Graspop Metal Meeting 2015

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Ben ik de enige die het vreemd vind dat Saxon nog niet is aangekondigd op GMM?
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Ben ik de enige die het vreemd vind dat Saxon nog niet is aangekondigd op GMM?

Er komt nog een rits namen en Saxon was op het moment van de eerste ronde bekendmakingen nog bezig met de Warriors Of The Road tour.
Vaak wordt zoiets dan afgewacht. De eerste festivals zijn vandaag bekend gemaakt voorafgegaan door een USA trip (mei 2015).
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Alle toevoegingen; Faith No More, Slash Featuring Myles Kennedy & The Conspirators, Parkway Drive, Lacuna Coil, H.E.A.T, King 810, Sonata Artica Aborted, Dragonforce, Ne Obliviscaris, Devilment en Thunder
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Dagindeling;

B5cvwDiCQAEnLnp.png:large
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Alles tesamen toch een redelijk matige affiche. Enkele leuke namen bovenaan de affiche, maar overdag zou ik me precies toch vervelen.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Mwah, ik vind het niet slecht hoor, moeten nog maar afwachten hoe bv. Pinkpop en Werchter uitpakken. Ze hebben toch een paar klinkende namen waarvan een aantal niet zouden misstaan op Rock Werchter.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Matig??? Echt niet!! Kan er zo een paar aanwijzen die van mij naar Pinkpop mogen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
iet!! Kan er zo een paar aanwijzen die van mi

De twee mainstages is helemaal niks mis mee! heerlijke namen :D
daaronder wordt het toch een beetje minder.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
De affiche voor de 20ste Graspop Metal Meeting wordt aangevuld met alweer 13 klinkende namen: Cavalera Conspiracy, Equilibrium, Epica, Hellyeah, In Hearts Wake, Motionless In White, Northlane, The Charm The Fury, The Ocean, We Are Harlot, Hawk Eyes, Texas In July en Lower Than Atlantis. Daarmee staat de teller voorlopig op 82 bands (met nog 20+ te gaan)!
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Meh.

Alleen de laatste dag is eigenlijk echt sterk met Terror, Faith No More, Motorhead, Airbourne, Parkway Drive en Cradle of Filth.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.279
Op de zaterdag staat er anders ook genoeg leuks: arch enemy, danko Jones, Alice cooper, Exodus, FFDP, Godsmack en Korn.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Op de zaterdag staat er anders ook genoeg leuks: arch enemy, danko Jones, Alice cooper, Exodus, FFDP, Godsmack en Korn.

Vind ik ook! Beste dag zelfs! Zou er zelf nog A Day To Remember, At The Gates, Lacuna Coil en Primordial bij noemen. Helaas is GMM een week naar voren geschoven waardoor ik verhinderd ben anders zou ik de zaterdag wel gaan.
 

Tess

Nieuw lid
2 mrt 2015
3
0
Hoi allemaal,
Dit jaar wil ik heeeel erg graag eens naar een metalfestival, en hierbij dacht ik aan Graspop!:)
Alleen in mijn vriendengroep is er echt helemaal niemand die mee wil, niet hun muziek, werk, geen geld, etc.
Dus dacht plaats hier een berichtje, wie weet wel iemand van het forum die mee wil? Hoop van jullie te horen!
Groetjes!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Affiche helemaal af!

16 mrt
De affiche voor Graspop Metal Meeting 2015 is helemaal af en telt maar liefst 108 ronkende namen. Vandaag maken we de 21 artiesten bekend die het plaatje compleet maken. De 3 winnaars van de Red Bull Bedroom Jam onthullen we pas op 10 mei, tijdens de Bedroom-finale in Trix, Antwerpen.

Nieuw op de affiche voor vrijdag, zaterdag en zondag: Tremonti, Ensiferum, Evergrey, Pop Evil, The Haunted, Chelsea Grin, Code Orange, Evil Invaders, Heidevolk, Upon a Burning Body, Battle Beast, The Dead Daisies en King Hiss.

De grote kleppers raakten eerder al bekend. Zo spelen onder meer Kiss, Marilyn Manson, Judas Priest, Slipknot, Scorpions, Faith No More, Motörhead, Korn en Within Temptation tussen 19 en 21 juni op de weide.

Alle informatie over de nieuwe bands en de dagindeling: http://www.graspop.be/nl/bands.

Er is ook nog een kleine programmawijziging: Northlane stond eerder geprogrammeerd op vrijdag 19 juni maar zal nu op zaterdag 20 juni aantreden op de Jupiler Stage.

BELGISCHE TOPAVOND OP DONDERDAG 18 JUNI
De vooravond van Graspop Metal Meeting wordt naar goede gewoonte een Belgische topavond! Bliksem, Oceans of Sadness, Your Highness en Hell City zullen de Belgische driekleur met trots vertegenwoordigen op de Jupiler Stage.

In de Marquee kan je terecht voor een Monsters of Metal Tribute Party. DioLegacy, Art of Pantera, Up the Irons en Present Danger brengen een hommage aan de groten der aarde. Meebrullen en headbangen, ambiance gegarandeerd!

Nog meer vette muziek in de Metal Dome, waar traditioneel de drie winnaars van de Red Bull Bedroom Jam zich mogen voorstellen aan het Graspop-publiek. Deze drie bands worden gekozen tijdens de Bedroom Jam-finale op zondag 10 mei in Trix, Antwerpen. Meer weten over de Red Bull Bedroom Jam: http://www.redbullbedroomjam.be/

Wie erbij wil zijn, moet wel over een combiticket beschikken. Alleen met een combiticket mag je op donderdag 18 juni de camping en het festivalterrein betreden. Er worden geen dagtickets voor donderdag 18 juni verkocht. Tickets zijn verkrijgbaar op http://www.graspop.be/nl/tickets
 
G

Guest

Guest
http://forum.festileaks.com/topic/enquette-warme-dranken-op-festivals/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken