Goede dagfestivals

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Is geen dagfestival, als het twee dagen heeft. :p

(Ga verder niks over de line-up zeggen)
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
337
261
Toevallig vandaag een kaartje voor gekocht. Ook Ulrika Spacek en Cullen Omori; dat zijn al 3 namen die ik wel wil zien. Wat er verder nog bevalt, is bonus.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Patronaat's indoor fest voor garage punk rock 'n roll trash blues surf noise beat vind dit jaar plaats op 16 juli, en weer de hele avond en nacht (van 20.00 uur 's avonds tot 06.00 uur 's ochtends).
http://www.patronaat.nl/16-7-2016/kliko-fest

Ik heb ergens hier al iets over Kliko Fest langs zien komen, weet alleen niet meer waar dat was. Maar gister hebben ze nog o.a. Allah-Las toegevoegd aan hun lineup. Geen verkeerde linup voor een avondje.

 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
https://www.youtube.com/watch?v=hgNS1WG8gms

Metropolis festival; gratis#Zuiderpark Rotterdam#3 juli 2016#alternative/indie#veel huidge indietopppers maakten hier hun debuut zoals the Strokes#aanrader
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Metropolis festival; gratis#Zuiderpark Rotterdam#3 juli 2016#alternative/indie#veel huidge indietopppers maakten hier hun debuut zoals the Strokes#aanrader

Wat is nou t nieuws hieraan? Dit is de trailert van 2015.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Dillinger wrote:
Metropolis festival; gratis#Zuiderpark Rotterdam#3 juli 2016#alternative/indie#veel huidge indietopppers maakten hier hun debuut zoals the Strokes#aanrader

Wat is nou t nieuws hieraan? Dit is de trailert van 2015.
Dit topic ging niet eens per se over nieuws. Black Lies vroeg, lang geleden weliswaar, wat goede dagfestivals waren. En Metropolis was nog niet genoemd, maar is inderdaad 'n sterke. Hele goede line-up dit jaar weer.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Wessel wrote:
Dillinger wrote:
Metropolis festival; gratis#Zuiderpark Rotterdam#3 juli 2016#alternative/indie#veel huidge indietopppers maakten hier hun debuut zoals the Strokes#aanrader


Wat is nou t nieuws hieraan? Dit is de trailert van 2015.


Dit topic ging niet eens per se over nieuws. Black Lies vroeg, lang geleden weliswaar, wat goede dagfestivals waren. En Metropolis was nog niet genoemd, maar is inderdaad ’n sterke. Hele goede line-up dit jaar weer.

Oh ja? Er is toch nog geen act bekend?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
En Metropolis was nog niet genoemd,

Oh, dat wist ik niet. Festival dat bij veel volk hier toch wel al bekend is. Heb de afgelopen 3 jaar zeker getwijfeld om te gaan.



Tijuana Panthers is vandaag nog als laatste naam voor Kliko Fest toegevoegd. #nieuws

Shit he, die line-up is echt heel nice.
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
Elk jaar in Zierikzee heb je anywave. Een lokaal festival vooral bekend op t eiland (waar ik woon). De line up is elk jaar best ok. Vrijdag is betaald toegang (tientje geloof ik maar) en zaterdag gratis. In het verleden kwamen hier oa peterpan speedrock, heide roosjes, osdorp posse, of Def p alleen met beatbusters, de staat, dewolf, Rico (van sticks) etcetera dat soort namen. Dit jaar zijn de eerste namen bekend gemaakt al op de website. Het is best leuk en variërend programma met van alles wat voor jong en oud, maar vooral een lokaal festival dus de meesten gaan voornamelijk voor de sociale gezelligheid. Zoek je zoiets?
 

Damian

Playlistbediener
4 feb 2016
45
2
Niet helemaal een dagfestival, maar op 20 en 21 augustus is in Swalmen de 34e editie van Sjwaampop met op zaterdag dance-acts en zondag pop-rockbands. De entree is voor beide dagen gratis.

ZATERDAG: Cuts & Beats. Jack Roselli, Loudgarden, Klubbheads, Billy The Kit en Alvaro & MC KC Jones
ZONDAG: Waking Skies, Luminize, De Fonk, The Deaf, Peter Pan Speedrock, Lucas Hamming en The Dirty Daddies

zie ook: www.sjwaampop.com
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
De line-up van Metropolis is inmiddels compleet. Ik ga denk ik, en wel voor de volgende namen: Vadou Game, Loyle Carner, White, Methyl Ethel, Borns, Vince Staples.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
De line-up van Metropolis is inmiddels compleet. Ik ga denk ik, en wel voor de volgende namen: Vadou Game, Loyle Carner, White, Methyl Ethel, Borns, Vince Staples.

Ik sla toch helaas over. Toch voorral Vince Staples waar ik anders voor zou komen en die speelt maar 45 mins als ik het goed heb gezien.
Verder ook te druk, veel plezier!
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Verder ook te druk, veel plezier!
Heb jij het te druk of bedoel je dat het festival te druk is? Ik ben er nog nooit geweest, dus weet niet wat ik moet verwachten eigenlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken