Graspop Metal Meeting 2023

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Hun headline show op graspop van 2018 staat volledig op youtube trouwens, heb deze al vele malen terug gekeken. Baal er steeds weer van dat ik er in 2018 niet bij was. Verder was er niemand bij van het forum geloof ik omdat iedereen by Ayreon stond toen.
Ik hoop in ieder geval dat ze weer een mainstage mogen afsluten
Het was een moeilijke keuze in 2018, maar ik had toen toch voor PWD gekozen.
Vlak na Maiden, het ene hoogtepunt na het andere.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Ik stond bij (was het watain of mayhem? Ik haal die twee altijd door mekaar) watain aan te schuiven front row voor ayreon. Van depri sfeer tot euforische sfeer. Ayreon met wat (varkens?) bloed op de achtergrond. Dat waren tijden. Leg dat maar eens uit aan degene die de was doet... Ja: Varkensbloed op graspop. sorry, wel niet echt, hoop ik. Denk ik. Tenzij we in Amerika zijn...
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Zet Møl op je live wishlist.
ATG had na het festival ook een post gemaakt met 'wie was je beste ontdekking deze editie' en daar passeerde hun naam ook veelvuldig. Was dan eens gaan luisteren op spotify, maar daar deed het me niet zoveel. Als ik de kans krijg, moet ik ze duidelijk toch eens live zien.
CBP slaat helaas ons landje over deze tour, die staan ook nog hoog op de lijst.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
ATG had na het festival ook een post gemaakt met 'wie was je beste ontdekking deze editie' en daar passeerde hun naam ook veelvuldig. Was dan eens gaan luisteren op spotify, maar daar deed het me niet zoveel. Als ik de kans krijg, moet ik ze duidelijk toch eens live zien.
CBP slaat helaas ons landje over deze tour, die staan ook nog hoog op de lijst.
Møl op ATG was echt heel erg goed! Enorm van genoten.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Bekijk bijlage 2398

Naast Hollywood Vampires die al een zekerheidje is voor GMM, nu ook Apocalyptica die we met potlood mogen noteren?
Afbeelding van de reeds bevestigde line up van Summerside Festival in Zwitserland.
guano apes. Bestaan die nog? :eek: Zag ik de voorbije 20 jaar wel eens zelden opduiken. (Ik wou 10 intypen maar had me mistypt. Maar dit klopt ook denk ik.) Staan hoog op mijn verlanglijstje. Weet iemand of ze goed zijn live?
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Nieuwe single van Nickelback klinkt niet verkeerd. Als 't album in diezelfde lijn is, mogen ze van mijn part ook wel een plekje krijgen in Dessel (unpopular opinion, I know).

Daarnaast; 3 Doors Down, zouden zij terug verschijnen op de affiche?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Nieuwe single van Nickelback klinkt niet verkeerd. Als 't album in diezelfde lijn is, mogen ze van mijn part ook wel een plekje krijgen in Dessel (unpopular opinion, I know).

Daarnaast; 3 Doors Down, zouden zij terug verschijnen op de affiche?
ik denk dat die wel wat volk op de been brengen, los van het feit dat velen hier waarschijnlijk niet blij mee zullen zijn, ik ben al langer fan van bands als foo fighters, muse en green day ook op graspop aan te brengen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en jonasvh

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Nieuwe single van Nickelback klinkt niet verkeerd. Als 't album in diezelfde lijn is, mogen ze van mijn part ook wel een plekje krijgen in Dessel (unpopular opinion, I know).
Nieuwe single van PSYCHONAUT klinkt GEWELDIG (met bijdragen van Stefanie van Brutus en Colin van Amenra). 't album GAAT diezelfde lijn ZIJN, ze VERDIENEN van mijn part ook wel een plekje in Dessel (NOT SO unpopular opinion, I know). :sneaky:

There, fixed it for you!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Nieuwe single van PSYCHONAUT klinkt GEWELDIG (met bijdragen van Stefanie van Brutus en Colin van Amenra). 't album GAAT diezelfde lijn ZIJN, ze VERDIENEN van mijn part ook wel een plekje in Dessel (NOT SO unpopular opinion, I know). :sneaky:

There, fixed it for you!
ben wel fan van meer belgische bands op graspop
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en TNFke

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Voor degene die denken: die jongen heeft wel een aardige muzieksmaak. Zet Møl op je live wishlist. Wat een ontzettend intense en doorleefde show net in het voorprogramma van Crippled Black Phoenix. Topband!
Ik had nog nooit gehoord van Møl dus maar eens beginnen luisteren.
Wat een ontdekking! Bedankt voor de tip @Joslittel
 
  • Confetti
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
Mooi dagje vandaag hoor, nieuwe album van Parkway Drive, de enige soort van bevestigde band voor Graspop 2023.
Verder ook een nieuw album van ozzy, die hopelijk ver weg blijft van Dessel.
Later vandaag komt ook nog het nieuwe album van Electric Callboy
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Mooi dagje vandaag hoor, nieuwe album van Parkway Drive, de enige soort van bevestigde band voor Graspop 2023.
Verder ook een nieuw album van ozzy, die hopelijk ver weg blijft van Dessel.
Later vandaag komt ook nog het nieuwe album van Electric Callboy
+ Nieuwe single van Alter Bridge - Sin After Sin
+ vorige week nieuw album van The Hu
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Mooi dagje vandaag hoor, nieuwe album van Parkway Drive, de enige soort van bevestigde band voor Graspop 2023.
Verder ook een nieuw album van ozzy, die hopelijk ver weg blijft van Dessel.
Later vandaag komt ook nog het nieuwe album van Electric Callboy
klaarblijkelijk unpopular opinion voor de metal elite, maar ik vind het nieuwe parkway drive album best wel ok, buiten if a god can bleed (wat ik wel een afschuwelijk nummer vind)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
redelijk wat nummers die ik live heel goed zie werken. en darker still vind ik een prachtig nummer, zeker als ze met live strijkers werken zal dit nog beter tot zijn recht komen.
 
  • On fire
Waarderingen: theblackmadness

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
Staan wel een paar mindere nummers op maar ook zeker een paar hele goede nummers.
Nog niet alles goed kunnen luisteren maar Soul Bleach en Land of the lost vind ik echt top nummers
heart of the darkness vind ik wat minder
imperial heratic klinkt ook wel goed, zie ik live wel werken, met de hele weide schreeuwen ooohohohohoho
 
  • Leuk
Waarderingen: xydroh

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
wat een dag voor releases eigenlijk, ozzy, parkway drive, electric callboy vanavond, stray from the path zijn de releases vandaag waar ik weet van heb, geen idee als ik er nog mis?
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
wat een dag voor releases eigenlijk, ozzy, parkway drive, electric callboy vanavond, stray from the path zijn de releases vandaag waar ik weet van heb, geen idee als ik er nog mis?
Tyler Bryant & The Shakedown ook
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken