Goede concerten op Youtube of andere bronnen

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
<div class="fluid-width-video-wrapper" style="padding-top: 56.25%;"><iframe src="https://www.youtube.com/embed/NF5vr0owif8?feature=oembed" frameborder="0" allowfullscreen="" id="fitvid526723"></iframe></div>

Topconcert, heb die ook al een keer helemaal gezien. Maar nu eentje van hun tour van het tweede album.

http://www.youtube.com/watch?v=7RsSmGHgShA
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
<div class="d4p-bbt-quote-title">Wessel wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>neontiger8 wrote:</div>
Ik wilde er eigenlijk een posten van The National in Sydney, maar die loopt niet meer synchroon qua beeld en geluid. Dus dan doe ik er ook eentje van Reading:


Dat is een hele fijne, ook die van biffy uiteraard.

https://www.youtube.com/watch?v=gFGesAbY3Lo<div class=”fluid-width-video-wrapper” style=”padding-top: 63.5555555555556%;”><iframe src=”https://www.youtube.com/embed/gFGesAbY3Lo” style=”margin:1.0em auto;” frameborder=”0″ allowfullscreen=”” id=”fitvid337646″></iframe></div>

Hier eentje van Ben Howard, De kwaliteit kan niet tippen aan die van jullie. Maar man, een betere Ben Howard setlist bestaat er niet.


Fuck hij is offline gehaald :(.

Hierbij een recent optreden van de Foo Fighters in goede kwaliteit!

<div class="fluid-width-video-wrapper" style="padding-top: 56.25%;"><iframe src="https://www.youtube.com/embed/SDiEv1cb_Zs?feature=oembed" frameborder="0" allowfullscreen="" id="fitvid420267"></iframe></div>
Deze staat hier nu weer aan!!! Begint wat matjes, maar daarna BAM!!!
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Ik doe mijn profielwerkstuk over festivals (ja ik weet het, fantastisch onderwerp), maar in plaats van simpelweg een presentatie te geven hebben we besloten om een filmpje in elkaar te zetten met o.a. fragmenten van vette festivaloptredens en interviews met verschillende mensen. Weet iemand nog een optreden die zo gaaf was dat we hem er zeker in moeten zetten?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Ik doe mijn profielwerkstuk over festivals (ja ik weet het, fantastisch onderwerp), maar in plaats van simpelweg een presentatie te geven hebben we besloten om een filmpje in elkaar te zetten met o.a. fragmenten van vette festivaloptredens en interviews met verschillende mensen. Weet iemand nog een optreden die zo gaaf was dat we hem er zeker in moeten zetten?
Ik denk in eerste instantie aan de duik van Vedder tijdens Pinkpop 92.
Met interviews, de weglopende Jagger op Pinkpop 1979, van die editie zijn een paar mooie interviews met Dire Straits en Police.
Over het prille begin van Pinkpop kijk eens:
www.l1.nl/video/pinkpop-souvenirs-1970-1973-26-mei-2012
misschien heb er wat aan...

(kan zijn dat je de link naar de video niet in 1 keer afspeelt doordat die naar l1.nl gaat, probeer de link dan nogmaals)
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Romy wrote:
Ik doe mijn profielwerkstuk over festivals (ja ik weet het, fantastisch onderwerp), maar in plaats van simpelweg een presentatie te geven hebben we besloten om een filmpje in elkaar te zetten met o.a. fragmenten van vette festivaloptredens en interviews met verschillende mensen. Weet iemand nog een optreden die zo gaaf was dat we hem er zeker in moeten zetten?


Ik denk in eerste instantie aan de duik van Vedder tijdens Pinkpop 92.
Met interviews, de weglopende Jagger op Pinkpop 1979, van die editie zijn een paar mooie interviews met Dire Straits en Police.
Over het prille begin van Pinkpop kijk eens:
http://www.l1.nl/video/pinkpop-souvenirs-1970-1973-26-mei-2012
misschien heb er wat aan…

(kan zijn dat je de link naar de video niet in 1 keer afspeelt doordat die naar l1.nl gaat, probeer de link dan nogmaals)

Topp, dankjewel!!
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Bruce op PP was natuurlijk ook bijzonder. Daarnaast kun je voor de lol BKS en DTRH er vast wel in verwerken. ;)

Bij welk vak doe je jouw pws?
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Bruce op PP was natuurlijk ook bijzonder. Daarnaast kun je voor de lol BKS en DTRH er vast wel in verwerken.
1f609.png


Bij welk vak doe je jouw pws?

Ohja, goeie! Economie, hebben op papier ons eigen meerdaagse festival georganiseerd en een begroting gemaakt. Het was heel veel werk, maar wel erg leuk om een keer aan de andere kant te staan zegmaar :)
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
neontiger8 wrote:
Bruce op PP was natuurlijk ook bijzonder. Daarnaast kun je voor de lol BKS en DTRH er vast wel in verwerken.

Bij welk vak doe je jouw pws?


Ohja, goeie! Economie, hebben op papier ons eigen meerdaagse festival georganiseerd en een begroting gemaakt. Het was heel veel werk, maar wel erg leuk om een keer aan de andere kant te staan zegmaar

Tof zeg! Dan kun je BKS en DTRH sowieso gebruiken. Dat zijn ook nieuwe festivals. Welke acts staan er bij jullie?
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Over de acts hebben we het niet eens gehad hahaha, we hebben gewoon besloten dat er in het totaal ongeveer 100 acts komen te staan, toen aan een kennis van ons die er verstand van heeft gevraagd aan welke prijsklasse we zouden moeten denken voor een headliner, sub en de dagopvullers en die bedragen hebben we op de begroting gezet.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Over de acts hebben we het niet eens gehad hahaha, we hebben gewoon besloten dat er in het totaal ongeveer 100 acts komen te staan, toen aan een kennis van ons die er verstand van heeft gevraagd aan welke prijsklasse we zouden moeten denken voor een headliner, sub en de dagopvullers en die bedragen hebben we op de begroting gezet.

Dat kan natuurlijk ook, maar dan wacht ik nog even met het kopen van een kaartje als je t niet erg vindt...

on:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=sXrkFofjd5Y[/video]
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Romy wrote:
Over de acts hebben we het niet eens gehad hahaha, we hebben gewoon besloten dat er in het totaal ongeveer 100 acts komen te staan, toen aan een kennis van ons die er verstand van heeft gevraagd aan welke prijsklasse we zouden moeten denken voor een headliner, sub en de dagopvullers en die bedragen hebben we op de begroting gezet.


Dat kan natuurlijk ook, maar dan wacht ik nog even met het kopen van een kaartje als je t niet erg vindt…

Nog eventjes geduld hebben hoor, over een paar dagen maken we de headliners bekend. Wat dacht je van Iron Maiden, Black Sabbath en Rammstein? :p
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Ik doe mijn profielwerkstuk over festivals (ja ik weet het, fantastisch onderwerp), maar in plaats van simpelweg een presentatie te geven hebben we besloten om een filmpje in elkaar te zetten met o.a. fragmenten van vette festivaloptredens en interviews met verschillende mensen. Weet iemand nog een optreden die zo gaaf was dat we hem er zeker in moeten zetten?

RATM @ Pinkpop lang geleden (Aardbeving)
Foo Fighters op Pinkpop 2011 (regenboog)
Arcade Fire @ Pinkpop 2014 (regen)
Roisin Murphy @ DTRH 2015
Showtje van Muse van de laatste tour, altijd goed live

Als je langer terug wil, AC/DC op Monsters of Rock, of Iron Maiden op Rock in Rio.

Ik vond Christine and the Queens ook een aangename verrassing op Lowlands dit jaar.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.933
8.573
Romy wrote:
Ik doe mijn profielwerkstuk over festivals (ja ik weet het, fantastisch onderwerp), maar in plaats van simpelweg een presentatie te geven hebben we besloten om een filmpje in elkaar te zetten met o.a. fragmenten van vette festivaloptredens en interviews met verschillende mensen. Weet iemand nog een optreden die zo gaaf was dat we hem er zeker in moeten zetten?


RATM @ Pinkpop lang geleden (Aardbeving)
Foo Fighters op Pinkpop 2011 (regenboog)
Arcade Fire @ Pinkpop 2014 (regen)
Roisin Murphy @ DTRH 2015
Showtje van Muse van de laatste tour, altijd goed live

Als je langer terug wil, AC/DC op Monsters of Rock, of Iron Maiden op Rock in Rio.

Ik vond Christine and the Queens ook een aangename verrassing op Lowlands dit jaar.
Editors op Werchter 2012 is ook op vele vlakken memorabel. Eigenlijk heeft dit ene concert de band een beetje 'gered'.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken