinig deathmetal.

kanonenfieber zou ook mooi zijn! Heeft week erna ook een festival gepland staan zodus is mogelijk.

Users who are viewing this thread