Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Flop vs Top, dus simpel kiezen.
(had ik al eens gezegd dat ik Amenra helemaal niks vind, veel te langdradig waardoor het voor mij compleet sfeerloos wordt)
Leuk om de vorige battle met een puntje uitdelen te kunnen beslissen, maar niet alles hoeft chaos en verwarring te zijn, zeker niet de finale in een spel met voor 90% bands waar ik toch niks mee heb.
Ook de finale is een duel op herhaling, en ook toen was het zeer spannend, met slechts 6 punten verschil in het voordeel van Amenra, waardoor Opeth veroordeeld was tot de losers bracket, maar die glansrijk won:
Gelukkig mag het vandaag ook nog, anders zou ik het weer bij dit duel vergeten. Kom op man, het kan toch niet zo zijn dat chauvinisme het wint van de pure magie in de Marquee.
Gelukkig mag het vandaag ook nog, anders zou ik het weer bij dit duel vergeten. Kom op man, het kan toch niet zo zijn dat chauvinisme het wint van de pure magie in de Marquee.
Wou idd net hetzelfde zeggen. Amenra is live telkens fenomenaal. Dat het dan ook nog eens Belgen zijn, maakt me evenzeer trots. Maar of het nu Belgen, Amerikanen of weetikveelwie zouden zijn, zou ik hun de volle 10 punten geven. Opeth heeft me live tot dusver veel minder weten bekoren dan Amenra.