Graspop Metal Meeting 2025

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.656
3.378
Slipknot nu ook aangekondigd voor Nova Rock 2025. Morgen is de dag!!

Ook Electric Callboy, Lorna Shore en Wanda zijn van de partij in Oostenrijk.

Ik denk dat dit wel degelijk een goed moment is om te starten met speculeren over 2025 al begrijp ik dat velen eerst 2024 nog willen rocken….
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.556
3.258
Slipknot nu ook aangekondigd voor Nova Rock 2025. Morgen is de dag!!

Ook Electric Callboy, Lorna Shore en Wanda zijn van de partij in Oostenrijk.

Ik denk dat dit wel degelijk een goed moment is om te starten met speculeren over 2025 al begrijp ik dat velen eerst 2024 nog willen rocken….
Voorzichtige voorspelling: als Graspop niet te laat is met band aankondigingen en een timetable, dan is Rockbeer ook van de partij.
Maar let op!!! Niet te laat met de timetable, want anders slaapt de Rockbeer niet meer en wordt hij slecht handelbaar. Vanuit faunabeheer heb ik dan ook begrepen dat een Rockbeer met te weinig slaap vooral een zeurbeer wordt. Dan kom ik weer terug op de habitat van de Rockbeer. Deze moet bestaan uit voorzichtige voorspellingen, maar wel met enige regelmaat. Doet men dit niet dan veranderd deze species in de Sjaggobeer. Niet te verwarren met de Wildersbeer, want dat is gewoon een eikel.
Maar om verder te gaan; men dient de Rockbeer met voorzichtige gebaren te benaderen; bij voorkeur met een lekker speciaalbiertje. Deze beer wil vooral vantevoren weten waar hij aan toe is. Geen onnodige verrassingen, want deze soort staat er bekend om dat hij of zij nog wel eens aggressief kan worden. Wil men deze Rockbeer aanschaffen als huisdier, dan doet men er verstandig aan om hem voor de aanschaf te voorzien van een lineup en een timetable. Uit mijn persoonlijke ervaring kan ik dan vertellen dat er geen betere beren op deze planeet zijn als Rockberen.

Aldus mijn ode aan Rockbeer.
Love you mate!!!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
Edit: Dubbele post met hierboven, zag de aankondiging net pas als nieuwe post. :ROFLMAO:
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.455
8.063
Nova Rock 2025 komt met Slipknot, Electric Callboy en Wanda.
Slipknot wel een zekerheidje dus
had nog nooit van Wanda gehoord maar is iets Oostenrijks blijkbaar
en ook nog Lorna Shore zie ik, zullen op Graspop ook wel een hoge spot innemen dan
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.455
8.063
Slipknot nu ook aangekondigd voor Nova Rock 2025. Morgen is de dag!!

Ook Electric Callboy, Lorna Shore en Wanda zijn van de partij in Oostenrijk.

Ik denk dat dit wel degelijk een goed moment is om te starten met speculeren over 2025 al begrijp ik dat velen eerst 2024 nog willen rocken….
Morgen? Al deze festival kondigen aan tijdens het festival zelf geloof ik
ben benieuwd of Graspop dit ook gaat doen
Als Slipknot graag wilt aankondigen volgende week zullen ze hier in mee gaan? of toch tot september/oktober wachten..
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
had nog nooit van Wanda gehoord maar is iets Oostenrijks blijkbaar
en ook nog Lorna Shore zie ik, zullen op Graspop ook wel een hoge spot innemen dan
RaR en RiP stonden ze ook op de grote podia. Facebook zitten ze op 165k volgers. Niet super groot, maar wel groot.
Maar zal net zoiets zijn met bands als Die Artze. Die zie je bijvoorbeeld ook vooral in Duitsland/Oostenrijk
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.630
4.926
al het tweede festival die dit doet, denk dat we slipknot aankondiging mogen verwachten op 23 juni
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.066
8.179
Into the Grave met Feuerschwanz, Wind Rose en Gloryhammer. Dat is al een goede stap richting tickets voor Graspop als ze daar ook tevoorschijn komen :)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.447
11.398
Into the Grave met Feuerschwanz, Wind Rose en Gloryhammer. Dat is al een goede stap richting tickets voor Graspop als ze daar ook tevoorschijn komen :)
Gloryhammer mag zichzelf van mij zo snel mogelijk opheffen maar met name Wind Rose zou een hele toffe zijn! Set op Alcatraz vorig jaar was gewoon erg sterk. Had ze daarom eigenlijk dit jaar al wel verwacht.
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
273
423
Into the Grave met Feuerschwanz, Wind Rose en Gloryhammer. Dat is al een goede stap richting tickets voor Graspop als ze daar ook tevoorschijn komen :)
Mogen alle 3 wel doorkomen van mij, Glorryhammer op dynamo gezien en vond k erg tof! (Windrose toen geskipt en staan nu dus hoog op mijn lijstje)
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.113
2.293
De maan loves Machine Head
 

Bijlagen

  • Screenshot_2024-06-24-01-12-48-204_com.miui.gallery.jpg
    Screenshot_2024-06-24-01-12-48-204_com.miui.gallery.jpg
    494,3 KB · Weergaven: 47
  • On fire
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken