Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ook dit door vakantie helemaal niet meer gevolgd, maar blij verrast door de prachtige top 4 die eruit is gekomen.
Ik kan leven met eender welke volgorde voor de uiteindelijke top 4, dus ik laat jullie hem verder rustig uitvechten.
Maar bij deze mijn complimenten!
Dit geeft niet per se mijn persoonlijke smaak weer, Amenra Opeth mag dit best winnen, maar niet met teveel verschil aub dus om het iets meer gelijk op te laten gaan alle punten op Emperor Paradise Lost
Ik lees argumenten dat Paradise Lost nu niet meer als headliner geboekt wordt. Maar ze zouden het waard zijn wat mij betreft. En het is niet omdat Graspop het niet ziet, dat ik het niet zie, het gaat tenslotte om MIJN ultieme headliner. Ik moet hier aangeven wat MIJN ultieme headliner is. En Opeth heeft die kansen al vaak gehad, terecht trouwens. Maar nu mag Paradise Lost het eens zijn
In 2025 stonden Orbit Culture, Carcass en Hatebreed er nog boven. Hatebreed ligt hier al lang uit. Hatebreed is zo een band die overal tot zijn recht komt, itt Paradise Lost. Orbit Culture verdient ook wel een headline status wat mij betreft maar laten we eerlijk zijn, de band is nog jong en had beter onder Paradise Lost gestaan toch. Ook al ligt Orbit Culture hun muziek nog net wat meer in de WON straat. En dan Carcass ...
Wat een mop ... met alle respect voor de Carcass fans maar euhm ... nee
Achja das waar ja. Kwas met een andere band aan het verwarren. Sorry
Maar dan nog vanuit persoonlijke smaak zou ik nog steeds Paradise Lost boven Carcass zetten. Ik vind Carcass nog steeds geen goede band. Maar ze hebben wel inderdaad hun legacy