Graspop Metal Meeting 2025

Ik vond de show van 2022 ook een beetje zoutloos. Dus dit wordt gewoon 100x beter
Ik vond 2022 niet slecht. Had daar ook een mooie plek en wat ik daarvan nog weet dat het decor top was met ouderwetse achtergrond wissels.

Verder dan zang gewoon prima en bruce had er best zin in.

Hoop met deze set dat het in juni weer een moeie uitvoering wordt.

Heerlijke setlist van Iron maiden,wat een classics.😃
Op de facebook page is er ook de nodige aandacht besteed aan de setlist primeur,mooi vorm gegeven.

Ik vond de show van 2022 ook een beetje zoutloos. Dus dit wordt gewoon 100x beter
Dat had ik dus ook en daarom keek ik niet echt meer uit naar deze show. Plan was eigenlijk een uurtje Maiden voor de vorm en dan Mass Hysteria maar na het enthousiasme bombardement ben ik ook weer om. Ken er best veel niet maar ook wel echt een paar parels in de set met Seventh Son als hoogtepunt. Ik vermoed dat ik lekker blijf staan.

Plan is DT van vooraan te kijken. Lekker te blijven staan en Epica te aanschouwen (heel jammer van Orbit Culture maar Epica heeft ook weer een briljante setlist bij elkaar bedacht) en dan sta ik gelijk weer goed voor Maiden. Top!

Wat een machtige setlist! Tot aan de encore gisteren nog meegekregen en via het fanforum al wel de encore "voorspelling" meegekregen, bleek te kloppen, was een leuke avond.

Op setlist.fm heeft iemand ook bij verschillende songs erbij gezet als ze langere tijd niet zijn gespeeld:

Het beginstuk heeft met Murders in the Rue Morgue (2005), Wrathchild (2017), Killers (1999) en Phantom of the Opera (2014) al flink wat lang niet gespeelde nummers.

En dan volgt daarna ook nog het stuk met The Clairvoyant (2013), Powerslave (2017), Rime (2009) en Seventh Son (2014). De rest zijn allemaal de logische, bekende nummers die wel bij de laatste tours zijn gespeeld.

Een geweldige setlist, ook verschillende songs die ik nog niet live heb gehoord of maar één keer. Wordt een top avond!

Nu ik deze setlist zie, begin ik toch te twijfelen mijn timetable aan te passen om die show mee te pakken.
Stukje STYG, stukje Iron Maiden, stukje Mass Hysteria!

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Koekdoos
Inmiddels ook wat beelden gezien, klinkt ook gewoon nog steeds tof (wat ook wel logisch is op basis van Bruce solo in 2024). Mooi gedaan qua visuals ook!

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Nou, daar is helemaal niks mis mee hoor, die setlist! Wat een machtig oeuvre heeft die band toch. Blij om Phantom of the Opera terug te zien, zoveel tempowisselingen in dat nummer.

Was al van plan om Iron Maiden helemaal mee te pakken, met deze setlist 200% zeker. Daarna meteen door naar Hatebreed in de Marquee om de dag vol gas af te sluiten!

Laatst bewerkt:
Afraid To Shoot Strangers is 1 van mijn lievelingsnummers van Maiden, laat ons hopen dat het op Graspop ook op de setlist wordt gezet.

Afraid To Shoot Strangers is 1 van mijn lievelingsnummers van Maiden, laat ons hopen dat het op Graspop ook op de setlist wordt gezet.
Ga er maar niet van uit. Normaal gesproken veranderd Maiden niks maar aan de setlist gedurende de tour. Anders hadden ze dat gister ook niet zo uitgebreid gedeeld via de socials

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Jamel
Ga er maar niet van uit. Normaal gesproken veranderd Maiden niks maar aan de setlist gedurende de tour. Anders hadden ze dat gister ook niet zo uitgebreid gedeeld via de socials
Zullen we vanavond zien. Ze spelen op dezelfde plaats als gisteren. Misschien doen ze wel zoals Metallica en staan we allemaal op het verkeerde been

Users who are viewing this thread