GMM Marquee Bracket

Amenra - Opeth: 0 - 10

Flop vs Top, dus simpel kiezen.
(had ik al eens gezegd dat ik Amenra helemaal niks vind, veel te langdradig waardoor het voor mij compleet sfeerloos wordt)

Amenra - Opeth: 0-0

Leuk om de vorige battle met een puntje uitdelen te kunnen beslissen, maar niet alles hoeft chaos en verwarring te zijn, zeker niet de finale in een spel met voor 90% bands waar ik toch niks mee heb.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Excuses, correctie: laatste 3 stemmen ontbraken in grafiek:

1780074514376.png

Ongelooflijke, bizarre ontknoping! (y)
Verschil is haast niet te zien met het blote oog.. 😁

1780074797959.png

Niet de eerste keer overigens, ook bij Morbid Angel vs. Helmet in Ronde 2L was het verschil slechts één punt.

1780074975908.png

Knappe derde plek voor Emperor, had eerlijk gezegd niet gedacht dat ze zo hoog zouden eindigen (wel top-10 ofzo).

Amenra - Opeth 0-10.

Gelukkig mag het vandaag ook nog, anders zou ik het weer bij dit duel vergeten. Kom op man, het kan toch niet zo zijn dat chauvinisme het wint van de pure magie in de Marquee.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Gelukkig mag het vandaag ook nog, anders zou ik het weer bij dit duel vergeten. Kom op man, het kan toch niet zo zijn dat chauvinisme het wint van de pure magie in de Marquee.

Wou idd net hetzelfde zeggen. Amenra is live telkens fenomenaal. Dat het dan ook nog eens Belgen zijn, maakt me evenzeer trots. Maar of het nu Belgen, Amerikanen of weetikveelwie zouden zijn, zou ik hun de volle 10 punten geven. Opeth heeft me live tot dusver veel minder weten bekoren dan Amenra.

• Leuk
Waarderingen: Blommie

Users who are viewing this thread