Graspop Metal Meeting 2024

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
De reacties op de socials laten het ook al zien. Scorpions is gewoon echt een slechte keus geweest. En dan ook herhaling Machine Head is gewoon niet goed. Hoor zelfs van een paar MH fans dat die niet perse zin hebben in ''weer hetzelfde''.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.699
7.498
Mooi dat Machine Head lijkt af te sluiten. Anderhalf uur Scorpions en dan een half uurtje Machine Head proberen en afhankelijk van hoe dat bevalt wel of niet rustig de parking af kunnen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.363
5.953
Nu heb ik begrepen dat MH op zijn minst wel redelijk veel afwisseling in hun setlist keuzes heeft, zal op zijn minst een behoorlijk andere show worden dan vorige editie verwacht ik. Was dit jaar ook een eenmalige headline productie ism Graspop, dit jaar touren ze zelf met hun eigen productie.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123

Elf

Campingartiest
3 mrt 2023
84
110
Zoals het nu staat wordt het voor mij enkel donderdag. Er moet nog veel komen natuurlijk 😉
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
699
639
Bijzondere tekst. Als dit de maatstaf is om geboekt te worden kun je de hele wereld wel boeken die ooit wat hits heeft gehad. Je hoeft ze maar op de setlist te plaatsen 🤣
Geef mij dan maar liever Alcatrazz en Quiet Riot, die hebben ook wereldhits gehad en zouden unieke bookingen zijn.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.699
7.498
Waar leid je uit af dat MH afsluit?

Het bericht van @Joslittel

"Vorig jaar stond Machine Head na meer dan 10 jaar afwezigheid terug op het podium in Dessel om onze South Stage af te sluiten. Dit jaar keren Rob Flynn en co terug om op zondag 23 Juni onze North Stage en ook #GMM24 af te sluiten. Klaar om samen met duizenden andere kelen ‘Let freedom ring with a shotgun blast’ over de weide te laten galmen? (#GMM24)"
 

Headbangertje

Campingartiest
4 nov 2019
83
117
Ik moet wel echt lachen om al die azijnzeikers.

Dat MH op herhaling komt is volgens mij ontzettend logisch. Ik zou het vreemd vinden als deze namelijk pas sinds kort geboekt zijn.
Waarschijnlijk zijn ze al geboekt voordat graspop op zoek moest naar een vervanger voor A7X vorig jaar.

Ik ga zeker weer kijken, was vorig jaar echt goed!(en vind het dus ook niet erg)
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
410
695
Denk dat we ook niet moeten onderschatten dat scorpions vooral in Duitsland een grote band is.
Duitsers , stelletjes en rollators op de wei,
fijnproevers in de tent.
Prima toch.
#zondag
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Ah, ze zijn wakker in Dessel. Nu officieel de aankondiging.
Uitstellen aankondiging lag niet aan Graspop ... denk dat ze in Scorpions land even niet alert waren. En dan neemt een organisatie liever geen risico. Maar er stond precies wel wat klaar dat ze niet meer tijdig konden cancelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Slayyyyyer en Paddy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken