Graspop Metal Meeting 2025

Even op mijn eigen berichtje reageren, op basis van de beschikbare data heb ik snel even die data in een kaartje gegoten (helpt dat ik in dezelfde sector werk voor het maken van zo een kaarten ;) )
Dit zou de kaart ongeveer gaan zijn, de rode cirkels op de camping zijn "Boneyard Security Checks". Het lijkt er dus wel op de het midden gangpad nog bestaat voor de pendelbussen, maar dat er hekken gaan rondstaanen je die niet overal direct op de boneyard kan...

EDIT: Wat ik kan afleiden:
- Er zijn 2 merch standen (Oranje), zelfde plek als anders, maar ook recht tegenover de ingang.
- Er zijn meerdere toilet blokken op de boneyard (het donkerste blauw zijn toiletten, het lichtste zijn douches)
- Botsautos zijn inderdaad terug! Het reuzenrad en botsautos staan op de plaats waar het reuzenrad anders stond, ik denk dat ze daar wat meer plaats hebben gemaakt
Bekijk bijlage 14399
Bekijk bijlage 14398

Putting the leaks in festileaks!

Ze hebben zich bedacht: De nieuwe botsauto's worden vervangen door extra wc's. haha
Zou veel beter zijn eigenlijk. Ik heb vorig jaar mijn skully's niet terug gevraagd, was iets van rond de 3 euro geloof ik. Kostte meer om dat te recupereren, dat ik het gewoon gedonneerd heb aan de organisatie. Met wel in m'n gedachten dat ze het hopelijk zouden gebruiken om mee de financiering van extra scheit- en zeik-capaciteit te bekostigen

• Winning
Waarderingen: Pauly Robin
Zou veel beter zijn eigenlijk. Ik heb vorig jaar mijn skully's niet terug gevraagd, was iets van rond de 3 euro geloof ik. Kostte meer om dat te recupereren, dat ik het gewoon gedonneerd heb aan de organisatie. Met wel in m'n gedachten dat ze het hopelijk zouden gebruiken om mee de financiering van extra scheit- en zeik-capaciteit te bekostigen
Voor €3 kun je toch weer 2 keer doorspoelen😝

Even op mijn eigen berichtje reageren, op basis van de beschikbare data heb ik snel even die data in een kaartje gegoten (helpt dat ik in dezelfde sector werk voor het maken van zo een kaarten ;) )
Dit zou de kaart ongeveer gaan zijn, de rode cirkels op de camping zijn "Boneyard Security Checks". Het lijkt er dus wel op de het midden gangpad nog bestaat voor de pendelbussen, maar dat er hekken gaan rondstaanen je die niet overal direct op de boneyard kan...

- Er zijn 2 merch standen (Oranje), zelfde plek als anders, maar ook recht tegenover de ingang.
- Er zijn meerdere toilet blokken op de boneyard (het donkerste blauw zijn toiletten, het lichtste zijn douches)
- Botsautos zijn inderdaad terug! Het reuzenrad en botsautos staan op de plaats waar het reuzenrad anders stond, ik denk dat ze daar wat meer plaats hebben gemaakt
Bekijk bijlage 14399
Bekijk bijlage 14398
Heel nice dat je dit gewoon even doet!

Zonde seg, als er botsauto's kunnen staan had de Metal Moose ook wel gepast.
Zeker met de -voor mij- moeilijke line-up dit jaar had dit welkom geweest.

Hmm, hekken om de grote paden van de Boneyard. Ik ben benieuwd in hoeverre dit de sfeer van de camping verpest dan hoor.
Valt toch zeker wel wat beters te verzinnen dan de Boneyard op die manier af te zetten, zodat pendelbussen gebruikt kunnen worden?

Maar goed, denk dat dit zo'n ding is wat we moeten zien ter plekke.

Zonde seg, als er botsauto's kunnen staan had de Metal Moose ook wel gepast.
Zeker met de -voor mij- moeilijke line-up dit jaar had dit welkom geweest.
botsautos hebben een langere geschiedenis met graspop vroeger stonden ze er jaarlijks.
en noem mij eens 1 kermis waar je nog in de botsauto's kan zitten met metalmuziek op de achtergrond?

• Haha
Waarderingen: Pauly Robin en Piebe71
Hmm, hekken om de grote paden van de Boneyard. Ik ben benieuwd in hoeverre dit de sfeer van de camping verpest dan hoor.
Valt toch zeker wel wat beters te verzinnen dan de Boneyard op die manier af te zetten, zodat pendelbussen gebruikt kunnen worden?

Maar goed, denk dat dit zo'n ding is wat we moeten zien ter plekke.
Als ze zoveel ingangen moeten voorzien op de boneyard dan snap ik wel waar de 35euro naartoe gaat naar hekken en security

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en Paddy
ok,...begin er aan te denken

Wie gebruikt er van die oordoppen zo ja waarom / welke en wat doet het met de beleving en het geluid

ok,...begin er aan te denken

Wie gebruikt er van die oordoppen zo ja waarom / welke en wat doet het met de beleving en het geluid
Ik heb me een paar weken geleden oordoppen van Loop Besteld, (De experience 2 dacht ik) Heb ze nu een keer gebruikt op een rave en ben er wel content van, het is een stuk stiller maar je kunt alles nog prima horen van de muziek, en de mensen waar je mee praat

In dit onderwerp staat er veel meer info over oordoppen:

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07
Voor de mensen die graag naar setlists kijken is dit wel een leuke week! Natuurlijk Sweden Rock en Rock am Ring voor festival setlists van Dream Theater, Powerwolf, Slipknot, Korn, Falling in Reverse en nog veel meer.
toevallig geen streams?

Er komt een stream van het Utopia stage, ik weet niet of dat ook betekent dat alle bands die daarop spelen gestreamed worden. Zou wel gaaf zijn, die videos van Rock am Ring zijn altijd erg cool

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Rock Am Ring heeft ieder jaar een stream voor de aparte stages ja, en nee niet iedere artiest wordt gestreamed maar wel een hoop
Zijn bepaalde jaren nog wel eens wat problemen bij het laden van de stream vanuit NL/BE geloof ik. Soms kreeg je een foutmelding dat het niet buiten Duitsland afgespeeld mocht worden

• Verdrietig
Waarderingen: El_Leipo
Artiest beslist of dit wordt uitgezonden of niet. Als een artiest dat niet wil, valt daar niks tegen in te brengen

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Rock am ring heeft meestal 2 kanalen met streams, en inderdaad, het uitgezonden programma is daar meestal groot, komt vaak last minute nog vanalles bij waar ze dan pas toestemming voor hebben.

Altijd een leuke opwarmer om die thuis op te hebben met graspop in het vooruitzicht!

• Leuk
Waarderingen: Jamel

Users who are viewing this thread